Citat:
Ursprungligen postat av
hurdy
Nu ska du få det tråkigaste tipset. Den som skulle ge minst utdelning på Oddset.
HÅLL I DIG NU: Det ger sig med tiden, ge det några månader och slappna av, Skit i prestationskravet.
Ha roligt med tunga och händer. Så här är det för dom flesta. (för mig med för 100 år sedan, typ.)
När man talar om prestationskrav i samband med sex syftar man väl oftast på när man tappar ståndet på grund av att förväntningarna ger prestationsångest? Vilket inte var problemet här, utan att han sprutar för fort, han vill alltså hålla på längre med tjejen innan det tar slut.
Men här menar du alltså (om jag förstår dig rätt) snarare att han bör skita i att han kommer fortare än vad han vill?
Såvitt jag förstår är lösningen att antingen så väljer han att tillfredsställa tjejen genom att bara slicka och så, och sedan när han tycker att det är dags för hans egna crescendo så knullar han. Sen kan han ju använda nån vibrator eller annan maskin på tjejen efteråt om han vill ge henne mer njutning efteråt.
Om man sprutar så snabbt borde det inte ta mer än 10-15 minuter innan man kan få stånd och knulla igen? Fast om tjejen inte skriker efter kuk väntar man kanske hellre uppemot nån timma.