Citat:
Ursprungligen postat av
Gassa
Er du paranoid ?
Det er faktisk mystisk at TH ikke utlser dusr. Han har rd til det, politiet har gitt klarsignal, og selv om TH ikke liker og bruke penger br han selv tenke at folk finner det underlig at han ikke hoster opp noen mill.i dusr.
Jeg vil g s langt som si at jeg ikke tror han nsker lse denne saken, og sprsmlet er hvorfor?
Jeg er av den oppfatning at de 10 mill som ble utbetalt i juli indirekte var betaling til den som har hjulpet til.
For om TH er GM m en eller annen ha hjulpet til. S det finnes alts en der ute som vet, hva skjer om TH utlser dusr, kan det tenkes at hjelperen blir fristet til skaffe seg enda mer penger og bryter taushetslftet sitt.
Uansett er det rart at hun ikke er verdt utlse noen mill i dusr for og det m jo politiet forst ogs.
Det er jo bare helt utrolig at 50 rs samliv ikke betyr mer for han enn at han kan spandere noen mill.til dusr.
Uansett om han er morder eller ei kjenner jeg at jeg misliker den fyren noe helt vanvittig. Stakkars AEH som har brukt livet sitt p og leve med en snn drittfyr.