2020-07-19, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Om staten ger privata fretag monopol s kommer fretagen hja priset. Logik r inte din starka sida.

Jag tror du har missfrsttt mig Tom. Vill du att jag ska frklara igen fast p engelska?

Medicaid r statligt. Och ett "public option" innebr att likt den svenska modellen s kan lginkomsttagare vlja mellan subventionerad vrd eller ett privat alternativ.

Hoppas du frstr mig. Annars kan jag ta det p engelska.

vnliga hlsningar
2020-07-19, 16:37
Bannlyst
FOX-Chris Wallace levererar en rak hger

https://twitter.com/atrupar/status/1284849664395816960

Till och med FOX vnder sig mot Trumps lgner
2020-07-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
FOX-Chris Wallace levererar en rak hger

https://twitter.com/atrupar/status/1284849664395816960

Till och med FOX vnder sig mot Trumps lgner

Gud vad han jiddrar. Han tappar fattningen ngot dr. Han fr inte ha rallyn, men om han istllet pratade om folk problem skulle de g bttre fr honom i pollarna. Han pratar ju mest om sig sjlv hela tiden.
2020-07-19, 16:49
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frode.Dalsland
Notera att FOX news nu kritiserar Trump fr att ljuga.

Ska bli kul att lsa hur Trump och hans sekt brjar kalla FOX fr fake news och att OANN r den enda egentliga nyhetskllan som talar "sanning"

FOX har alltid varit anti-Trump och det r bara Tucker Carlson som de lter vara dr som en atrapp fr att det inte ska bli fr tydligt. Tucker Carlson fylller egentligen tomrummet frn Bill O'Reilly. Fox News r egentligen en neocon-kanal vilket betyder att de hatar Trump pga hans ovilja att g i krig med diverse lnder i mellanstern.
2020-07-19, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Gud vad han jiddrar. Han tappar fattningen ngot dr. Han fr inte ha rallyn, men om han istllet pratade om folk problem skulle de g bttre fr honom i pollarna. Han pratar ju mest om sig sjlv hela tiden.

Jag anar en till Project Lincoln reklamfilm p gng.

Chris wallace frgar: Mr.President. Vilket blir ditt arv som president?

"I'm not paranoid" sger Trump
"It's all unfair" sger Trump.
"Obama and Biden spied on me" sger Trump.

Han verkar inte kunna komma p ngra politiska reformer som han tror att han kommer att minnas fr av sina vljare.

https://twitter.com/ProjectLincoln/s...62308221583365
2020-07-19, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
FOX har alltid varit anti-Trump och det r bara Tucker Carlson som de lter vara dr som en atrapp fr att det inte ska bli fr tydligt. Tucker Carlson fylller egentligen tomrummet frn Bill O'Reilly. Fox News r egentligen en neocon-kanal vilket betyder att de hatar Trump pga hans ovilja att g i krig med diverse lnder i mellanstern.

nnn stopp och belgg lgnare.
Nr fakta inte duger s kommer lgnerna fram
Nstan alla FOX programledare har huvudet i trumps rv.
De ftal oberoende journalister som inte har det gr att rkna p ena handen. Brett Baier,Shep smith,chris wallace

Hr r listan

-Fox & Friends gnget
-Sean Hannity
-Judge Jeanine
-Neil Cavuto
-Stuart Varney
-Tucker Carlsson
-laura ingraham
-martha mccalum
-Harris Faulkner
Dana Perino
-jesse waters
greg gutfeld,
maria bartiromo,
mark levin,
steve hilton,
geraldo rivera,
oliver north
2020-07-19, 17:04
Medlem
Citat:
nnn stopp och belgg lgnare.
Nr fakta inte duger s kommer lgnerna fram
Nstan alla FOX programledare har huvudet i trumps rv.
De ftal oberoende journalister som inte har det gr att rkna p ena handen. Brett Baier,Shep smith,chris wallace

Hr r listan

-Fox & Friends gnget
-Sean Hannity
-Judge Jeanine
-Neil Cavuto
-Stuart Varney
-Tucker Carlsson
-laura ingraham
-martha mccalum
-Harris Faulkner
Dana Perino
-jesse waters
greg gutfeld,
maria bartiromo,
mark levin,
steve hilton,
geraldo rivera,
oliver north

Trish Regan som krde hrt p att demokraterna pratade allvarlig om C19 fr att skada Trump fick sparken.
2020-07-19, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Trish Regan som krde hrt p att demokraterna pratade allvarlig om C19 fr att skada Trump fick sparken.

Just det.

Tack fr pminnelsen.

Min lista inkluderar bara programledare p fox och inte inbjudna gster. Dessa r mngdubbelt fler och kallas fr political talking heads
2020-07-19, 17:07
Bannlyst
Trump om Biden

"If Biden get's elected he will take away religion"

chris wallace "what do you mean?"

senare
" I took the test. Biden couldn't pass it"

https://pbs.twimg.com/media/EdSxiKuX...jpg&name=large

Jag skrattar ihjl mig.
Det r s uppenbart att han inte har alla hstar i hagen fr tillfllet. Trump kommer aldrig att stlla upp i valet. Han r slut
Senast redigerad av krauthammer 2020-07-19 kl. 17:13.
2020-07-19, 17:09
Medlem
Citat:
Just det.

Tack fr pminnelsen.

Min lista inkluderar bara programledare p fox och inte inbjudna gster. Dessa r mngdubbelt fler och kallas fr political talking heads

Ska bli intressant att se p dem fram till valet. De kan ju inte grna slicka Trump i rven mer n de redan gr men jag har skert fel. Det tycks alltid finnas utrymme fr att det hela ska bli mer snedseglat n vad det redan r. Och den stora frgan kommer ngon av dem att ndra sig fr att de ser Trump som en frlorare och han inte har mer att ge?
2020-07-19, 17:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare

Jag tycker nd att Trump br ta dessa mtningar serist, mest bara fr att prestera nnu bttre.
2020-07-19, 17:36
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
De senaste demokratiska presidenterna var Obama,Clinton,Carter.
Samma sak sades om dem. Dvs Republikaner str fr lag och ordning medan demokrater str fr anarki p gatorna.

DEM var ngot helt annat p Clintons tid n vad det r idag. ven p Barrack Obombas tid var dom ganska sansade. Efter 2016 s har partiet kraftigt radikaliserats. Hatet mot vita, speciellt vita mn, r idag mycket starkare n 2016.

Citat:
Och nu r det upplopp p gatorna under Trumps styre(R)

Och vilka r det som upploppar? Vilka r det som stdjer upplopp, plundring och vld? Inte republikanerna i alla fall, utan genomgende vnsterfolk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in