Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror-Cthulhu
Det m vre ett eller annet motiv for ta livet av henne. Hper jeg.
Jeg er enig i at om det var kritisk brakt henne til taushet, s var 6 mneders planlegging litt "ballsy".
Det kan godt tenkes at hun ikke selv var klar over hva hun eventuelt visste, eller at noen har lagt press p TH han har tilslutt gitt etter. Forstr din skepsis likevel.
Men hva ser du for deg som motiv, gitt at politiet har rett i at det var planlagt i 6 mneder?
Ser ikke helt grunnlaget for lansere x antall idiotiske motiver, vi sitter ikke p nok informasjon, politiet har fortsatt ikke gtt offentlig ut med sannheten om 09:14 samtalen, men i all den tid politiet har benyttet seg av lydekspert mens de har kjrt en bil inn og ut av oppkjrselen s burde vel de fleste klare legge to og to sammen om hva samtalen er. Smtt komisk hvordan folk har et spass stort behov for tro at man har spoofet telefonens posisjon og/eller programmert inn en oppringning til et gitt tidspunkt.
Personlig s er jeg rlig talt mest fascinert over fjottene som virkelig ser for seg at en siktelse bare er noen uker unna, og som lanserer alt mellom himmel og jord som potensielle gjerningspersoner. Hver minste lille detalj blir blst fullstendig ut av proporsjoner av disse fettnissene, minner meg litt om banden i Kongo som hevdet at Moland og French var en del av Kongens hemmelige superhr fordi de hadde vrt i garden.
Det vi vet, er at politiet etter over halvannet r med grundig etterforskning, hvor man har endevendt hele livet til TH og nrmeste omgangskrets, gtt gjennom forretningsforbindelser etc etc, fortsatt ikke har funnet nok indisier engang til kunne ta ut en siktelse. Mtp de sporene som vi legger igjen, s
har alts gjerningspersonen(e) enten hatt sinnsvak flaks med alt de har foretatt seg, eller s er det latterlig godt planlagt.