2018-10-23, 18:54
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McMay
Finns en guldsmed 😱, O** D***, född 1960 med samma dödsdatum - 2018-02-17.

Kan ju vara därifrån ringarna kommer som fick IF på spåren...
Väldigt intressant men vi kan ju inte hänga med i vem du talar om. Länka eller skriv ut fler bokstäver eller berätta va * står för. OBS om det är rätt person så är han död. Hur noga kan det vara med sekretess på en som är död. Det här är Flashback!
Citera
2018-10-23, 19:02
Medlem
McMays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Väldigt intressant men vi kan ju inte hänga med i vem du talar om. Länka eller skriv ut fler bokstäver eller berätta va * står för. OBS om det är rätt person så är han död. Hur noga kan det vara med sekretess på en som är död. Det här är Flashback!

Guldsmedsaffär på Hantverkargatan, även förekommit skottlossning utanför för 3-4 år sedan. Kan som sagt vara ett långskott, men vill inte hänga ut en avliden för anhörigas skull så länge det är ren spekulation på vem BO är
Citera
2018-10-23, 19:03
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ove D*lk. (Förnamn får skrivas ut hela har jag fått lära mig här.)
Citera
2018-10-23, 19:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Tror man avser:
https://www.familjesidan.se/cases/75...46d9c2/candles
Citera
2018-10-23, 19:05
Medlem
Häktningsframställan (om den inte finns tidigare, har inte läst hela tråden)
https://minfil.com/a9LfCaj3b9/Norrt_...8_Aktbil_4_pdf
Citera
2018-10-23, 19:06
Medlem
flashforwards avatar
Basilie Danielle Ndo Epse Gru*ndström
Barbara Ja*rl Sa*ndelius
Vad har de gemensamt utom Lysviksgatan 48 och Karlavägen 113 och författare?
Citera
2018-10-23, 19:06
Medlem
La in ett tidigare inlägg om samma sak, men jag undrar verkligen så jag försöker igen!

Är det BARA jag som känner igen denna kvinna sååå väl???
Har inte hon varit föremål för Flashback förut? Under en annan tråd eller i en egen tråd
Jag kan väl ändå inte vara den enda som känner igen henne sååå väl?!?
Och NEJ jag har aldrig känt henne!
Men hon är såååå bekant!!!
Någon som vet om hon gjort olagligheter förr? Jag VET att jag sett henne förr!!!
Men kan inte placera henne.... känslan är dock att hon varit på Flashback förr...
Citera
2018-10-23, 19:08
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tror man avser:
Tack för förklaringen. Jag fattar fortfarande inte vad som pekar mot att denne skulle ha med det här fallet att göra? Enda gemensamma nämnare är dödsdatum...
Citera
2018-10-23, 19:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Tack för förklaringen. Jag fattar fortfarande inte vad som pekar mot att denne skulle ha med det här fallet att göra? Enda gemensamma nämnare är dödsdatum...
Guldringar är nog den möjliga gemensamma nämnaren.
Men som sagt, Lantmäteriet kan ge besked om tidigare ägaren utåt Furusund och Folkbokföringen om andra som varit skrivna där.

Edit: personens fejja är fortfarande tillgänglig. Vår MGM finns inte bland vännerna.
Citera
2018-10-23, 19:14
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tror man avser:
Tack för förklaringen. Jag fattar fortfarande inte vad som pekar mot att denne skulle ha med det här fallet att göra? Enda gemensamma nämnare är dödsdatum...Eller?
Citera
2018-10-23, 19:16
Medlem
McMays avatar
Citat:

Utgångspunkten vid min sökning på familjesidan.se var att hitta män födda på 1960-talet som avlidit 2018-02-17 (dödsdatum enl. Expressen)
Det behöver ju inte betyda något, men intressant att han var guldsmed med tillgång till arsenikliknande substanser
Citera
2018-10-23, 19:19
Medlem
McMays avatar
Vill inte ladda ner filer, framgår det inte i häktningsframställan vem BO är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in