2020-08-28, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du kan komma med 1000tals konspirationer om Trump, bryr mig inte.

Men sanningen r den att p 80, 90 och ven en av bit p 00-talet s var det svrt att hitta ngra stora skilnader i politiken till republikanerna och demokraterna, i dag s r det tvrtom.

Jo jag vet att Trumps vljare inte bryr sig. Man r knslomssigt i gasen s man glmmer hederlig analys och konsekvens av honom. Han lovade presentera hlsoplanen i mnadsskiftet juli/augusti. Men nr han sa det s visste han s klart att det inte var sant.
2020-08-28, 23:21
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Det r sant att Trumps lgner om demokraterna inte liknar sanningen. Men Trump ljuger ju. Var tog egentligen den nya health care plan vgen som han lovade i juli?

Det tycker jag r en grym lgn.
Jsg tror att det r 25e gngen som du upprepar detta. Har du inget annat att prata om?

Frutom om hur dumma folk r som rstar/hejar p Trump? Brjar bli patetiskt att bevittna.

Det r bara en eller tv personer kvar p anti Trump sidan som fortfarande skriver nt matnyttigt. Sen vet jag inte vad det r som har hnt, men dom flesta andra har det gtt utfr fr.

-Trump r dum!
-Folk som hejar p Trump r korkade!
-Trump ljuger bara!

terkommande meningar ifrn dom flesta anti Trumps. Utan att ha insikten och intelligens nog att kunna inse att man kastar sten I glashus. Fr exakt detsamma kan sgas om folk som hejar p demokraterna.

S, kan vi lgga ner dessa barnsligheter nu? Och hlla oss till vad som r viktigt fr valet? Finns s mycket att skriva om som stter igng en debatt, och inte som nu, som ett barn som r srat, och vill hmnas med att retas. -Ja men din pappa r dum!
2020-08-28, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag sger till den dagen jag tar avstnd frn Trump. Jag hller inte med honom om allt och ibland r kritik befogad, men det r ett lngt avstnd till att helt ta avstnd frn honom.

Det r klart att det r okej fr en del att ge amerikaner ett hopp om en bttre sjukvrd men veta att man bara lurar dem.
2020-08-28, 23:24
Medlem
badbollen3s avatar
Det ska bli jvligt kul nr valet r avgjort. Det finns liksom ingen mjlighet fr ngon att backa vad man har sagt. Ena gnget har fel, andra rtt, men alla tror p sin sak. Jag tror inte att jag r p sidan som har fel, men jag tror inte p ngon jordskredsseger fr Trump, s blir det p det viset s har jag fel dr.
2020-08-28, 23:24
Medlem
groovesnuss avatar
Sammanfattning av alla tal p RNCs vecka:

Rsta p Trump annars blir det som det r nu (under Trump?)
2020-08-28, 23:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Det ska bli jvligt kul nr valet r avgjort. Det finns liksom ingen mjlighet fr ngon att backa vad man har sagt. Ena gnget har fel, andra rtt, men alla tror p sin sak. Jag tror inte att jag r p sidan som har fel, men jag tror inte p ngon jordskredsseger fr Trump, s blir det p det viset s har jag fel dr.
Med tanke p alla trumpen brutna vallften, s skulle jag sga det r hur enkelt som helst.

Dock blir det alltid brutna vallften, dock sllan man ser s mnga.
2020-08-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus

Ha ha ja deras hot med hur det ska bli r helt hysteriskt. Abort p fdda barn och gud vet allt. Inte ett ord om en ny health care plan heller. Jag tycker att det var synd att de inte hade strre bredd p talarna. De var s mnga som var slkt med Trump och de gav ju samma bild av det hela. Det var fegt. Och det kanske var dumt av dem d det inte vinner ngra nya rster. Frgan r vilka rster de kan ta och med vad de ska locka dem?
2020-08-28, 23:27
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jo det har han sagt upprepade gnger om och om igen. Finns hur mnga clip som helst p dr Trump sger att han inte klart kommer att acceptera en valfrlust. Snarare elda p sina massor att inte acceptera det.

Ja, om SD r vnsterbliven s fr jag frmoda att du r ngon form av extremist.

Titta och lyssna istllet p vad Trump sger. Han meddelar att han inte i frvg accepterar ett valresultat, men om valet sker utan fusk s gr han det. Han kommer gra sin bedmning vilket de flesta finner rimligt. Hillary sger att inte acceptera oavsett hur valet gtt till. Skillnad.

Du r uppenbart s desillusionerad att du inte frsttt att mycket starka krafter nskar Trump dd, alt. inte blir omvald, planen att stta kppar i hjulet startade nog omedelbart efter valnatten samtidigt som eliten iscensatte Russian Collusion, Ukraine Collusion, Impeachment, m.m

Detta r en frihetslskares chans! Hoppa med p detta tg istllet.
Senast redigerad av Nixter 2020-08-28 kl. 23:30.
2020-08-28, 23:29
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:

Snlla min vn du r inte insatt.

Det som hnder just nu under Trump r i Demokratiska delstater. Demokratiska guvernrer vgrar acceptera att Trump kommer in med assistans och samtidigt r de knpptyst frn dessa Demokrater om upploppen. De har i princip hejjat p dessa hela tiden.

Om de skulle g ut och krva att upploppen slutar och acceptera hjlp frn Trump skulle en stor del av Demokraternas vljarbas, de som gr upploppen, sluta rsta p partiet.

De r i en flla som de sjlva satt sig i.

Utver det s r en pandemi ingenting som Trump kan r fr och redan nu ser vi ekonomin komma tillbaka med stormsteg vilket kommer belna sig till valet.
2020-08-28, 23:31
Medlem
Citat:

Angende upploppen under Trumps styre r inget som gagnar honom. Han talar inte med styrka och bestmdhet och sger ngot meningsfullt kring detta. Han glider med ner fr ledstngen som r spad med en vldig fart. Folk vet att det r styret i VH folk protesterar emot.
2020-08-28, 23:32
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ha ha ja deras hot med hur det ska bli r helt hysteriskt. Abort p fdda barn och gud vet allt. Inte ett ord om en ny health care plan heller. Jag tycker att det var synd att de inte hade strre bredd p talarna. De var s mnga som var slkt med Trump och de gav ju samma bild av det hela. Det var fegt. Och det kanske var dumt av dem d det inte vinner ngra nya rster. Frgan r vilka rster de kan ta och med vad de ska locka dem?

Du r ocks naiv och inte insatt.

Amerikaner hatar abort och lskar gud. Fr oss svenskar blir det att lta konstigt, men det gr definitivt hem hos amerikaner.

Utver det s snkte Trump priserna p medicin och gick direkt emot de stora lkemedelsfretagen. Kan tro att de inte r srskilt glada ver det.

Utver det lskar Amerikaner, tminstone minst 70% av folket, patriotism. Ngot vi borde se mer av i Sverige i min sikt.
2020-08-28, 23:33
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Med tanke p alla trumpen brutna vallften, s skulle jag sga det r hur enkelt som helst.

Dock blir det alltid brutna vallften, dock sllan man ser s mnga.

Beroende p tolkning s har han hllit lika mnga som han har svikit, eller s har han hllit mnga fler n han brutit. BBC r inte pro Trump!

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-37982000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in