Citat:
Ursprungligen postat av
aki04
Att dessa var dom enda exempel p att Obama gjorde fel visar p antingen p att du r djupt okunniga eller djupt ohederlig fr med en snabb googling s ser du att Obama var en skandal fylld person men att media valde att inte lgga tid p det . Och eftersom du vljer att vara ohederlig s finns det inget jag kan sga som kan d dig o ndra sig eller ta till sig ren fakta . Synd nr folk blir helt insnade i sitt eget prutt lukt . Du ska ocks veta att jag var helt frlst av obama , hade hans merch 2008 , hatade Bush och republikaner men sen vxte jag upp som dom flesta gr
Det hr r ett genuint sorligt inlgg. Du
gr verkligen allt fr att inte besvara ngot av det jag skriver.
Jag vet inte varifrn hatet kommer eller frlskelsen till Trump. Men mitt ml r inte att f dig att verge Trump. Jag drivs av en nyfikenhet i varfr Trumpsupportrar p flashback r s ofrmgna att flla ett uns av kritik p Trump men r s villiga att attackera allt och alla runt om honom. Kan det vara s att jag berrde en m nerv som fick dig att explodera? Kan det vara s att du inte vill gra denna komparativa analys drfr att du inte gillar svaren du vet att du kommer f fram?
Snacka om att drivas av ett hat som frblindar.
Som frhindrar reflektion och diskussion. Som frhindrar sjlvkritisk analys
Som frhindrar kritiskt tnkande.
Och som cementerar siktssilon du lever i.
Vill du f det sista ordet sagt s varsgod,jag kommer inte att svara dig mer efter detta.