2018-10-08, 17:06
Medlem
Jag r oerhrt dlig p att hitta adresser och imorgon ska jag hitta en adress. Jag har frskt med GPS tidigare men jag vet inte hur man anvnder dom. Jag promenerar. Behver era rd. Tipsa grna om GPS som r anpassat fr gng och sg hur jag anvnder den.
Citera
2018-10-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback275
Jag r oerhrt dlig p att hitta adresser och imorgon ska jag hitta en adress. Jag har frskt med GPS tidigare men jag vet inte hur man anvnder dom. Jag promenerar. Behver era rd. Tipsa grna om GPS som r anpassat fr gng och sg hur jag anvnder den.

Anvnd google maps i mobilen. Vldigt enkel att anvnda. Bara att skriva in adressen och trycka p gubben som gr fr att f fram gngvgen.
Citera
2018-10-08, 19:37
Moderator
rotadents avatar
Bostad, hem och trdgrd --> vrig hemelektronik
/Moderator
Citera
2018-10-08, 20:03
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback275

Som sagt, Google Maps kan du inte misslyckas med. Skriv in adress, vlj gng och flj rutten.

andra sidan fungerar alla GPS p samma stt, s frstr du inte den ena, s frstr du inte den andra. Men det r bara att gra som jag skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in