2020-11-01, 19:01
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
Tror trump tar 330 elektorsrster.

Tror det blir ett bakslag. Biden fr 330 igenom fusk och han hinner stoppa omval fr han fick makten.

Nee, helt serist. Jag tror Trump fr precis under 270.
2020-11-01, 19:02
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Om Trump vinner s ska det bli ytterst intressant att se hur MSM tnker frissera sina artiklar fr att frklara hur man ter igen haft s fullstndigt fel. De kommer nog att slingra sig minst lika mycket som 2016.

D blir det bara braj. Indica only.

Dom fortstter. Propaganda tar lng tid att pverka.
2020-11-01, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Mkta imponerad av ditt underliga resonemang. S om din syster inte delar din sikt ska vi tycka att du r dum i huvudet fr att du inte tycker som hon?

Sen nr blev Maryanne ngon sorts sanningsbrare och vittne?

Ska vi prova med Michael Cohen d?
Eller Trumps forna medarbetare tony schwartz?

Jag har ngra fler namn. Men trendlinjen pekar p en och samma sak
Donald Trump tar inte evangelicals p allvar och utnyttjar deras std fr att bibehlla makten.
2020-11-01, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Med andra ord har medias taktik lyckats p dig. Det du r trtt p r just medias bevakning av Trump och deras domedagsrubriker om varje liten grej Trump gr.

Jag klarar allts inte av att se donald trump tala och sedan bygga mina sikter p det jag hrt honom sga sjlv?

Media ljuger, deep state ljuger
skolor ljuger ,forskare ljuger.

Men en con-man med 6 olika konkurser i bagaget och som varit en demokrat i hela sitt liv, talar sanning.
2020-11-01, 19:06
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Om Trump vinner igen s kan bara gratulera amerikanerna till att vara de absolut dummaste personerna p denna jord.
Senast fick han stryk med 3 000 000 rster och nd r president.

Jag tror han fr rejlt med pisk nu!

Det r samma regler nu som 2016. Han kan f 10 miljoner mindre rster n Biden och nd frbli POTUS, frutsatt att han vinner rtt stater.
2020-11-01, 19:08
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Det r samma regler nu som 2016. Han kan f 10 miljoner mindre rster n Biden och nd frbli POTUS, frutsatt att han vinner rtt stater.

Japp.

P ett stt hoppas man att Biden vinner popular vote med 10m s dom blir riktigt galna.

Men oavsett, ser riktigt bra ut fr Daddy.
2020-11-01, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3

Bara i teorin.Allt ver fyra procent r doom i verkligheten.
Drfr r amerikanska val ganska s ltta att spela p nr det kommer till presidentkandidaterna.
Applicerar man fyraprocentsregeln s kan man i stort sett aldrig spela p fel kandidat hrvidlag.
2020-11-01, 19:13
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
h! Vi pratar om siffror som kommer frn en forskare p Standford Universitetet, en av USAs mest vlrenommerade Universitet. Detta frklarar en Tangentbordskrigare p Flashback, vara skrnor.

Professor Edward Ames Edmonds som kommer med siffrorna om 700 dda och 30 000 smittade r dessutom kollega, p samma institution, som Nobelprisvinnarna Paul Milgrom and Robert Wilson.

Men det r klart det r helt rimligt att, en nobody p Flasback, vet bttre n en Professor p Standford.

Kllor: https://web.stanford.edu/~bernheim/
https://news.stanford.edu/2020/10/12...omic-sciences/

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Artikeln r inte ens peer-reviewed.
2020-11-01, 19:14
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nej han har inte haft fel ngon gng, iaf sen 1984.

Did Professor Allan Lichtman correctly predict the winner of the 2016 presidential election? His own book says no.

https://www.imediaethics.org/did-pro...-book-says-no/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Hoppas du lyckas! Men det tror jag inte. Ingen r nog s dum.. men dum fr lida.

Trump vinner garanterat.

Jag har egentligen bara haft fel 2016,dr jag hade Hillary som knapp favorit..men dr veroddsen fanns p Trump.
Biden vinner detta relativt enkelt..framt Onsdag s frstr du ocks.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Om Trump vinner s ska det bli ytterst intressant att se hur MSM tnker frissera sina artiklar fr att frklara hur man ter igen haft s fullstndigt fel. De kommer nog att slingra sig minst lika mycket som 2016.

D blir det bara braj. Indica only.
Exempel p det du menar r fel?
2020-11-01, 19:15
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag misstnker att ganska mnga republikanska politiker i Washington kommer fira p tisdag ifall Mr pussygrabber ker ut.

Det har ju varit lite som att hnga med Stalin om man ftt ett jobb nra Trump, ven om dom ftt behlla livet.

De som kommer att jubla r :

-lobbyisterna..
-militrindustriella komplexet..
-den politiska och msm-eliten..(som r beroende av varandra)
-och alla som nskar en tergng till det gamla "pax americana"..(som orsakat mycket USA hat och dd)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in