Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-08, 16:13
Medlem
Lancelot-HKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Vilka höll i asablotet? Var det någon asatro-förening/församling/samfund?

Ja
Citera
2019-01-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Ni är så jävla rädda nu. Nu gäller det att dementera och förminska händelserna innan det blir internationell uppståndelse och lagerjobbet ryker :-D

Tycker du det är rätt? Din smiley indikerar att du gör det.
Citera
2019-01-08, 17:14
Medlem
88g14flashplants avatar
Undrar vad det är för människor som bryr sig om såna här "avslöjanden" nuförtiden. Jag menar, vad är det för publik de riktar sig till? Tänker att läsekretsen är tämligen begränsad tilll karaktärer som Helle Klein.
Citera
2019-01-08, 17:26
Medlem
Helt underbart att de jagar nazistsvinen. Skit ska skit ha.
Citera
2019-01-08, 18:28
Medlem
Jenny Strindlöv är ändå ganska fräsch. Jag kan förstå varför hon blev så populär i alt-right kretsarna. Sveriges svar på Lauren Southern.
Citera
2019-01-08, 18:40
Är hon judinna?
Citera
2019-01-08, 19:00
Medlem
ArthurMorgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Jenny Strindlöv är ändå ganska fräsch. Jag kan förstå varför hon blev så populär i alt-right kretsarna. Sveriges svar på Lauren Southern.
Sverige har inget svar på Lauren Southern, sedan kommer ingen och efter det ingen och möjligen därefter kommer Sanna Hill och därefter ingen och sedan möjligen sedan Hanna Lindholm (när hon har en bra dag).
Citera
2019-01-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIXSA
Tycker du det är rätt? Din smiley indikerar att du gör det.

Jag tycker att man ska sluta hyckla. En sann patriot behöver inte sticka huvudet i sanden så fort det blir lite notiser. Stå upp för dina åsikter så kommer fler att göra samma sak.
Citera
2019-01-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Undrar vad det är för människor som bryr sig om såna här "avslöjanden" nuförtiden. Jag menar, vad är det för publik de riktar sig till? Tänker att läsekretsen är tämligen begränsad tilll karaktärer som Helle Klein.
Jag tror att ganska många är intresserade av att läsa att det fortfarande finns människor i Sverige som är tillräckligt historielösa, alternativt besatta av ondskan, för att hålla på med sånt som artikeln handlar om.
Citera
2019-01-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag tror att ganska många är intresserade av att läsa att det fortfarande finns människor i Sverige som är tillräckligt historielösa, alternativt besatta av ondskan, för att hålla på med sånt som artikeln handlar om.

Ondskan är de som övervakar oss. Man behöver inte ens ha gjort något kriminellt. Du döms ändå. Bonniers och EXPO behöver inga domstolar. Expo/Acta Publica, Bonniers och Aschberg är de som driver privat underättelsetjänst och bla hackat detta forum. - Anledningen är MAKT.

De finns sekter och religioner som förespråkar att skära i könsorgan och äter bara speciell "helig" mat. - Den klubben Eliten skriver om har inget sådant. Man skapar ondskan och nazister ur tomma intet.
I Sovjetunionen stämplades man som "folkets fiende" om man inte lydde Eliten och nomenklaturan.
Citera
2019-01-09, 23:05
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale

Menar du hazarer? Det om något är ondska personifierad, enligt statistik. Du å din sida tycks ju vara helt historielös, oavsett om du är svensk eller neger, hur känns det?
Citera
2019-01-10, 03:41
Medlem
Lancelot-HKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Jag tycker att man ska sluta hyckla. En sann patriot behöver inte sticka huvudet i sanden så fort det blir lite notiser. Stå upp för dina åsikter så kommer fler att göra samma sak.

Sann white trash retorik. Som asatroende är man redo att kliva in i valhall om det så behövs, det betyder inte att man ska agera som en otaktisk idiot för det. Flera av föreningens medlemmar äger företag och har relativt prestigefylla uppdrag på olika positioner i samhället och det får konkreta konsekvenser att tycka saker tyvärr.

Det som är anmärkningsvärt i detta fall är att vi inte ens har särskiljt radikala åsikter och det är därför märkligt att Jenny väljer att hänga ut just mig. Min teori är att de som är mer radikala och har mindre att förlora inte är lika intressanta men att de väljer att ljuga om mig för att jag har mer att förlora. De är ute efter att skada så mycket som möjligt även om det är guilt by association.
Senast redigerad av Lancelot-HK 2019-01-10 kl. 03:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in