Citat:
Ursprungligen postat av
timespirit
Tjena! Frskt klura sjlv s lnge och ven frgat han men fr inga vettiga svar s skulle vilja ha lite utomstendes tankar hr.
Fr ett tag sen s trffade jag en kille, vi lg lite och hade det kul tillsammans bara. Nu har vi trffat varandras familjer samt i princip hela varandras umgngeskrets. Vi har bytt nycklar med varandra, har tandborstar samt klder hos varandra. Vi gr ut p restaurang, umgs nyktert och flera dagar i rad. DOCK har vi aldrig uttalat att vi r exklusiva, jag vet att han trffade en annan tjej fr cirka 3 veckor sen och han vet att jag trffade en annan sporadiskt under hsten.
Problemet: han sger att han inte r kr i mig, att han gillar mig men inte sker ngot serist just nu. Vad vill han mig d? Varfr skall vi umgs p detta sttet om det inte leder ngon vart? Eller ska jag bara ha is i magen och se vad som hnder? Help me.
Jag antar att du vill att det ska leda ngon vart. Att hamna dr man gjort r slut r vl ett av varten? Ett annat vart r brllop. Vlj det vart du vill, var en stark sjlvstndig kvinna som en behver en man och bertta rakt ut vart du vill ngonstans och frga om han vill med dit. Annars fr du hitta en ny.
Men som det fruntzimmer du r s blir du bara mer suktande efter honom nu nr ett annat fruntzimmer har honom i sikte. Du skiter fullstndigt i vad han tycker och vill bara hlla henne borta.
Hade du levt i ett kta patriakrat hade din familj valt ut din make och du hade varit lyckligt gift och aldrig stllt idiotiska frgor till frmlingar p ntet som du egentligen kan frga personen i frga.
Min nsta trd: Vad tycker min fru om min nya kostym, tror ni?