2020-09-13, 11:07
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Inte s ovanligt av Trumps egna tv medium som stryker han medhrs....

Dr tror jag du har fel. Den enda som ngonsin ftt rra Trumps hr r Jim Fallon.
Frvrigt s gr ju karln bort sig totalt och om han stller upp i Fox s r det hans jobb att vara mer frberedd n s hr. Han kanske trodde han skulle medverka i CNN dr dom coachar intervju offren och hjlper dom med bra svar innan ett live framtrdande om dom kommer frn rtt parti
2020-09-13, 11:12
Medlem
Det mste vl nd finnas en grund i detta pstende som SVT kablade ut nu p morgonen. "Joe Bidens frsprng minskar i nyckelstaterna".

Trump gr inte heller srskilt bra men demokraternas valkampanj r otroligt svag. Hur kunde man vara s otroligt dligt frberedda nr man haft s mycket tid p sig att formera klara politiska budskap, r det kanske s att demokraterna r splittrade och allt gr bara ut p att "avstta Trump"? Man saknar tydligen politik.

Mitt tips r att valdeltagandet minskar vilket kan gynna Trump.
2020-09-13, 13:55
Medlem
Surtrutens avatar
Kanye West is running for president!
(Om detta diskuterats tidigare s r jag ledsen att jag tar upp det igen.)

Rapparen Kanye West r Trumpanhngare.
Syftet vad jag frstr att stjla demokratrster, fr president lr han ju inte bli.

Han r registrerad i dessa stater;
Arkansas, Colorado, Idaho, Iowa, Kentucky, Louisiana, Minnesota, Mississippi, Oklahoma, Tennessee, Utah, Vermont.

I dessa stater har anskan avslagits, dragits tillbaks eller av olika orsaker nnu inte blivit godknd;
Arizona, Illinois, Missouri, Montana, New Jersey, Wisconsin, Ohio,Virginia, West Virginia.

I vriga stater r det nu fr sent att registrera sig om jag fattat det rtt.

Hur mycket kommer detta att pverka valutgngen?
2020-09-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Kanye West is running for president!
(Om detta diskuterats tidigare s r jag ledsen att jag tar upp det igen.)

Rapparen Kanye West r Trumpanhngare.
Syftet vad jag frstr att stjla demokratrster, fr president lr han ju inte bli.

Han r registrerad i dessa stater;
Arkansas, Colorado, Idaho, Iowa, Kentucky, Louisiana, Minnesota, Mississippi, Oklahoma, Tennessee, Utah, Vermont.

I dessa stater har anskan avslagits, dragits tillbaks eller av olika orsaker nnu inte blivit godknd;
Arizona, Illinois, Missouri, Montana, New Jersey, Wisconsin, Ohio,Virginia, West Virginia.

I vriga stater r det nu fr sent att registrera sig om jag fattat det rtt.

Hur mycket kommer detta att pverka valutgngen?
Finns inte risken att West i stllet stter bort vljare genom att han r en psykisk strd man med perioder av maniskhet dr verklighet och fantasi sammanvvs.
2020-09-13, 14:45
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Finns inte risken att West i stllet stter bort vljare genom att han r en psykisk strd man med perioder av maniskhet dr verklighet och fantasi sammanvvs.
Men vnta nu!
Vem stter Kanye West bort vljare ifrn i sdana fall?
  1. Sig sjlv?
  2. Trump?
  3. Biden?
Hur pverkar detta valutgngen?
2020-09-13, 14:53
Medlem
TKD_1337s avatar
Alltid gldjande att se nr amerikanska judar kritiserar Trump och stdjer Biden, speciellt nr det rr sig om sionister som brukar tokfrsvara Israel som Abraham Foxman. Trump har gjort allt fr Likud men det gynnar egentligen bara de och deras hgerallierade - inte judar, Israel och vrlden i helhet.

Citat:
Trump is bad for America and bad for the Jews

For 50+ years, I kept out of politics; now, with a demagogue who threatens American democracy as US president, I must speak out

https://blogs.timesofisrael.com/amer...ateful-choice/

https://www.newsmax.com/t/newsmax/article/986659
Senast redigerad av TKD_1337 2020-09-13 kl. 15:02.
2020-09-13, 14:59
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Alltid gldjande att se nr amerikanska judar kritiserar Trump och stdjer Biden, speciellt nr det rr sig om sionister som brukar tokfrsvara Israel som Abraham Foxman. Trump har gjort allt fr Likud men det gynnar egentligen bara de och deras hgerallierade - inte judar, Israel och vrlden i helhet.

r det en av dessa soros-judar som r frbannade p Trump fr att han inte bombar skiten ur Syrien och Iran?

