Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-30, 21:04
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottisborgen
Sidorna är bara för att ladda ner programmen, varför slösa tid och pengar på sådant som inte behövs?
Haha, eller hur? Det var vad jag började tro också när jag gick in på zsh:s sida och letade efter någon FAQ, guider, nyheter och annat som kan vara nyttigt att ha skummat igenom.

Men om du tittar närmare så är det inte en nedladdningsida. De där länkarna som ser ut som klassiska nedladdningslänkar är i själva verket länkar till delar av hemsidan (spridda över olika servrar)

Det där med att annat än nedladdningslänkar "inte behövs", vill du utveckla det? Det är väl ganska bra om det finns mar information än från man lättillgänglig?
Senast redigerad av Mia-Rovy 2018-08-30 kl. 21:13.
Citera
2018-08-30, 22:23
Moderator
vhes avatar
Påståendet att det bara tar någon timma att snygga till är direkt felaktigt om man inte har någon erfarenhet av webbutveckling. CSS-trixande är en oerhörd timesink när man är ovan, och vilken tag som är rätt för att layouta nått den här veckan är jobbigt att hålla sig uppdaterad med (säger jag i egenskap av att vara en person som faktiskt höll sig uppdaterad med det under närmare två decennier).
Det anses väl helt enkelt inte värt det.

Sedan misstänker jag att stora delar av iaf zsh-materialet är automatgenererat från texinfo eller dylikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in