Citat:
Ursprungligen postat av
POlROT
Jeg vet ikke hvem GM er. Jeg tror at politiets hovedhypotese om at forbrytelsen som ble gjort mot AE var et planlagt drap, er det som skjedde. Jeg har tanker om at forbrytelsen ble utfrt et annet sted enn i ekteparets hus, og at alle "spor i huset som peker p at forbrytelsen skjedde i huset" ble plantet.
Jeg tror ogs at AE ble overfalt, drept og skjult p ett og samme sted utendrs. Og derfor trengte ikke GM transportere hennes lik med bil eller annet kjrety.
Motivet har jeg ingen anelse om. Fr man vet hvem GM er har man heller ingen forutsetninger til kunne forst hva som kan ha vrt motivet.
Du mener at hun ble overfalt mens hun gikk tur med hunden om morgenen? Og at hun ligger begravd et sted rundt Langvannet, eller dumpet i selve Langvannet? Og at det ikke er TH som str bak? Mener du at det er noen som vil at TH skulle f skylden for drapet? Mener du at noen har drept Anne nr hun gikk tur rundt Langvannet, og s tatt seg inn i huset, for f det til se ut som at noen har kidnappet henne der? Jeg sier ikke at det er feil med noe av det du sier, men kanskje du kan forklare nrmere, for jeg skjnner ikke helt. Som Kornblomst sier, s mener jeg ogs at ingen andre enn TH kunne ha interesse av f det til se ut som en kidnapping, nr det egentlig har blitt begtt et drap. Jeg mener, hvis mlet var ramme TH, s var kanskje det beste la Anne ligge der drept med en brdkniv, og s kanskje gjemme denne brdkniven mellom noe isolasjonsmateriale, snn at det skal se ut som at TH har gjemt den der. isolasjon/glava oppe p kvisten f.eks., og etter mange timers leting finner poitiet denne kniven.