2010-07-03, 16:38
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
ja!

hahaha de e ju jag.

Ja vem skulle det annars vara?
Citera
2010-07-03, 22:17
Medlem
MrStrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Det skulle inte en fruga göra heller, förutsatt att de båda två är normala i huvudet. Främst då om frugan är normal i huvudet.

Sant! Synd då att så fövånansvärt många kvinnor går från att vara prinsessor i förhållandet, till monster efter separationen.
För tro mig BengtZz...dom är fler än du tror! Och du vet inte om det förrän det är försent!
Citera
2010-07-03, 22:22
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStranger
Sant! Synd då att så fövånansvärt många kvinnor går från att vara prinsessor i förhållandet, till monster efter separationen.
För tro mig BengtZz...dom är fler än du tror! Och du vet inte om det förrän det är försent!
Jag jag tror dig helt och hållet, men som sagt, faktum kvarstår att hon är inte normal i huvudet om hon nekar sina barn att träffa sin far. Det är ju främst barnen som får lida.
Citera
2010-07-03, 22:27
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStranger

killen e rätt ung tror inte han tänkt sålängt som barn/sambos (rätta mig gärna om ja har fel bengt)

sj brukar ja känna mig försiktigt fram berätta lite om HRT och sånt och avvakta reaktionen ,berätta
sanningen om vissa prepp försköna andra , blir dem helt bananas endå smyg kurar ja kreatin vettö
Citera
2010-07-03, 22:38
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
killen e rätt ung tror inte han tänkt sålängt som barn/sambos (rätta mig gärna om ja har fel bengt)

sj brukar ja känna mig försiktigt fram berätta lite om HRT och sånt och avvakta reaktionen ,berätta
sanningen om vissa prepp försköna andra , blir dem helt bananas endå smyg kurar ja kreatin vettö
Han talade om ensam vårdnad för barnen och sådant innan, så tror det var det han syftade på nu också. Om man nu inte har barn och hon blir monster efter separationen så är det ju inget problem ändå, eftersom man ändå inte har mycket med varandra att göra i alla fall. Eller jag hade inte valt det, om hon nu blir ett monster.

Haha, kreatin är fan sjukt bra! Hörde Jay Cutler har ny cykel på kreatin, dundergrejjer.
Citera
2010-07-03, 22:49
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Han talade om ensam vårdnad för barnen och sådant innan, så tror det var det han syftade på nu också. Om man nu inte har barn och hon blir monster efter separationen så är det ju inget problem ändå, eftersom man ändå inte har mycket med varandra att göra i alla fall. Eller jag hade inte valt det, om hon nu blir ett monster.

Haha, kreatin är fan sjukt bra! Hörde Jay Cutler har ny cykel på kreatin, dundergrejjer.

ja dubbelmoralen e fin inom bb

nej ja fattar vad han menade ,tjejer kan vara överjävligt lömska inom hämndsektionen. tänkte mer att
du som stenhårt vill köra din grej nog inte går in i ett sånt förhållande men skitsamma.

ang d med barnen kan du inte fuska fram ett rent prov alltid bra att ha , kostar inte så mkt endå.
med d pappret kan du ju be dem äta skit isåfall "även" om hon vet d är ljug.

sålde klamydia meds till en kille här vars flickvän anklagade han för otrohet , han käka dem o visa rent svar gissa om hon fick skämmas inte samma grej men likn
Citera
2010-07-03, 23:34
Medlem
MrStrangers avatar
Citat:
Jag jag tror dig helt och hållet, men som sagt, faktum kvarstår att hon är inte normal i huvudet om hon nekar sina barn att träffa sin far. Det är ju främst barnen som får lida.

Ja, det faktumet kvarstår
Citera
2010-07-03, 23:39
Medlem
Brojanicas avatar
Berättade nyligen för flickvännen, hon tog det sådär. Först ett solklart nej samt antingen väljer jag henne eller steroiderna men efter lite snack o förklaringar så gick det an, men inte fan var det populärt. Om hon hade fått välja hade hon nog inte velat veta om det.
Citera
2010-07-04, 03:22
Medlem
Citat:

Det är ju klart att det är mycke änklare att vara ärlig, Sen är det lite -Jag är man och står för mina val ingen smygande råtta.

Men en bedragen kvinna är lömsk. Så bete dej då som en man så slipper man bedragna svikna kvinnor.

Jag menar det kanske inte är så att du haft tur och sluppit psykfallen det kan ju vara så änkelt att du är ärlig och rak mot dom så dom känner iget behov att hämnas på dej.

Som man sår får man skörda.
Citera
2010-07-04, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brojanica
Berättade nyligen för flickvännen, hon tog det sådär. Först ett solklart nej samt antingen väljer jag henne eller steroiderna men efter lite snack o förklaringar så gick det an, men inte fan var det populärt. Om hon hade fått välja hade hon nog inte velat veta om det.

Äh hon älskar de, Det är klar kvinnor älskar män fulla av testo, tro fan de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in