2020-08-22, 11:39
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Fast det r bttre att Trump vinner s folket fr bita i verkligheten.

Oavsett vinnare, landet kommer att g t helvete. D jag skiter egentligen i det.
2020-08-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Eftersom det finns en lag som uttryckligen frbjuder en person att sitta mer n 2 mandatperioder som president i USA s r det inte ppet fr tolkning, drav s kan inte SCOTUS ta upp fallet n mindre upphva lagen. Om en ny lag kommer s kan det tas upp fr att se om det strider mot konstitutionen.

Om Trump vill sitta lngre s mste han vinna huset, f minst 67 senatorer med sig och att SCOTUS inte finner att det strider mot konstitutionen.
Exakt, han behver f med sig ett par hundra personer medans 250 miljoner mnniskor tittar p som skakar p huvudet.

Varfr tror du att det som hnder i Belarus inte kan hnda i USA?

Om Trump frlorar och frsker f valet att avgras i domstol kommer folk g ut p gatorna. Tro mig, det kommer bli kravaller.
Senast redigerad av Alpoxen 2020-08-22 kl. 12:04.
2020-08-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Att bli anklagad av Deep State ser troligen amerikanska patrioter som ett hedersbetyg. Som sagt ett frsk att eliminera Bannons sylvassa attacker p Demokraterna r det, om man nu lyckas stra hans aktiviteter innan valet. Bannon r en mycket smart individ som har haft USA och vstvrldens bsta i tanke under lng tid.

Tidigare under vren frskte samma Southern District of New York att attackera Rudy Giuliani utan att lyckas.

..klockan tickar fr Brennan, Comey, Clapper och slutligen Biden och Obama. Vi som lskar rttvisa hoppas p 4 nya r fr Trump. D blir det ka av.
Eftersom du inte fattar att klagarmyndigheterna inte r tillsatta fr att flja en politisk agenda r det hr s klart svrt fr dig att frst.

USA r inte Belarus eller Ryssland, nnu. Om bevisen mot Bannon inte hller slpps han. I konspirationshjrnorna dock finns inget sdant som att flja lagen
2020-08-22, 11:51
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Oavsett vinnare, landet kommer att g t helvete. D jag skiter egentligen i det.

Jo. Men bttre att det gr t helvete direkt n att det dras ut p det. 👍👌
2020-08-22, 12:36
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Eftersom du inte fattar att klagarmyndigheterna inte r tillsatta fr att flja en politisk agenda r det hr s klart svrt fr dig att frst.

USA r inte Belarus eller Ryssland, nnu. Om bevisen mot Bannon inte hller slpps han. I konspirationshjrnorna dock finns inget sdant som att flja lagen

Ha ha. Southern District of New York, inte politisk. Grattis du har en strut att hmta p nrmsta 7-eleven.
2020-08-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ha ha. Southern District of New York, inte politisk. Grattis du har en strut att hmta p nrmsta 7-eleven.
Du menar att de frfalskat bevis? Hotat vittnen? Det fr du nog bevisa.
2020-08-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han har klarat 4 r riktigt bra. Inga krig ovanligt. S 4 r till gr nog alla tiders trots att fakenews letar upp alla missnjda som ftt sparken. Obama sparkade skert ocks en hel del folk.

Han fick inte sparken. Han slutade sjlvmant eftersom han ansg att han inte klarade av att jobba med presidenten som inte agerade som en vuxen mnniska. Intellektuellt och knslomssigt felvxlat.

Citat:
Ursprungligen postat av sirup
https://www.youtube.com/watch?v=-yIJI1vBu7w

Den hr intervjun tror jag mnga har ngot att sga om. Den hr som jobbat med Donald verkar inte alls anse att han klarar jobbet som president. En republikan.
2020-08-22, 12:46
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Du menar att de frfalskat bevis? Hotat vittnen? Det fr du nog bevisa.

Du pstr ngot om mig. Prata fr dig sjlv Boljevik.

SDNY r ytterst politisk och att detta kommer lgligt till valet r ingen slump enligt mig. Dom har bla undanhllit arresteringar i Epstein fallet, man skyddar Pedofiler. klagarna har tillsatts av demokrater och dom bedriver en politisk agenda. Det var frst nr huvudklagare i Epsteins fall sparkades av Bill Barr och en ny klagay tillsattes som Maxwell greps. Den som lever fr se..

Bevis. Det klagaren gjort r att anklaga Bannon fr ngot, betyder inte att det r bevisat, det sker i domstol.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-22 kl. 13:26.
2020-08-22, 12:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du pstr ngot om mig. Prata fr dig sjlv Boljevik.

SDNY r ytterst politisk och att detta kommer lgligt till valet r ingen slump enligt mig. Dom har bla undanhllit arresteringar i Epstein fallet, man skyddar Pedofiler.

Bevis. Det dom gjort r att anklaga Bannon fr ngot, betyder inte att det r bevisat, det sker i domstol.
SDNY - Southern District of New York?

Hursomhelst, s tror jag att det r 0 procent chans fr att Trump tar hem NY.

EDIT: Kollade inte igenom alla kommentarer innan jag skrev det hr inlgget.
2020-08-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Hoppas p att Biden vinner av anledning att Demokraterna kommer avsljas som ett lika korrupt parti som Republikanerna och den presidentperioden kommer starta en revolution som skapar ett nytt valsystem fr landet.

Om Trump vinner igen kommer Demokraterna luta sig nnu mer t vnster och gapet mellan centrister/socialliberaler och valalternativen kommer bli s pass stor att det kommer bli vldsamheter.

Detta kan jag relatera till. USA behver se ver mycket, valsystemet och frndra sina partier att de r nstan samma. De behver f fler alternativ n tv.

Fr min del kvittar det nstan vem som vinner. Det r inte det jag finner intressant med det hela. Processen r mycket mer spnnande att fokusera p.
2020-08-22, 13:14
Medlem

Kunde inte sagt det bttre sjlv, klockrent.

Trump brjar g bttre i opinions- underskningarna nu(spelar ingen roll om han leder dr egentligen). Trump stter sitt lands invnare frst samt s klagar bara demokraterna p allt han gr, utan att komma med konstruktiva frslag

Kan faan inte se en enda anledning till att Biden skulle vinna presidentposten, men sker kan man aldrig vara. Fick ju en del erfara 2016....
2020-08-22, 13:15
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Exakt, han behver f med sig ett par hundra personer medans 250 miljoner mnniskor tittar p som skakar p huvudet.

Varfr tror du att det som hnder i Belarus inte kan hnda i USA?

Om Trump frlorar och frsker f valet att avgras i domstol kommer folk g ut p gatorna. Tro mig, det kommer bli kravaller.

Det kommer att bli kravaller vem som n vinner. Finns idioter p bgge sidor. Det vrsta r ironiskt nog om det blir lika. D ser jag tv alternativ: inbrdeskrig eller att USA som vi knner till det upphr att existera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in