Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YksiKaxi
Vilken värld lever du i? Vad är det du missat? Förutom 9-årig grundskola... kan du inte förpacka dig till Ungern som alla andra nazister, du vill inte bo och vara när "din värld" ser ut som den gör. Mer än 80 % av Sverige anser att du har fel... Flygresor punkt se ska tydligen vara bra och enkel att använda...
Frågan är fortfarande hur det kan vara rasism/nazism att vilja förvisa utpressare, mördare, återfallsförbrytare och våldtäckare?

80% vill inte veta av dessa kriminella. Än mindre DRABBAS, Vill du?

Sväva inte ut nu, utan svara bara på den konkreta frågan om hur det enligt frågan i första stycket kan vara nazism/rasism.
Citera
2018-09-12, 23:34
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Tänkte ungefär som du när jag läste det där. Hur kan han tycka att det är en bra idé att låta som Joseph Goebbels värsta krigshetsande när SD i alla andra sammanhang är så måna om att övertyga folk om att de INTE är nazister?
WORD!

Han låter som vilken annan nazist tomte på flashback... Bara det att han har en av de högsta positionerna i Sveriges tredje största parti... Eeehmmm..
Citera
2018-09-12, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YksiKaxi
Vilken värld lever du i? Vad är det du missat? Förutom 9-årig grundskola... kan du inte förpacka dig till Ungern som alla andra nazister, du vill inte bo och vara när "din värld" ser ut som den gör. Mer än 80 % av Sverige anser att du har fel... Flygresor punkt se ska tydligen vara bra och enkel att använda...

Det är ett förenklat sätt att resonera som stämmer bättre med förra "öppna ditt hjärta-val".
Man kan nog med fog säga att i vart fall hälften av M och KD samt kanske en tredjedel av S-röstarna inte är emot ett ganska omfattande stöd från SD, vilket adderar i runda tal kanske 25 procentenheter till SD:s 17,5%. Så mer korrekt är att säga att ungefär 65% anser att SD:s immigrationspolitik är fel.
Citera
2018-09-12, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
WORD!

Han låter som vilken annan nazist tomte på flashback... Bara det att han har en av de högsta positionerna i Sveriges tredje största parti... Eeehmmm..

I vilken del av texten var den nazistiska passagen menar ni?
Citera
2018-09-12, 23:44
Medlem
Det visar bara att det är äkta brinnande engagemang i mannen. Jag blev lättad när jag läste det. Han kämpar för sitt land och det är på riktigt!

Glad att jag ändå röstade SD när jag stod där i båset och velade mellan Afs och SD.

Jag hoppas han tar över när Jimmie vill trappa ner.
Senast redigerad av Segergudinnan 2018-09-12 kl. 23:47.
Citera
2018-09-12, 23:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Det visar bara att det är äkta brinnande engagemang i mannen. Jag blev lättad när jag läste det. Han kämpar för sitt land och det är på riktigt!

Glad att jag ändå röstade SD när jag stod där i båset och velade mellan Afs och SD.

Jag hoppas han tar över när Jimmie vill trappa ner.

Låt alkoholen flöda fritt! Det vill säkert Mattias Karlsson.
Citera
2018-09-12, 23:51
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanesa
Bra där, att tvångsplacera folk i ghetton finns det bara goda erfarenheter av.

Det handlar inte om ghetton. Frivillig hemfärd, annars inlåsning och inlåsningen är ju i ordets egentliga bemärkelse också frivillig, eftersom den upphör så fort man medverkar till en återfärd till hemlandet.
Citera
2018-09-12, 23:56
Medlem
Vedklyvens avatar
Mattias Karlsson är en stark orädd personlighet i politiken. Därmed har han också många fiender som söker frenetiskt efter orsakaer att förtala och avrätta honom.

Inte bara hatvänstern utan också en mängd SD-are som inte hållit måttet och blivit utsparkade från partiet.

Han kommer att stå pall för den här hatstormen.
Citera
2018-09-13, 00:01
Medlem
Klosss avatar
Han fångar ganska väl vad som står på spel i den politiska striden om landets framtid. De som inte ser landets förfall framför sina egna ögon lever i förnekelse eller är indoktrinerade bortom all räddning.
Citera
2018-09-13, 00:02
Medlem
YksiKaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
I vilken del av texten var den nazistiska passagen menar ni?

Spelar du bara korkad eller är du?
Citera
2018-09-13, 00:04
Medlem
YksiKaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Mattias Karlsson är en stark orädd personlighet i politiken. Därmed har han också många fiender som söker frenetiskt efter orsakaer att förtala och avrätta honom.

Inte bara hatvänstern utan också en mängd SD-are som inte hållit måttet och blivit utsparkade från partiet.

Han kommer att stå pall för den här hatstormen.

Fast nu visar han var han står, nu går sd samma väg som ny demokrati... historien upprepar sig...
Citera
2018-09-13, 00:04
Medlem
Lite tramsigt eftersom vi valt att låta svenskheten dö. Att det finns några få som fortfarande kämpar emot blir onekligen tramsigt. I Sverige kommer svenskheten inte att kunna överleva. Jag kan kanske se den leva vidare på andra platser.

Kanske kommer det en återfödelse om några hundra år? Inte osannolikt, men just nu så väljer vi att inte vilja fortsätta med svenskheten, utan väljer något annat. Man kan t ex jämföra med Romarriket, som inte längre ville försvara sin överlägsna kultur. Det är ett medvetet val, att inte vilja eller orka kämpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in