• 1
  • 2
2019-01-08, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av opabratan
Tror också att det är mycket mentalt som spelar in, frågan är bara vad man kan göra åt det hela? Använder kondom och har faktiskt snackat med bruden gällande detta och hon är egentligen ganska lugn med det, jag ser ju till att ge henne njutning på andra sätt. Däremot så tycker även hon att det är synd att själva penetrerande sexet inte håller i sig längre än vad det gör. Jag tycker definitivt att detta är jobbigare än vad hon tycker.
Tyvärr så handlar det nog bara om att acceptera, det kan var svårt men förr eller senare kommer det släppa.
Citera
2019-01-08, 23:23
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Nu ska du få det tråkigaste tipset. Den som skulle ge minst utdelning på Oddset.
HÅLL I DIG NU: Det ger sig med tiden, ge det några månader och slappna av, Skit i prestationskravet.
Ha roligt med tunga och händer. Så här är det för dom flesta. (för mig med för 100 år sedan, typ.)

När man talar om prestationskrav i samband med sex syftar man väl oftast på när man tappar ståndet på grund av att förväntningarna ger prestationsångest? Vilket inte var problemet här, utan att han sprutar för fort, han vill alltså hålla på längre med tjejen innan det tar slut.

Men här menar du alltså (om jag förstår dig rätt) snarare att han bör skita i att han kommer fortare än vad han vill?

Såvitt jag förstår är lösningen att antingen så väljer han att tillfredsställa tjejen genom att bara slicka och så, och sedan när han tycker att det är dags för hans egna crescendo så knullar han. Sen kan han ju använda nån vibrator eller annan maskin på tjejen efteråt om han vill ge henne mer njutning efteråt.

Om man sprutar så snabbt borde det inte ta mer än 10-15 minuter innan man kan få stånd och knulla igen? Fast om tjejen inte skriker efter kuk väntar man kanske hellre uppemot nån timma.
Citera
2019-01-16, 01:02
Medlem
Meditera innan knullet och andas djupt under själva akten.

Eller sup dig lagom småfull, funkar också.

Det sitter i huvudet. När man inte är avslappnad inombords försöker kroppen få slut på sexet snabbt. Antingen genom snabb utlösning eller att man slaknar, eller både och. Det är en överlevnadsmekanism. Stress och sex går inte ihop.
Citera
2019-03-05, 12:24
Medlem
När du känner att du är på gång att komma, dra ut kuken och greppa ollonet i näven och tryck tillbaka allt blod in i kroppen igen. Håll en stund och sen kommer du känna dig som tillbaka på noll. Utan blod i ollonet försvinner den sköna känslan. Under tiden får du också chansen att lugna ner dig lite. När ollonet ser ut som ett litet russin kan du är dra igång igen.
Citera
2019-03-13, 18:55
Medlem
Finns flera saker att göra. Men "Träning" osv hjälper bara litegrann. Absolut så kommer det hjälpa med tiden och när testosteronvärdena ändras och han har mer erfarenhet. Killen vill ju dock prestera direkt och det ville väll alla back in the days? Tyvärr så är inte reklam här tillåtet men kan absolut gå igenom lite mer på PM.

Annars håller jag med allihop, Slicka och smek.. Om man gillar det kan det dock bara göra dig ännu kåtare..

Oavsett. Lycka till
Citera
2019-05-30, 23:12
Medlem
Yllevantars avatar
En annan skrev att det sitter i huvudet och jag kan bara hålla med...

Om jag var för inne i sex-tankar under själva akten så kunde jag pckså ofrivilligt avlossa en salva efter typ 1 minut. Men om jag gick in i det hela och tänkte på typ jobbet eller ekonomin så var man typ immun. Kunde köra tills man bonstavligt talat tröttnade på det. Man får inte gå för djupt in i ej sexrelaterade tankar, då slaknar man. Ibland låg jag och funderade över typ vad lala julklappar kostade något år och då var det kört för att jag kände att jag bara ville in på banken och kolla upp det.

Men iaf, ett bra tips - tänk på annat.
Citera
2019-05-31, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
När man talar om prestationskrav i samband med sex syftar man väl oftast på när man tappar ståndet på grund av att förväntningarna ger prestationsångest? Vilket inte var problemet här, utan att han sprutar för fort, han vill alltså hålla på längre med tjejen innan det tar slut.

Men här menar du alltså (om jag förstår dig rätt) snarare att han bör skita i att han kommer fortare än vad han vill?

Såvitt jag förstår är lösningen att antingen så väljer han att tillfredsställa tjejen genom att bara slicka och så, och sedan när han tycker att det är dags för hans egna crescendo så knullar han. Sen kan han ju använda nån vibrator eller annan maskin på tjejen efteråt om han vill ge henne mer njutning efteråt.

Om man sprutar så snabbt borde det inte ta mer än 10-15 minuter innan man kan få stånd och knulla igen? Fast om tjejen inte skriker efter kuk väntar man kanske hellre uppemot nån timma.
klara inte knulla alls.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in