Citat:
Du loopar om och om igen om dina negervänner och att brott skall anmälas.Det är inte därför jag skriver så, men det är bara ännu en sak jag kommer hoppa över att förklara för dig.
Vi tar det en gång till Benny! Vi, du, jag och alla andra på Flashback vet inte vad som hände när den mörkhyade mannen gick fram till kamerateamet.
Det här förstår du av någon anledning inte, det går bara inte in och jag är inte förvånad att just en person som du har så starka fördomar.
Vi fortsätter...
Det finns bildbevis på pojkens agerande.
Det finns inga bevis mot den mörkhyade mannen.
Att jag frågar vad lipsil menar innebär inte att jag drar allt "in absurdum", det är dock möjligt att du upplever det så pga att du inte är van att behöva anstränga hjärnan, men jag är övertygad om att de allra flesta inte håller med dig att det är att ta det för långt.
Vidare var frågan relevant därför att när man konkretiserar vad det innebär i praktiken så kan man så gott som alltid belysa att det är kraftiga överdrifter.
Invandrare blir inte rika eller lever lyxliv via bidrag och skadestånd. En mycket stor majoritet lever med betydligt lägre levnadsstandard än den genomsnittlige svensken även om de får bidrag.
Vi tar det en gång till Benny! Vi, du, jag och alla andra på Flashback vet inte vad som hände när den mörkhyade mannen gick fram till kamerateamet.
Det här förstår du av någon anledning inte, det går bara inte in och jag är inte förvånad att just en person som du har så starka fördomar.
Vi fortsätter...
Det finns bildbevis på pojkens agerande.
Det finns inga bevis mot den mörkhyade mannen.
Att jag frågar vad lipsil menar innebär inte att jag drar allt "in absurdum", det är dock möjligt att du upplever det så pga att du inte är van att behöva anstränga hjärnan, men jag är övertygad om att de allra flesta inte håller med dig att det är att ta det för långt.
Vidare var frågan relevant därför att när man konkretiserar vad det innebär i praktiken så kan man så gott som alltid belysa att det är kraftiga överdrifter.
Invandrare blir inte rika eller lever lyxliv via bidrag och skadestånd. En mycket stor majoritet lever med betydligt lägre levnadsstandard än den genomsnittlige svensken även om de får bidrag.
Du tycker att du själv skall anmälas om du går mot röd gubbe? Jadå...
Problemet med filmteamet är att vi normala tror på OV och teamet emedan du väljer motsatsen pga dina fördomar, men det förstår inte du.
På samma vis säger jag då att negrerna mobbat killen till den grad att han kallade dom vid sitt rätta namn, nämligen neger.
Du gillar inte det, så mitt råd är en flytt för dig. Kenya eller Somalia. Du slipper OV, snapchattande vita pojkar och du får deltaga i våldtäkter av spädbarn.
Allra klaar!