2020-09-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vra kulturer skiljer t. Speciellt nr vi mste stndigt vara s fina i vra klder och sikter fr att bli accepterad av samhllet.

Men jag tror det blir jmt, fast Biden fr mest rster. Det r jag vertygad om.

Men Biden fr flest eletrorer.

Ja Trump stter p sig en smutsig kostym frn brjan, s inget smuts riktat mot honom gr skillnad. Sjlv sprnger han s alla grnser fr Ad Hominem och hr r vi nu. Inte att rekommendera, och det lr inte bilda skola inom politiken. Ingen har nn fungerande strategi mot den mannen.

Trump skrar nog elektorsrsterna hur det n gr i valet i vrigt, men jag r nog rtt sker p jordskredsseger fr hela valet sammantaget. nsketnkande och biased av mig sklart 😜
Senast redigerad av QplusNPC 2020-09-22 kl. 22:05.
2020-09-22, 22:05
Avstngd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Ja Trump skrar nog elektorsrsterna hur det n gr i valet i vrigt, men jag r nog rtt sker p jordskredsseger fr hela valet sammantaget. nsketnkande och biased av mig sklart 😜

Sluta nsketnka.
Biden vinner mycket mark nu.

Mycket har med att Trump lyckades inte stoppa viruset i tid. Detta r dock omjligt, men han br nd ansvaret.

Biden behver bara luta sig bakt.

Ngot som jag tror kan strka Trump r dock nr vnstern gr brsrk nr ny domare svrs in snart.
2020-09-22, 22:09
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Sluta nsketnka.

Mycket har med att Trump lyckades inte stoppa viruset i tid. Detta r dock omjligt, men han br nd ansvaret.

Ngot som jag tror kan strka Trump r dock nr vnstern gr brsrk nr ny domare svrs in snart.
Nja Biden har strre problem n s
GOP Ready To Release Report That Could Sink Joe Biden: Its time for the American people to see what weve got
https://washingtonews.today/2020/09/...what-weve-got/
2020-09-22, 22:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag tror Trump frlorar.

Varfr?
Den vanliga amerikanen gr till vallokalen och rstar Biden bara fr att han lter snll och dom tycker Trump har fel rst och tonlge.

Tro mig. Samma personer skulle rsta Centerpartiet bara fr dom upprepar "vi tar ansvar" eller "grn politik" eller "Vi vill gott".

Nja om ngot d skulle det eventuellt vara hanteringen av pandemin som fller honom, det r fr tidigt fr att sga ngot dock.

De tv sista veckorna brukar vara betydligt tydligare med t vilket hll det br av
2020-09-22, 22:13
Medlem
Citat:
Sluta nsketnka.

Ja det var synd att han inte stoppade viruset i tid, det hade varit en extra fjder i hatten fr honom om han hade stoppat viruset och hllt USA utanfr pandemin. 🤔
2020-09-22, 22:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
GOP Ready To Release Report That Could Sink Joe Biden: Its time for the American people to see what weve got

Vilket pekar mot att det r absolut ingenting precis som Clintons emails.

Hade det verkligen varit ngot s hade man redan gtt ut med det
2020-09-22, 22:15
Avstngd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen

Skert bara vanliga nyheter. Inget som kommer pverka, s lnge Biden inte sger nigger i hemlig inspelning.
2020-09-22, 22:20
Avstngd
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Nja om ngot d skulle det eventuellt vara hanteringen av pandemin som fller honom, det r fr tidigt fr att sga ngot dock.

De tv sista veckorna brukar vara betydligt tydligare med t vilket hll det br av

Jag tror det r inte pandemin som fller han. Snarare att det r Trump's beteende som fller han.

Under dessa 4 r som president s har media hackat p hans stt att vara. Klart sdant stter spr i folks sinne.

Skulle Trump vara en Obama i talet s skulle man aldrig kunna kritisera han. Statsmanna stt att kunna tala har med att man mste visa sig mer bttre och finare n andra fr att inte bli kritiserad.

Det r en politisk kultur som finns idag. Brjade existera nr internet kom till. Innan dess kunde man svra och rka inne i debattstudion.

Drfr tror jag Trump inte vinner..
2020-09-22, 22:26
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Ja det var synd att han inte stoppade viruset i tid, det hade varit en extra fjder i hatten fr honom om han hade stoppat viruset och hllt USA utanfr pandemin. 🤔
Det skulle vara intressant att hra vad han stadkommit...frutom nedmontering av precis allt han har lagt sina hnder p.

Sin vana trogen; st p scen ljuga ltsas om som att viruset r ofarligt, det r inget mindre n ett totalt hjrnhaveri. Ingen vinnande strategi precis -- trodde Stepien, Kush, Mercer m fl hade gjort detta klart fr honom vid det hr laget. Fast andra sidan, vad kunde eller kan han gra annorlunda, i retoriska termer allts...not much antagligen. Dippar inte polls ned lite till s blir jag frvnad, och d kommer han garanterat ge sig p rstprocessens legitimitet med full kraft.
2020-09-22, 22:41
Medlem
Tarstans avatar
Undrar hur mycket Biden vinner p att inte vara Hillary.
Jag tror ocks det r en faktor det var ngot som frkastades i frra valet i princip.
2020-09-22, 23:05
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
De flygrutterna var redan instllda. Sen var det cirka 30 andra lnder som vid samma tid stoppade flyg frn Kina till deras eget land. Du verkar helt blst rligt talat.

31:a Januari stoppade Trump resor frn Kina samt frn andra lnder (mellanlandningar)
Sirup, vi vet alla att du inte flyger (A kassa betalar inte s bra)
Inga flyg hade stoppats av andra lnder i vstvrlden den 31:a Januari d Trump stoppade flyget frn Kina, inte ens frn Italien till andra EU lnder. Det var fritt fram att flyga kors och tvrs i hela vstvrlden, men Trump stngde.

Det var ven d Biden berttade att Trump var Rasist igen..(fast ..if you dont vote fr Biden you aint black)

BIDEN KLAGADE
https://youtu.be/aAdzW-mRKTk

LAURIE GARRE KLAGADE
https://youtu.be/mxVFB-nnEJY

KINA KLAGADE
https://youtu.be/_KJkgaK2NNA

PELOSI I CHINATOWN SAN FRANSICO 24:E FEBRUARI
https://youtu.be/YZBFUA0JjFk

PS. Att Bidens son Hunter ftt 1.5MILJARD dollars frn Kina kan ha spelat in i Bidens loja instllning och iden att Amerikanska liv inte spelade ngon roll..
Senast redigerad av Nixter 2020-09-22 kl. 23:08.
2020-09-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Undrar hur mycket Biden vinner p att inte vara Hillary.
Jag tror ocks det r en faktor det var ngot som frkastades i frra valet i princip.

Bidens rster lr ju komma frn Trumphatare, inte Bidenanhngare. 2016 fick Trump mnga rster frn Hillaryhatare, men framfrallt Trumpanhngare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in