Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-07, 20:39
Medlem
ninjutsus avatar
Han fr skert ut ngot emotionellt frn flickvnnen eller bara trivs med henne. Har man nd ingen empati och knner att man kommer undan med otrohet s varfr inte? Han kan bde ha kvar kakan samtidigt som han ter den.
Citera
2018-10-07, 20:43
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Han fr skert ut ngot emotionellt frn flickvnnen eller bara trivs med henne. Har man nd ingen empati och knner att man kommer undan med otrohet s varfr inte? Han kan bde ha kvar kakan samtidigt som han ter den.
Fr mig r det mrkligt. Knns empatistrt att kunna upprtthlla under en lngre period.
Citera
2018-10-07, 20:45
Bannlyst
Hlsa kompisen att man inte har bttre sex pga av att du har bttre utseende eller jag menar kompisen.
Citera
2018-10-07, 20:48
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Hlsa kompisen att man inte har bttre sex pga av att du har bttre utseende eller jag menar kompisen.
N, det vet jag men jag tror att han tnder mer p min vn eftersom hon r mycket snyggare n hans flickvn.
Citera
2018-10-07, 20:51
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Fr mig r det mrkligt. Knns empatistrt att kunna upprtthlla under en lngre period.
Ja, hela hans agerande grundar sig i empatilshet. S det blir bara mrkligt fr oss normala mnniskor med ett samvete.

Kan ocks va s att han gr igng p otrohet. Vetskapen av att han har en ovetandes flickvn samtidigt som han knullar andra tjejer kanske ger honom en kick? Kanske r han bara en genomrutten mnniska som njuter av att skada andra? Gillar risker och destruktivitet. Hur det n ligger till s grundar det sig i en empatistrning.

Nr det gller din vninna s mste hon vara riktigt korkad om hon faller fr denna kille. ven om han skulle dumpa sin flickvn och inleda ngot nytt s kan man ju inte lita p en sdan mnniska nr man vet hur han beter sig mot andra.
Citera
2018-10-07, 20:58
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Ja, hela hans agerande grundar sig i empatilshet. S det blir bara mrkligt fr oss normala mnniskor med ett samvete.

Kan ocks va s att han gr igng p otrohet. Vetskapen av att han har en ovetandes flickvn samtidigt som han knullar andra tjejer kanske ger honom en kick? Kanske r han bara en genomrutten mnniska som njuter av att skada andra? Gillar risker och destruktivitet. Hur det n ligger till s grunder dig sig i en empatistrning.

Nr det gller din vninna s mste hon vara riktigt korkad om hon faller fr denna kille. ven om han skulle dumpa sin flickvn och inleda ngot nytt s kan man ju inte lita p en sdan mnniska nr man vet hur han beter sig mot andra.
Det r ju isf psykopatvarning p honom. Vet inte riktigt vad hans problem r.

N, jag och vriga vnner har sagt det till henne och hon r medveten om detta. Dock s verkar hon inte bry sig riktigt. Hon har knslor fr honom men verkar inte se honom som ett framtidsprojekt men samtidigt slpper de inte varann och de har knslor fr varann. Dock vet jag inte hans planer eftersom hon sger att han har sagt att han har knslor fr henne men samtidigt inte verkar gra ngot t dem. Hon verkar inte heller pusha honom till att gra ngot.
Eftersom de nu setts i ngra r och hans flickvn frmodligen vill ha barn snart s tycker jag det knns ojysst att skaffa barn med henne (om han nu vill ha barn, vet ej men enligt min vn s Verkar han osker men flickvnnen vill nog).
Senast redigerad av Femme.Fatale 2018-10-07 kl. 21:16.
Citera
2018-10-07, 22:00
Medlem
pillowpops avatar
Citat:

Empatistrt eller inte, killen har ju kvar rutinerna och boendet med sin flickvn som han antagligen lskar p ngot stt, sen fr han sexet av din kompis.

Han fr bda bitarna, trygghet och spnning, s som en del mn gr, och s fortstter han och det har blivit en vana. Han r troligen inte kr i din vninna och tycker kanske inte ens det r otrohet d det "bara" r sex, killar kan ju lttare hlla isr sex och knslor. S varfr skulle han sluta.

