Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-30, 21:52
Medlem
Vad har du gjort?
Kan vara bra att veta något mer än bara att du vill ”gå vidare” från något.
Citera
2018-11-10, 09:20
Medlem
Ett tips
Gör något bra mot andra.baka och ge bort till en ensam granne..hjälp människor som.har det svårt ...typ hemlösa .gör mackor och dela ut.
Citera
2018-11-10, 12:23
Medlem
Trilskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Lyssna på det jag skriver nu, och låt dig aldrig luras igen:

Ingen, och då menar jag ingen har svikit dig lika mycket som du har svikit dig själv.

Låt det sjunka in, och se din roll i det hela för din framtida utveckling. Det som är gjort är gjort, frågan är om är villig att ta ansvar för din framtid.

Fall inte i samma grop som många har gjort tidigare, genom att peka fingrar och älta samma skit om och om igen. Lågbegåvade förlorare gör det här, men det behöver inte vara du.
Det var du som valde att ta ett okänt, förmodligen narkotikaklassat preparat i fel umgänge.

Fråga dig själv; varför tror du människor söker sig till rusningsmedel/undanflykter?

För att hantera lidandet? Tjena. Det förvärrar endast saker och ting. Jag rekommenderar att du håller dig borta från droger och börjar utvecklas i rätt riktning, från och med nu.

Det är endast du som kan hjälpa dig själv, och än är det inte kört.

Det är däremot kört när/om du accepterar att vara en förlorare. Då får du leva livet som en dödlig sjukdom i det helvete du förtjänar.

Ärligt. Vet du vilken naturbegåvning du är..? Du kommer bli en oerhört framgångsrik psykolog. Sorry för oftopic! (eller vad fan det nu heter) var bara tvungen att säga detta.
Citera
2018-11-10, 14:50
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trilskan
Ärligt. Vet du vilken naturbegåvning du är..? Du kommer bli en oerhört framgångsrik psykolog. Sorry för oftopic! (eller vad fan det nu heter) var bara tvungen att säga detta.
Nämen tackar.
Det jag brukar göra är att blanda in lite påhitt som rör ämnet, men vissa mods ser rakt igenom det.

Med det sagt, hur går det TS?
Det kan vara bra att följa upp hur man kände/tänkte förut, inte sällan glömmer man bort saker som verkade revolutionerande för en bara några veckor tillbaks.
30.000 dagar. Tick tack
Citera
2018-11-10, 15:27
Medlem
Lär dig släppa saker och gå vidare .i hela livet gör man ibland dumma saker .men öva på att släppa ...tänk på något vackert när du får dumma tankar....har varit med om tråkiga saker...men .men tar ofta bort det och vandrar vidare i detta underbara galna liv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in