Citat:
Ursprungligen postat av
Snaeckan
Om dem bara sms:at men inte gjort något fysiskt tycker jag man ska lugna ner sig lite. Visst är det illa men klassas ändå inte som otrohet, imo.
Ställ dig frågan om det fattas nåt i relationen som gör att hon söker sig till andra. Du kanske orsakat nåt?
Men ifall hon inte velat ha sex med dig längre under en lång tid. Dumpa!
Det klassas faktiskt som otrohet inom Kristendomen.
Matthew 5:27 Ye have heard that it was said by them of old time, Thou shalt not commit adultery:
28 But I say unto you, That whosoever looketh on a woman to lust after her hath committed adultery with her already in his heart.
(det är då Jesus som talar om att begå otrohet i sitt hjärta när man lustar efter någon)
inte sitter man och skriver om sexualakter man vill göra men någon som inte är ens make eller maka?
Så om TS kompis och frugan är just Kristna (inte så stor chans i dagens samhälle men den finns trots allt där iaf en 10% borde väl kanske klassa sig som Kristna fortfarande i Sverige) så är det precis vad tanten begått.
Sen kan såna här kvinnor glida iväg att vilka konstiga skäl som helst, det är fel på kvinnan
"Waaaah du uppvaktar mig inte tillräckligt" kommer de och säger efter faktum att de legat med någon pissråtta till äktenskapsförgörare. För det är så svårt att tala med sin partner i klarspråk om det är något man har problem med? Bara hamra in tills det fastnar
Folk verkar ju inte alls kunna haspla ur sig att om de vill ha lite mer romantik eller annat i sina förhållanden, istället springer de iväg och knullar snett istället. Så jävla dåligt.
Sen tror jag kärringen redan har knullat den här snubben.