Jag kan ju sklart ha fel. Men om din kompis trivs med upplgget s ... Vill hon dremot ha mer s kan hon antingen sga det eller lmna honom och se vad som hnder.

S lnge han har det han vill ha kommer han troligen inte att ndra p ngot.
Citera
2018-10-07, 22:06
Medlem
PaperHouses avatar
Ja om ngon av dessa personer vill ha sjlvrespekt i framtiden s mste de inse att det de gr r fel och sluta upp med att potentiellt sra en tjej som inte har ngon aning om att detta hnder. Knepig situation detta, hoppas det lser sig
Citera
2018-10-07, 22:08
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Empatistrt eller inte, killen har ju kvar rutinerna och boendet med sin flickvn som han antagligen lskar p ngot stt, sen fr han sexet av din kompis.

Han fr bda bitarna, trygghet och spnning, s som en del mn gr, och s fortstter han och det har blivit en vana. Han r troligen inte kr i din vninna och tycker kanske inte ens det r otrohet d det "bara" r sex, killar kan ju lttare hlla isr sex och knslor. S varfr skulle han sluta.

Jag kan ju sklart ha fel. Men om din kompis trivs med upplgget s ... Vill hon dremot ha mer s kan hon antingen sga det eller lmna honom och se vad som hnder.

S lnge han har det han vill ha kommer han troligen inte att ndra p ngot.
Jo men jag r sker p att hans flickvn inte skulle uppskatta hans beteende s oavsett vad s gr han ju bakom hennes rygg utan problem. Hon verkar vara en vettig, normal kvinna (aldrig sett eller trffat men enligt info av vn och lite egen forskning). Min vn har inte ftt s mycket info heller om deras frhllande men de verkar ha det bra ihop, ja frutom att han ligger med min vn d. N, jag har ocks lite svrt att f ihop det med att han skulle ha ngra starkare knslor men inte gra ngot t saken. Hon verkar ju dock inte se honom som ngot material fr ett frhllande s jag antar att hon kanske inte bryr sig. Jag gissar att det tar slut frst nr hon trffar ngon annan. Oavsett vad s tycker jag synd om hans flickvn eftersom det har hller p s lnge utan hennes vetskap. Vill ju givetvis inte avslja min vn p ngot stt men ibland skulle man ju vilja ppna hennes gon om vem hon r i ett frhllande med. Hur kan hon inte mrka ngot?
Citera
2018-10-07, 22:16
Medlem
Det dr med din "kompis" kan du nog slppa nu.

Fr bara ngra mnader sedan s var det ju du sjlv som r den dr som ligger med en som har sambo.

(FB) Varfr r ni otrogna?

"Jag sjlv har varit otrogen mot flera utav mina partners och nu ligger jag med en kille som har sambo. Infr mina vnner ltsas jag att jag har lite dligt samvete men egentligen s har jag inte det. "

D du uppger att du inte har dligt samvete ver det, ja d r det vl inte s mycket att tillgga i den hr trden heller...
Senast redigerad av Berra168cm 2018-10-07 kl. 22:18.
Citera
2018-10-07, 22:18
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra168cm
Det dr med din "kompis" kan du nog slppa nu.

Fr bara ngra mnader sedan s var det ju du sjlv som r den dr som ligger med en som har sambo.

"Jag sjlv har varit otrogen mot flera utav mina partners och nu ligger jag med en kille som har sambo. Infr mina vnner ltsas jag att jag har lite dligt samvete men egentligen s har jag inte det. "

D du uppger att du inte har dligt samvete ver det, ja d r det vl inte s mycket att tillgga i den hr trden heller...
N, det var ett provocerande skmt faktiskt och lnade situationen frn min vn. S nej! Bra frsk dock...
Citera
2018-10-07, 22:22
Medlem
Citat:
N, det var ett provocerande skmt faktiskt och lnade situationen frn min vn. S nej! Bra frsk dock...

Ja att det r ett skmt fr dig, det frstr vi nog alla.

Att du inte har dligt samvete likas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in