Citat:
Ursprungligen postat av
RepentNow
Tack.
Jag svarar p det jag tror jag har koll p, jag utelmnar det andra.
Du ignorerade uppenbarligen frgan om Kina - den viktigaste frgan fr vst.
Ang "fake news" eller "alternativa fakta" som du kallar det s finns det ett par BISARRA exempel p senare tid dr man misstolkar Trump med flit.
Mnga medier menade p ALLVAR att Han sagt att man ska dricka bakteroeddande lkemedel I en presskonferens... Sen tittar man p presskonferensen och inser att... Ja, stora medier LJUGER, helt utan att skmmas. Helt makalst.
Det mesta av det du skriver lter ju bara som upprabnling av samma grejer som infr valet fr fr 4 r sedan.
Det r vl mer intressant vad han s to adkommit?
VAD TYCKER DU OM DET HAN GJORT SENASTE 4 REN D HAN HAFT MAKT?
Har dlig koll p vad exakt Trump ftt igenom fr positivt med kinadealen. Det jag vet r att folk i USA fr betala mer fr grejer frn Kina. r utver det inte vldigt plst gllande det.
Det r nd fakta att mnga mnniskor intagit blekningsmedel och ven dtt av klorokin efter att de tagit det efter att ha hrt Trump prata. Han slnger ur sig mycket utan konsekvenstnk.
Upprabbling eller ej. Det r ju sant och visar vad han r fr person. Om det var idiotiskt 2016 r det vl fortfarande det 2020? En stor frdel fr Trump r att det r s mycket dumt att folk trttnat p att minnas allt.
Angende viktiga saker sen han fick makten ogillar jag som sagt frst det med sjukvrden. Men ven att polariseringen kat iom att han fokuserar p de delstater dr han kan f rster. Han skiljer p demokratiska och republikanska stater istllet fr att vara hela landets president, som tidigare varit.
JAg upplever att hans fokus ligger p att f en stark ekonomi och bryr sig inte om det r p bekostnad av folk. Som sagt, nr reportrar pratar om hur dligt det r med Corona kontrar han nstan alltid med att brsen ju gr bra. Han kopplar inte att de pratar om mnniskor liv.
Hinner inte skriva mer idag och tror inte det ger s mycket nd, men d vet du iaf vad jag tycker om ngra saker.