2020-11-03, 18:50
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
...
...
...

Lol! Ge mig ett exempel p vad du anser det krvs fr att ngon ska vara rasist. Vad r din definition av ordet?
2020-11-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
De har skitdyra privata frskringar men dessa tcker lngt ifrn allt. USA r vrldens bsta land om du r hginkomsttagare. Fr den stora massan not so much.

Vilket skitsnack, ser du ngon massmigration frn USA till Europa, Sydamerika eller Canada? N just det. Vilket land har 80 miljoner folk i k liksom? (Sverige har iofs flera 100k snyltare p k men det r universums bottenskrap s de rknas knappt som mnniskor).

Men visst den vanligaste orsaken till personlig konkurs r sjukvrdsskulder men att tro att vi r nt bttre r bara ljligt, hr nekas du istllet dyr vrd eller behandling eller s kan du ligga och d i en vrdk, ingen bryr sig.

Vet flera som pajat typ knn, ryggar skit och hjlpen r ta en Alvedon medan du i usa r opererad och uppe p byggstllningen inom 14 dagar. Dyrt r det inte heller med tanke p vad staten stjl av oss alla borde vi ha det 10xbttre.

Vore Sverige en stat i USA vore vi den fattigaste.
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Finns det ngon lnk dr Bet365 har odds p presidentvale?
Funkar denna? https://www.bet365.com/?nr=1#/IP/EV2...540723212C157/
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Timbuktu du r utan hjrna, Kan ni ha vettiga personer hos er TV4 inte bnkluffare
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Jag har Fox p en skrm och TV 4 p den andra. Ger en bra mix. Man glmmer ju aldrig nr Oscarsson fr fyra r sedan fick programledarna att grta nr Trump vann!

Jag gillar inte TV4 just pga Oscarsson. Jag tycker inte han hller mttet. Men jag antar att mnga andra gr det eftersom TV4 behllit honom nu i ver 4 r.
2020-11-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Slngde in lite till, nu uppe p 2133kr insats totalt, det fr nog rcka fr mig!

Sant. Knns som jag kommer st med srade skinkor och behva erknna mig bortgjord senare inatt.
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Kan du ngot annat n att citera vad trump sger om sg sjlv?

Ja jag har sammanfattat min syn p saken i inlgg 22662. Vad kan du?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Jason Timbuktu p 4:an nu, intressant, han tror och har rstat p Biden. 👍🏻

Vem bryr sig om den pissluffaren?
2020-11-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohhh
Vad fr politik? De har inte drivit ngon politik frutom Skattesnkningar som varit bra! och lite mer sympati fr gamla arbetsyrken som gruvarbete och fr bnder.

Det har varit mycket snack och lite verkstad. Trump har inte gjort ett skit, jag har personligen rstat p Republikanerna sen -08 (frutom 2016 och nu i r).

IS skapades pga instabilitet till fljd av Irak kriget och Saddam Husseins dd. S det kvittar vem som hade makten i USA under tiden. Jag gillade inte Obamas politik, men har var grymt bra utrikespolitiskt. Donald Trump har varit en katastrof p alla fronter.

...Pajas.

Finns inte mnga som r s korrupta som globalisterna i USA. Dvs Obama, hans ckliga fru som aldrig kan sluta tjattra.
Behver vi ens nmna familjen Clinton och familjen Biden?

Titta var Demokraterna och var dom fr sina pengar iftn, inte hederligt arbete iaf.
Medlem
Skadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Hr har du en sammanstllning med kllor. https://en.wikipedia.org/wiki/Racial...mination_cases
Tack, helt klart diskriminering.
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det r osant eller tminstone orligt att beskylla Obama fr statsskulden. Den skenar alltid ivg under Republikanska presidenter och sedan fr Demokraterna komma in och stda efter dem och skll fr att det r kaos.

Trump kade statsskulden frn 19,9 triljoner dollar till 27 triljoner dollar under en hgkonjunktur(!) medan kningen under Obama frmst kom i brjan som ett arv av George W. Bush i form av den enorma subprime-krisen som rdde nr han tog ver, sedan blev det liksom under Bill Clinton stadigt lgre underskott pga skatter och reformer. Nr han lmnade ver var budgetunderskottet betydligt lgre n vad det r nu fr Trump, t o m innan Coronaviruset slog till.

Och aktiemarknaden var starkare under Obama: https://fortune.com/2019/06/03/stock...-obama-sp-500/

Och Obama fixade mer jobb n Trump: https://www.americanprogressaction.o...th-15-trump-2/

Obomba lnade upp mer n alla dom 30 presidenterna fr honom tillsammans. Trump har i och fr sig inte varit direkt bttre i det avseendet... Men att skylla p republikanerna genrellt r fel.
2020-11-03, 18:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Rekordmnga har rstat hittills och fler kommer det att bli. Det r riktigt dliga nyheter fr Donald Trump.

Ja, s r det. Valdeltagandet ser ut att bli tokhgt i r, och d r det i princip game-over fr Trump.

Ju hgre valdeltagande, desto mer gynnar det demokraterna, det r vlknt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in