2020-10-20, 18:59
Bannlyst
vet någon vilket fängelse hon sitter på, tänkte skriva brev till henne.
Citera
2020-10-20, 20:46
Medlem
Webcomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins

Det är väl offentlig information?
Citera
2020-10-20, 21:01
Medlem
Citat:
Varför?
Citera
2020-10-20, 21:06
Medlem
Citat:

Du hittar in på Flashback men missar Google......! Sen har jag inte med att göra varför i helvete du vill skriva till det jävla aset.

Om du inte vet på vilket häkte eller anstalt den intagne sitter kan du skriva personens namn och personnummer, om du kan det, på kuvertet med brevet du vill skicka. Personnumret behövs eftersom det kan finnas fler med samma namn. Lägg kuvertet i ett annat, yttre, kuvert och skicka det till:

Kriminalvården
Journalarkivet
601 80 Norrköping
https://www.kriminalvarden.se/for-fa...efon-och-brev/
Citera
2020-10-20, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Varför?
varför vad? varför jag undrar vilket fängelse eller varför jag tänker skriva?
Citera
2020-10-20, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tackafan
Du hittar in på Flashback men missar Google......! Sen har jag inte med att göra varför i helvete du vill skriva till det jävla aset.

Om du inte vet på vilket häkte eller anstalt den intagne sitter kan du skriva personens namn och personnummer, om du kan det, på kuvertet med brevet du vill skicka. Personnumret behövs eftersom det kan finnas fler med samma namn. Lägg kuvertet i ett annat, yttre, kuvert och skicka det till:

Kriminalvården
Journalarkivet
601 80 Norrköping
https://www.kriminalvarden.se/for-fa...efon-och-brev/
ok, tackar så mycket då vet jag. Då vidarebefodrar de till henne ? Läser de brevet innan det kommer till henne?
Citera
2020-10-20, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Webcomic
Det är väl offentlig information?
har googlat men hittar inte, kanske hinseberg eller vad det heter? finns väl inte så många fängelser för kvinnor? kanske ystad också?
Citera
2020-10-20, 22:44
Medlem
Citat:
varför vad? varför jag undrar vilket fängelse eller varför jag tänker skriva?
Jag undrar varför du vill få in henne i ditt liv? Hon verkar farlig på riktigt
Citera
2020-10-20, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag undrar varför du vill få in henne i ditt liv? Hon verkar farlig på riktigt
Ja men jag tycker hon är vacker och skulle vilja lära känna henne. Det finns ju ändå inget fysiskt mötet. Skulle vilja lära känna henne, dömmer inte folk.
Citera
2020-10-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ja men jag tycker hon är vacker och skulle vilja lära känna henne. Det finns ju ändå inget fysiskt mötet. Skulle vilja lära känna henne, dömmer inte folk.

Hmm...mysigt🙄
Det skulle inte kännas mer givande att träffa en vacker kvinna i verkliga livet som förslagsvis inte mördat? En tanke bara...
Citera
2020-10-21, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ins1
Hmm...mysigt🙄
Det skulle inte kännas mer givande att träffa en vacker kvinna i verkliga livet som förslagsvis inte mördat? En tanke bara...
Om hon nu gjort det? Egentligen byggde allt på indicium men indicium som till hennes nackdel så klart. Skulle vara intressant att höra hennes historia men det är inte anledning till brevet.
Citera
2020-10-21, 12:11
Medlem
Citat:
Om hon nu gjort det? Egentligen byggde allt på indicium men indicium som till hennes nackdel så klart. Skulle vara intressant att höra hennes historia men det är inte anledning till brevet.
Var försiktig.. hur gammal är du? Tänk på att hon antagligen kommer ut någondag, så du inte outar dig för mycket..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in