2020-11-02, 03:01
Medlem
Sam.Boyds avatar
Fr 4 r sedan var det ltt att frutsp en Trumpseger. Man behvde bara lyssna av stmningen i landet. Det blev n mer vertygande med en Trumpseger d de baxade upp Hillary som demokratisk kandidat. Det som frvirrade var medias rabiata sgningar av Donald.

Nu r det p stt o vis svrare. Trump har levererat mycket av det han lovat. O lngs vgen har det varit en ndls skitstorm. En skitstorm mnga gtt p o n fler trttnat p. Det knns att det blir ett val som kan avgras med ngra f rster i ngon stat.

Tisdag blir en rysare...
2020-11-02, 03:06
Medlem
Undrar on Aftonhoran kommer att mer ingende frmedla vad det kommer att st p Trumps skillsmss anskan AB skrev om igr. Viktiga valnyheter till svenska folket och helt tyst om maffia Biden.

Annars bara hat mot T under 4 r. Hur kan ngon mnniska jobba p en sn tidning eller lsa mer n en rubrik d och d. r svensken s usel nr valet i vrldens strsta bananrepublik str p spel. Jag tror det!

600 milj delades ut av vra skattepengar som STD till dessa tidningar till att bevaka valet bl.a. Undrar hur det r i usa?

r det viktigt i valtider om T skall skiljas om R fr minst rster i valet? 2020 r galnare n 2016 och vad vntar oss 2030 med dessa idioter vid makten och p ryggen? r det inte dax att gra ett val som inte styrs av media, pengar och ljugerier som i Bonnier pressen.
2020-11-02, 03:07
Biden r den fina lgnen. Trump r den fula sanningen.

Bda gr mig spyfrdig. Och jag vet att jag r jvligt ensam i den bedmningen men det R sanningen som den mindfuckade massan inte tycker om att hra.

Om folk kunde sluta ge frtroende t dessa ljugande vampyrer och skaffa lite jvla sjlvrespekt och kliva ut ur den gyllene buren. Men icke. Allt ska se bra ut och lta bra. Drfr kommer Biden vinna. Och vinner Trump s kommer allt fortfarande vara skit nd. De r lika ckliga bgge tv.

Its a big club, and you aint in it.
2020-11-02, 03:16
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Fr 4 r sedan var det ltt att frutsp en Trumpseger. Man behvde bara lyssna av stmningen i landet. Det blev n mer vertygande med en Trumpseger d de baxade upp Hillary som demokratisk kandidat. Det som frvirrade var medias rabiata sgningar av Donald.

Nu r det p stt o vis svrare. Trump har levererat mycket av det han lovat. O lngs vgen har det varit en ndls skitstorm. En skitstorm mnga gtt p o n fler trttnat p. Det knns att det blir ett val som kan avgras med ngra f rster i ngon stat.

Tisdag blir en rysare...
Japp. Frlorar Trump s r det mot medierna. Det r mot dom som den verkliga matchen str, inte Biden.

Biden r helt ointressant. Biden drar ett par hundra personer till sina events, ven nr han rider p Obamas rygg.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-02 kl. 03:21.
2020-11-02, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Trump har gud med sig. Han har ppet hyllat Jesus. Han str fr kristna vrderingar. Han strker Israel. Mnga svenskar fattar inte detta eftersom dom r ateister till stor del.

Att strka Israel har frvisso inget med kristendomen att gra, jesus mrdades av dom efter han frkastat dom.

Trots det hller jag p Trump.
2020-11-02, 03:34
Medlem
Hr tittar 174 tusen p Trump just nu: https://www.youtube.com/watch?v=J9SsH3Hn0bo

Hr tittar 9 tusen: https://www.youtube.com/watch?v=Mx8YEiBHHNY

28 tusen: https://www.youtube.com/watch?v=MHKWfFlGciw
2020-11-02, 03:35
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Mtte Trump vinna. Fr oss som bor i Sveriges socialdemokratiska mrker s vore det en behvlig ljusglimt p horisonten vsterut.
Jag tror inte rddningen frn Lven gr via en clown i USA, men om det skulle ha varit s skulle jag hoppats p seger fr

Fr mig har det ingen betydelse vem som vinner, men jag hoppas Biden vinner.
Trump splittrar USA:s befolkning och stter demokratin p spel.
2020-11-02, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Jag tror inte rddningen frn Lven gr via en clown i USA, men om det skulle ha varit s skulle jag hoppats p seger fr

Fr mig har det ingen betydelse vem som vinner, men jag hoppas Biden vinner.
Trump splittrar USA:s befolkning och stter demokratin p spel.

Det r media som splittrar folket. Det r media som stter demokratin p spel.

Klla: Sunt frnuft.
2020-11-02, 03:38
Medlem
mendokses avatar
Hoppas att Trump vinner, vrlden kommer vara lite vackrare d.
Trump r Ned Stark och Biden r Tommen styrd av Lannisters.
Men tror tyvrr att Biden vinner. Den hjrntvttade massan rstar efter programmeringen.
2020-11-02, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Men tror tyvrr att Biden vinner. Den hjrntvttade massan rstar efter programmeringen.
Hller med dig. r massan rten samma som Biden och Hunter d e det krt. Inget o gra!...Men ni vet vad som hnder d va?..Om Biden vinner s finns ingen frihet fr folket. Ptvingade vaccinationer...om du inte vaccinerat dig s kan du inte resa utomlands...Ytterligare nerstngningar av institioner ssom bibliotek, barer, cafer, ....allt med ptvingad mask fr att tysta folket....Vad sker efter detta ..hemliga facebook-grupper tnker ni...NEJ...internet kommer vara mer styrt s att NI inte har mjlighet att kunna utrycka egna sikter. Redan nu tystas mnga kanaler i bla Youtube.
2020-11-02, 04:06
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Biden r snart i samma sits som kung Thoden nr han blev frhxad och kontrollerad av Saruman.

Joes demens kommer att frvrras, samtidigt som Sorosuman och hans lakejer har en helt egen hot-line rakt in i Vita Huset.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-02 kl. 04:27.
2020-11-02, 04:08
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Tisdag blir en rysare...

Blir det ett s pass tajt race s fr vi resultatet tidigast en vecka efter valdagen, men det kan drja nda in i december. Skulle det visa sig att oegentligheter frekommit (vilket vi redan vet att de gjort) s kan det bli upp till hgsta domstolen att avgra saken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in