Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Tror minsann du skmtar aprillo. Begr inte det omjliga av Trump.
Biden m vara gammal och kanske lite skrplig men han om ngon kan det politiska spelet om hur man bst kan f fler vljares intresse och i slutndan deras rster. Sleepy Joe r inte fdd i gr.
Han har 50 rs erfarenhet. Sen att det r dlig erfarenhet verkar spela mindre roll fr dig. Vljarna tyckte annorlunda 2016, d Hillary ocks hade dlig erfarenhet. Han har 0 utstrlning till skillnad frn sin forna ticketmate Obama. Obama hade jag kunnat rsta p, men aldrig Joe Biden, Kamala Harris eller Hillary Clinton.
Trump frsker i alla fall att inte vara s stel och trkig. Du lskar att hata honom, jag lskar att du hatar honom. Han berr och det drar vljare till vallokalerna. Hillary hade ocks dlig utstrlning och uppfattas i alla fall av mig som en rtt igenom falsk satmara. Hon lyckades bara vinna popular vote med 3 miljoner rster, men t.ex. kvinnor svek henne.
Hur ska Biden locka kvinnor till vallokalerna eller att postrsta? Hur ska Biden locka svarta, latinos och asiatiska vljare att rsta p honom d de inte ftt det bttre de senaste 50 ren trots att han tjnstgjorde som VP med en svart POTUS? Svarta sger att de inte vet vad de fr nr de rstar p Trump men de vet vad de lmnar fr skit bakom sig.