Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-14, 14:28
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
"De andra lnderna" mrkte nog knappt det hela eftersom det var ver p ngra sekunder. Men fortstt du ditt korstg mot Frida om det ger dig ro i sjlen.

Just det ja, det som inte syns eller ngon vet det finns inte, glmde din instllning.
Du tyckte att det var fel att visa intervjun med Ebba efter Skiathlonen pga att ingen behvde se det, samma med osportsligt agerande, vi gmmer det med s finns inte det heller.

Jag har inget korstg mot ngon, jag kritiserar vad jag ser och hr, absolut ingenting annat, men du verkar frsvara Frida i allt, vad n hon gr fel, eller vad n som r fel.
Citera
2022-02-14, 14:42
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Just det ja, det som inte syns eller ngon vet det finns inte, glmde din instllning.
Du tyckte att det var fel att visa intervjun med Ebba efter Skiathlonen pga att ingen behvde se det, samma med osportsligt agerande, vi gmmer det med s finns inte det heller.

Jag har inget korstg mot ngon, jag kritiserar vad jag ser och hr, absolut ingenting annat, men du verkar frsvara Frida i allt, vad n hon gr fel, eller vad n som r fel.

Vi gr olika tolkningar av det vi ser och hr. Du har givetvis rtt till dina tolkningar. Men inget av vad du, jag eller ngon annan tycker och anser p detta forum spelar ngon roll i slutndan nd.
Citera
2022-02-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Om Frida parkerar som tta p tremilen, frbjuds att dra och mste ligga i rygg. Och sen bara fr avancera sista milen. Hgst en plcering per kilometer. D tror jag hennes chanser kar.

Problemet med Frida r att hon kan inte hantera "hg hjd".
Citera
2022-02-15, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
P tremilen r det nog bra chans att hon slipper dra. Johaug brukar ju inte direkt vara en blyg liten viol som snllt lgger sig i fltet och vntar p att ngon annan ska ta initiativ....

Vill se en utvilad Frida lngspurta frbi Nepryaeva mot ett silver. Skulle vara bra fr fortsttningen i r.
Citera
2022-02-15, 19:43
Medlem
Diversifierats avatar
Vad skriver Bergstrm i AB?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...e-er-i-spegeln

(Har ej plus)
Citera
2022-02-16, 00:14
Medlem
Fler n jag som tycker Frida ska lgga skidorna p hyllan eller ta en van det poel paus. Norrmnnen r oroliga fr hennes hlsa.

https://www.expressen.se/sport/os-20...-i-slowmotion/

Det r inte vrt fr Frida att skada sig svrt
Citera
2022-02-16, 06:08
Medlem
Davys avatar
Denna fantastiska idrottskvinna kan allts inte hantera:
-Hg hjd
-Kyla
-En viss typ av sn
-Mat
-Motgngar

Kanske dags att komma till insikten om att man br lgga av istllet fr att fortstta skmma ut sig.
Senast redigerad av Davy 2022-02-16 kl. 06:11.
Citera
2022-02-16, 08:31
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Fler n jag som tycker Frida ska lgga skidorna p hyllan eller ta en van det poel paus. Norrmnnen r oroliga fr hennes hlsa.

Norrmnnen skiter fullstndigt i Fridas hlsa
Citera
2022-02-16, 08:31
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
-Hg hjd
-Kyla
-En viss typ av sn
-Mat
-Motgngar

Kanske dags att komma till insikten om att man br lgga av istllet fr att fortstta skmma ut sig.

Kan du inte du komma till insikten att lgga av ocks istllet fr att skriva snt dravel?
Citera
2022-02-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen

Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Norrmnnen skiter fullstndigt i Fridas hlsa
Blir ju ljligt nr Expressen ringer runt till folk och frgar vad de tycker om Fridas kollapser fr att kunna skriva mustiga rubriker.
Citera
2022-02-16, 19:09
Medlem
Citat:
-Hg hjd
-Kyla
-En viss typ av sn
-Mat
-Motgngar

Har du sett Kjelle Bergqvists rollkaraktr i Monica Z-filmen?
Citera
2022-02-16, 20:21
Medlem
Citat:
-Hg hjd
-Kyla
-En viss typ av sn
-Mat
-Motgngar

Precis, du har bra sjlvinsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in