Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2018-11-22, 23:28
Medlem
Sandtags avatar
Varför är målet att bli "supersexig"? TS kan gissningsvis uppnå fullgott resultat efter 6-12 månader. Jag tror att det är smartare att satsa på ett mer rimligt mål och sedan hålla det. Om du har kvar samma vanor när du når normalvikt kommer du få fortsatta resultat utan att hela ditt liv handlar om nämnda mål. Medelkvinnor får uppmärksamhet de också, att enbart "supersexiga" kvinnor eller "atletiska" män är eftertraktade är en myt som de utanför "normal vikt/utseende" har intalat sig själva.

Om TS strävar efter analsex med mörkermän från krogen kan dock detta vara en rimlig lösning, jag vidhåller isfl att det är fullt möjligt att nå dit TS vill på 6-12 månader.
2018-11-23, 00:24
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhusband
På måndag fyller jag 33 år, när jag fyller 36 vill jag ha en 20 årings kropp.

Är det möjligt?

Kort svar: Nej!

PS. Är du helt väck? Du är kraftigt överviktig, förstört din kropp och tror att du skall kunna bli som en fräsch 20åring? Snälla lilla, det är inte bara din kropp det är fel på! Tror du att det går att byta hjärna också? DS.
2018-11-23, 01:20
Medlem
scoremaxs avatar
Som många andra redan indikerar:

Rent tids & träningsmässigt är det INGA problem.

Det som väcker frågor är din livsstil i stort, varför blev det såhär från första början, har du ”möjligheten” att ha en ”fit” livsstil idag??

Förutsättningarna både ekonomiskt och praktiskt får finnas där, liksom.
2018-11-30, 05:52
Medlem
IgnoranceIsBlisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
SJÄLVKLART, kan hon se yngre ut än vad hon gör nu om hon aldrig brytt sig om kroppen innan. Urkorkat svar.

Vad trevligt att du tycker så. Hon kan ju förbättra dagsformen och se bättre ut, med sömn träning mm. Men att se generellt yngre ut, nej aldrig, enligt mig.
2018-11-30, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgnoranceIsBliss
Vad trevligt att du tycker så. Hon kan ju förbättra dagsformen och se bättre ut, med sömn träning mm. Men att se generellt yngre ut, nej aldrig, enligt mig.
Jodå, övervikt i sig gör att man ser äldre ut.
2018-12-01, 13:33
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgnoranceIsBliss

Okej om vi ändrar vinkling - kan man se yngre ut om man sminkar sig?
2018-12-01, 15:21
Medlem
Killer-queens avatar
Då tror jag inte tråden utvecklas mer än ”tror ja/nej”. TS har fått lite tips och får lycka till med träningen.

//mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in