2020-11-03, 15:41
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Sverige har fler ddsfall per capita n USA.

Hur som helst, det har redan bevisats att minst 97% av alla "Corona-ddsfall" orsakades av andra anledningar n just Corona.

Sedan mste du ven frst att ven om 200 tusen lter mycket, s r det vldigt lite utslaget p en befolkning p ver 300 miljoner. Sjukhusen fr dessutom betalt fr att skriva att en patient har dtt av Covid.

Det r ocks intressant att nstan ingen har dtt av vanliga influensan i r, eller av "ldersrelaterade sjukdomar". I slutndan har det inte dtt fler i r n det gjorde frra ret.

Vakna ur dimman nu.

Antal ddsfall av covid-19 per 1 miljon innevnare per den 3 nov: USA 702,6, Sverige 577,3.
Det Trump sa om verrapportering r fake.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Haha! Generalmagknsla is at it again...frsker vara/lta relevant.

Read it and weep → (FB) Presidentvalet 2020
Nej, till skilnad frn dig och de flesta andra s frsker jag att vara objektiv och skita i vad jag hoppas p. Men om du verkligen tror att Biden har ngn chans verhuvudtaget att vinna Texas s kommer du att skita ner dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Wow..du har spelat ett saftigt underodds och du kommer att frlora dina pengar.
S gr det med grumligt omdme.

Du frstr vl att jag r medveten om risken att frlora pengarna vid frlust av Trump. Om jag kommer frlora mina pengar vet vi inte n.
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Men EU r inte Europa.
USA har dubbelt s mnga dda per capita som Europa och det kommer att gra att Trump frlorar valet.

Under senaste tv veckor har USA ftt en miljon nya fall och 11 400 dda av Covid.

I Europa under samma period har Frankrike ensam ftt 500 000 nya fall och 3 700 dda. (ett land)
Spanien 260 000 nya fall och 2 200 dda.
Italien 300 000 nya fall 2 400 dda.
Storbritannien ocks 300 000 nya fall och 3 100 dda

Trots nedstngningar, utegngsfrbud etc.

https://news.google.com/covid19/map?...E&ceid=SE%3Asv
Senast redigerad av stone_sleeper 2020-11-03 kl. 15:45.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Lser du inte inlggen?
Trumpisterna hvdar ju hela tiden att viruset r ofarligt, media verdriver osv.

Trump kallar USA:s motsvarighet till Tegnell fr en katastrof och vill sparka honom, vilket han inte kan. Trump pstr att media lyfter fram pandemin nu fr att det r val, men det r ju lgn. Orsaken till att media skriver mer r ju kningen av smittspridningen.
Det r helt bedrvligt att en president beter sig s hr totalt ansvarslst.

Dags att vakna upp ur din dvala. Du lter som marcus Oscarsson p repeat.

Trump eller "Trumparna" eller va du nu kallade "oss" har aldrig sagt de r ofarligt p ngot stt.
Dremot _r_ viruset inte s farligt som media fr det att verka. Dem har gjort allt fr att smutskasta Trump.
Sg mig vad du tycker han skulle gjort annorlunda?
Han stoppade ju inflygningarna frn Kina direkt t.ex. han vill gra som i Sverige ungefr. det hyllar ni ju till hger vnster?
Jag fr inte ihop det.
2020-11-03, 15:42
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Gr raljera, men brukar ligga en hel del sanning bakom folks google skningar.
Skulle inte frutsp ett val p det men r jag en bidenare s hade jag nog velat veta vad som hnder dr och vise versa om jag gillar trump hade jag skt vad som hnder p den fronten.

Ska biden nr man r trumpare r lite som att ppna aftonbladet nr man vill ha serisa nyheter, det hnder liksom bara inte
Nu r du ju helt fel ute!
Om man vill veta ngot mste man g utanfr sin egen bubbla och ska information om det man inte knner till.

Det r ju just fr att mnga bara vill veta det de redan vet som allt blir s polariserat, inte minst i presidentvalet i USA.
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Lyssnar p alex jones p jobbet. Banned.video r hemsidan jag fljer honom p. Dr sade han det ej blir av och varfr.

Ok!

Har du koll p nr Rogans stream brjar? Hittar ingen info p hans ig eller twitter
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Skitsnack. Han r ingen Obama som mrdar oskyldiga och driver folk p flykt.

Han har slt vapen till Saudiarabien, samma land som bombar skolbussar, han har ven bombat ryska flygbaser i Syrien fr att han trodde att Assad hade anvnt gasattacker, han bombade den iranska generalen fr att han talade illa om USA.

Jag skulle knappast pst att man br kalla honom fr en fredsduva eller en krigshetsare men nog har han skapat problematik.
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Nordkorea slutade bry sig efter att de insg att allt var fr PR syften och inte menat fr riktiga frmedlingar mellan syd och norr, Iran har faktiskt ftt en strkt position i Mellanstern och i vrlden tack vare att USA drog sig ur avtalet och bombade deras general.

Irak, Ryssland och Kina str nmligen nrmre Iran idag n vad de gjorde 2014.
Ja, USA:s goodwill i M hade brjat haverera redan innan Trump, han har fortsatt p samma resa.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
r det ett taktiskt misstag av Trump att inte hlla rallys idag? Tittar p FOX News och Biden fr mycket uppmrksamhet genom att de snder hans rally. Skert snder andra kanaler ocks Biden. Trump r helt tyst idag. Kan vara ett desdigert misstag. Eller s har folk redan bestmt sig.
China Joes rally i en grnd med 20 (hur mnga livvakter?) pers gr nog varken till eller frn.
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
r det ett taktiskt misstag av Trump att inte hlla rallys idag? Tittar p FOX News och Biden fr mycket uppmrksamhet genom att de snder hans rally. Skert snder andra kanaler ocks Biden. Trump r helt tyst idag. Kan vara ett desdigert misstag. Eller s har folk redan bestmt sig.

De hade inte snt hans rallys i alla fall. FOX r pro-Biden precis som CNN.

Tycker frvrigt det r bra att han inte kampanjar idag. Idag s ska folk ut och rsta, inte st fast p ngot rally ngonstans. Han gjorde 5(!) rallys igr.
Senast redigerad av doggydee 2020-11-03 kl. 15:44.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Hur fan kan en miljpartist f sitta som "expert"?
Alice Bah Kuhnke r fan helt jvla dum i huvudet, precis som hela hennes piss islamist parti.
r det i TV 4? Ser aldrig p den kanalen. Risken r vl att nn SDare ocks r med d?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in