Det r vl ett bra betyg, att sdana judar inte stdjer en.
2020-09-13, 15:11
Medlem
Dom flesta judar tror jag gillar Trump. Han har ju ftt igenom att Jerusalem skall ha den amerikanska ambassaden och inte Tel Aviv. Och tydligen har fler lnder fljt efter.

Hans fredsplan var och r ju ganska pro-Israelisk. Obama var mer neutral. S varfr gnller denne jude egentligen?

Men det kan f politisk betydelse. Gnller en inflytelserik jude kanske fler fljer efter och rstar p Biden. Vi fr se vad som hnder.
2020-09-13, 15:27
Medlem
Nixters avatar
TRUMP VINNER NORTH CAROLINA.

Som mnga knner till har frtidsrstandet startat i North Carolina, detta d det demokratiska styret vill att s mnga postrstar som mjligt. En strategi att f mjlighet att dribbla med valdeltagande och utfall tror mnga.

Nu visar det sig att Trump leder alldeles oavsett silent vote eller voter turnout (som mnga ptalar kommer mnga Demokrater stanna hemma d entusiasm fr Biden saknas och anledning att rsta r att man inte gillar Trump, inte tillrckligt fr bra voter turnout) Detta r magiskt fr den som kan lsa polls frstr man att detta r en landslide lge fr Trump i NC och det bdar drmed mycket gott fr kommande rststart i vriga Swingstates.

New poll shows Trump leads North Carolina.
https://www.nationalreview.com/corne...orth-carolina/

Trump vinner North Carolina, Poff !
2020-09-13, 15:29
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
r det en av dessa soros-judar som r frbannade p Trump fr att han inte bombar skiten ur Syrien och Iran?

Det r vl ett bra betyg, att sdana judar inte stdjer en.

Nej, inflytelserika judiska grupper som ADL gillar inte liberaler som Soros. Soros bryr sig om palestinier medan Foxman gjort allt fr att frsvara Israel.

Det r ju din favorit Trump som fallit fr sionisternas krigsnskan och nstan hamnat i regelrtt krig med Iran och ven Syrien, tvrtemot om vad du fantiserar om. Det r faktiskt s att snarare n Clinton/Biden r Trump nrmare att dra USA in i krig.

Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Dom flesta judar tror jag gillar Trump. Han har ju ftt igenom att Jerusalem skall ha den amerikanska ambassaden och inte Tel Aviv. Och tydligen har fler lnder fljt efter.

Hans fredsplan var och r ju ganska pro-Israelisk. Obama var mer neutral. S varfr gnller denne jude egentligen?

Men det kan f politisk betydelse. Gnller en inflytelserik jude kanske fler fljer efter och rstar p Biden. Vi fr se vad som hnder.

Trots att Trump blivit helt uppten av sionister och gjort allt fr Likud s r de flesta amerikanska judar fortfarande demokrater. Det ligger p runt 65%.

Han "gnller" fr att det finns viktigare frgor n om USA:s ambassad ligger i Tel Aviv eller inte. Trump r ett hot.

Det r sklart bra fr Biden att f std av s hr pass knda profiler, speciellt nr Trump frsker utmla Biden till en Israel-hatare. Det blir skert ett av Bidens frsvarskort i en debatt.
Senast redigerad av TKD_1337 2020-09-13 kl. 15:39.
2020-09-13, 15:32
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
TRUMP VINNER NORTH CAROLINA.

Som mnga knner till har frtidsrstandet startat i North Carolina, detta d det demokratiska styret vill att s mnga postrstar som mjligt. En strategi att f mjlighet att dribbla med valdeltagande och utfall tror mnga.!
Vilka mnga tror det r s?
I Belarus kan man frst att mnga tror s, men inte i USA.
2020-09-13, 15:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Vilka mnga tror det r s?
I Belarus kan man frst att mnga tror s, men inte i USA.

Du tror inte rstfusk finns i vstvrlden ? Frekommer i USA, nu och innan, frekommer ven i Sverige. Postrster innebr att exempelvis jag kan skicka in din rstsedel, detta r fusk. Det ironiska r ju att du r en sn dr vnsterbliven som nskar att vst vore Belarus s inte nog med att du har fel du vill dessutom ha diktatur och One World Order.

Du r bortom allt frstnd, lycka till att hitta ett jobb nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in