2020-11-03, 13:35
Medlem
Drmscenariot r att Trump vinner = BLM, Antifa med flera arbetslsa losers som kommer g loss p oskyldiga civila och slr snder butiker, plundrar etc. Nationalgardet kliver in och gr rent hus bland dessa s.k. individer.
Blir finfint att hra grtandet i SVT/tv4 etc veckorna som fljer.
2020-11-03, 13:37
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hur jag fljer presidentvalet 2020:

Youtube streams:

Tim Pool
Joe Rogan
Styxhexenhammer666
Akkad Daily
Steven Crowder
Fox News
Alex Jones (mest fr kul)

Ska vxla mellan olika Youtube politiska podcasts. Mjligen gr jag in p TyT bara fr att skratta t deras breakdown. Tror vi kommer se detta klipp igen i 2020:

https://youtu.be/UiWY0iRLV94

Utver det s kommer jag lsa Trump supporters forum p:

http://thedonald.win

Verkar vara rtt trevliga nd nr man lser lite trdar!

Spnnande dag!

Kommer Jones beska Rogan?
2020-11-03, 13:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Inte r det speciellt jmnt, fast media och experter vill pst det. Trump har mindre std hos alla sina krnvljargrupper nu n han hade 2016. Visst ligger dom ganska nr varandra i alla dom viktiga swingstaterna men Trump mste vinna nstan alla fr att f tillrckligt. Det rcker nog inte.

Mischigan och Wisconsin torde vara skra fr Biden. Sen behver han bara nn till. Bde Trump och Biden har koncentrerat sig p Lakedistrict, men North carolina och Florida har man glmt lite. Bda staterna har haft rekordhgt antal frhandsrster (det har ven andra delstater p grund av covid men dessa sticker ut). Hgt antal frhandsrster = mnga Biden rster. Tror Biden vinner bda och d borde det vara klart, ven fast Pennsylvania kan g till Trump.

Experterna r rdda att gra bort sig som man gjorde 2016. S dom vgar inte sga det sjlvklara, att Biden vinner. Det vgar jag sga.
Tippar att Trump tar hem Arizona, Florida och North Carolina med god marginal, och ven Michigan och Pennsylvania med knapp marginal. Ren killgissning, brukar funka ganska bra...
2020-11-03, 13:39
Medlem
En frga till er som hoppas p Biden.

Stttar ni honom fr att ni anser honom vara "the lesser evil" och fr att ni avskyr Trump nnu mer? Om inte, vad r det som r s tilltalande med honom och den politik han representerar? Vad tror ni kommer bli bttre med honom som president?

Jag uppfattar det som att mnga som r pro-Biden r det fr att f bort Trump, utan att sknka en tanke p vilken typ av samhlle de kommer att f under demokraterna. Man fr ju mer eller mindre grva sig till vad Biden gr till val p och verkligen str fr. Det r allt fokus p Trump och knslan r att det hr valet snarare handlar om fr eller emot den sittande presidenten n om Reps vs. Dems eller Trump vs. Biden.
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness

Ja. Dom pratade iallafall om det nr han va p podcasten fr ngra dagar sen.
Avstngd
Nu tvingas man barrikadera Trump och vita huset, "den goda sidan" kommer inte acceptera "fel" resultat.

https://www.expressen.se/nyheter/tru...r-for-valkaos/
Medlem
arbetets avatar
Vi vet iaf var Amish-folket str ngonstans (video):

45
@45F0RLIFE
You know its going to be a landslide when the Amish start to rally and create their own Trump Train
https://twitter.com/45F0RLIFE/status...744528384?s=20

Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hur jag fljer presidentvalet 2020:

Youtube streams:

Tim Pool
Joe Rogan
Styxhexenhammer666
Akkad Daily
Steven Crowder
Fox News
Alex Jones (mest fr kul)

Ska vxla mellan olika Youtube politiska podcasts. Mjligen gr jag in p TyT bara fr att skratta t deras breakdown. Tror vi kommer se detta klipp igen i 2020:

https://youtu.be/UiWY0iRLV94

Utver det s kommer jag lsa Trump supporters forum p:

http://thedonald.win

Verkar vara rtt trevliga nd nr man lser lite trdar!

Spnnande dag!

Hr jag ska flja presidentvalet. Ska se och lyssna p Kent "Die Jden von Toledo" Ekeroth och Erik "The Ironman" Almqvist. White power 1-2-3-4!

Senast redigerad av PingPongZong 2020-11-03 kl. 13:43.
2020-11-03, 13:41
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Kvinnor r lttlurade. Precis som ni soyboys.

Tur att det r fler n jag som skriver hr d.
Trump frlorar valet, det r huvudsaken. Vi frtjnar bttre politiker n psykopatiska clowner.
2020-11-03, 13:42
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness

Jag har fr mig att Alex bjd in sig sjlv vid slutklmmen p deras senaste podd
2020-11-03, 13:42
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av croowley
Sluta ljug din fjolla.
Lser du inte inlggen?
Trumpisterna hvdar ju hela tiden att viruset r ofarligt, media verdriver osv.

Trump kallar USA:s motsvarighet till Tegnell fr en katastrof och vill sparka honom, vilket han inte kan. Trump pstr att media lyfter fram pandemin nu fr att det r val, men det r ju lgn. Orsaken till att media skriver mer r ju kningen av smittspridningen.
Det r helt bedrvligt att en president beter sig s hr totalt ansvarslst.
Senast redigerad av humanlife 2020-11-03 kl. 13:46.
2020-11-03, 13:43
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja du visar vilken niv som vnstern r p. Det handlar om att utmla motstndaren som ful, dum och fet. Sedan skall man pissa p dem. En stor del av kritiken mot Trump r p den nivn. Han har fult hr, r rik och orange i ansiktet. Det handlar mest om knslor vilket det alltid gr nr vnstern argumenterar, ven i Sverige. Faktadiskussioner frsker man undvika.

Dom tillhr ett frlorande lag, det blir inte vackra n s hr. Att media nu frhoppningsvis fljer med vnstern ner i graven r ngot vi fr hoppas p. Media r skyldiga d dom servat vnstern med "Orange man bad" i ver fyra rs tid. Media r en direkt orsak till TDS, en sjukdom jag inte finnar ngon bot till. Nu finns bara kritik om covid-hantering och personangrepp kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in