2020-11-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Mycket? Han gick till val p att han skulle bygga 2000 miles mur, sedan ndrade han sig tv gnger och han har hittills byggt 15 miles, sedan tillkommer reparationer och liknande.

Han har byggt ver 400 miles...
2020-11-03, 14:55
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Jag syftade mer p att ni Trump-humpers driver en till att bli ngot man egentligen inte uppfattar sig sjlv som.

Det r ofta s man knner nr verkligheten rinner ifatt. Jag har ocks knt s om mig sjlv nr jag brjat frst att s som jag brukade tycka och tnka faktiskt var fel.
2020-11-03, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Biden r med andra ord fortfarande storfavorit att vinna Presidentvalet!

Var det det du ville ha sagt?

#Evictionnotic2020
#byebyeneveragain

Jag ville ha sagt tv saker:

1. Avstndet krymper.
2. Du tror inte, p riktigt, att Biden vinner. Gjorde du det skulle du ha satsat pengar p honom. Det har du inte gjort. Du r med andra ord bara en i raden av skitsnackare p Flashback som gnar sig t nt slags LAJV snarare n uttrycker vad ni egentligen tycker, tnker och tror.
2020-11-03, 14:56
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppas nu IDIOTEN gjort sitt som president!!!!
Medlem
Ni som har comhem, kolla om ni har cnn. Kanal 120. Visste inte att jag hade den. S jvla proffsiga. Sjukt bra bevakning, rekommenderar!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Muren har blivit 20-30 km lngre eller ngot sdant sedan Trump tilltrde och Mexiko har inte betalt fr dessa futtiga kilometrar.

Dremot finns det en "administrativ mur" fr asylskande som mste vnta p den Mexikanska sidan av grnsen. Detta stoppar inte den illegala invandringen.

The wall is coming up!
2020-11-03, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Jag har aldrig varit med om s mnga mnniskor som inte kan skilja p sitt hat fr en politiker, och verklighet. "Trump skapade inte en bra ekonomi, han rvde den frn Obama". "Trump vann inte valet 2016, det var Ryssland som manipulerade det till hans frdel". "Trump har inte skapat fred mellan lnder, han har bara splittrat folk med sin extrema rasism". "Trump r inte omtyckt av ngon, det r bara en massa ryssar som fr betalt fr att g till hans rallyn". "De som gillar Trump gillar egentligen inte honom, de r med i hans sekt dr de blir hjrntvttade till att tycka om honom".

Herregud allts. r det inte jobbigt att hlla p och frneka verkligheten hela tiden. Det r s patetiskt att inte kunna ge cred till honom fr en enda sak. Om du inte gillar hans politik, fine. Men att hlla p och frneka verkligheten r bara pinsamt.
Ja, Obama tog ver George W. Bush sub prime-recession som hll p att vlta vrldsekonomin och vnde till en hgkonjunktur. Trump tog ver Obamas hgkonjunktur och har nu krt den i botten. Inte s svrt att frst. Det r faktiskt imponerande att Trump lyckats bygga s mycket statsskuld trots att det varit hgkonjunktur fram tills i r men nu knns det nog att han kissat i brallan i ett par r fr att hlla sig varm. En andra vg av Corona nu under Trump kommer drabba landet stenhrt.
2020-11-03, 14:58
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Byggs s det knakar!
Nej, det r 20 - 30 km mur mot Mexiko som byggts sedan Trump tilltrdde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Sverige har fler ddsfall per capita n USA.

Hur som helst, det har redan bevisats att minst 97% av alla "Corona-ddsfall" orsakades av andra anledningar n just Corona.

Sedan mste du ven frst att ven om 200 tusen lter mycket, s r det vldigt lite utslaget p en befolkning p ver 300 miljoner. Sjukhusen fr dessutom betalt fr att skriva att en patient har dtt av Covid.

Det r ocks intressant att nstan ingen har dtt av vanliga influensan i r, eller av "ldersrelaterade sjukdomar". I slutndan har det inte dtt fler i r n det gjorde frra ret.

Vakna ur dimman nu.

Kan du lnka till denna fantastiska bevisklla?

ver 230,000 dda r vldigt mycket och ddsfallen bara fortstter att ka, och smittspridningen skenar. Innan ret r slut har man frmodligen ntt 300,000. Man har inte gjort ngonting fr att ens frska frhindra det vi nu ser. Och nej, sjukhusen fr inte betalt fr det, trots att det r vad den store ledaren frsker ingjuta hos folk. Det r inget annat n en skymf mot de ver 1000 vrdanstllda som sjlva dtt i viruset.

Den "vanliga" influensassongen har inte ens kommit igng n, s det vore ju konstigt om ngon hade dtt av den n s lnge.

Du fr grna lnka till statistiken som sger att "nstan ingen har dtt av ldersrelaterade sjukdomar" och att "minst 97% av alla corona-ddsfall orsakas av andra anledningar n just corona". Du inser att du skjuter dig sjlv i foten ganska rejlt med dessa tv pstenden, va?
Medlem
Bidens frsta tgrd sgs bli att riva upp Trumps framgngsrika skattereformer - skatterna ska chockhjas alltmedan vrldsekonomin har en covid-kris. Helt avgrande fr ekonomin att Trump faktiskt vinner.

Situationen i Mellanstern, handelskriget mot Kina och problembarnet Kim Jong Un krver ocks fortsatt tydlighet. Vrlden r en spass instabil plats att presidentskifte i min mening vore frdande.

Dessutom - vem vill ge makt till Kamala Harris? Hon som menade att man skulle frukta BLM, och som medvetet spdde p vldet som drabbade frmst vita under sommaren. Skrmmande.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Du verkar ha kastat om personerna?

Vinner Biden i Florida s r det ver fr Trump.
Men vinner Trump i Florida s finns det en massa andra mjligheter till vinst fr Biden. Jag tror att Trump tar Florida men att Biden tar hem hela spektaklet med ganska god marginal.
Nix. Vinner Trump FL s r det risigt ut fr Biden, Trump behver d bara 1-2 swing states fr att avgra valet.
2020-11-03, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Nej, det r 20 - 30 km mur mot Mexiko som byggts sedan Trump tilltrdde.

Jo men det vet man ju hur det r, man kan aldrig lita p att hantverkare ska hlla tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in