2020-02-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Kan dere forklare meg hva det betyr og hvilke tanker dere hadde?
Jeg spekulerer om evt GM har pvirket trden.

Opprinnelig skrev jeg:
Citat:
Jeg har lenge hatt flelsen av at GM/flertall er her i trden.

Det merkes at spenningen er stor n fr VG evt publiserer sin fredagsartikkel.

Jeg forstr bare ikke hvordan alt henger sammen?

Kan ryktespredning vre et pressmiddel mot TH slik at han betaler?

Det har foregtt intense diskusjoner her om hvor vidt TH burde betale lsesummen, og konklusjonen var at om ikke s brydde han seg ikke om AE. Pressmiddel?

Det har vrt diskusjoner hvorfor han ikke har ulover dusr. Pressmiddel?

Nedsnakkingen av TH og familien, inkl AE, har vrt intens. Pressmiddel?

Hm...noe muffens her...
Det er ikke lov spekulere om hvem hver enkelt bruker er, derfor vil jeg ikke nevne navn.
Som jeg sa, jeg vet ikke hvordan det evt henger sammen. Det er bare "noe" jeg tidlig la merke til, og syntes var mistenkelig.
Srlig siden samme personer pstod vre bekjente med offeret eller har felles venner.

Hvis man leser trden i sin helhet, s vil man oppdage at minst to veldig manipulerende personer/brukere (evt flere) har vrt svrt opptatt av at TH skulle betale lsepengene. Det var en slags innstendig bnn...
Det var jo litt spesielt siden eksperter gir motsatte rd, frst og fremst for ivareta offeret, fordi de mener at det ker risikoen for at offeret blir drept etterp.

Personene har ogs spredd rykter, som jeg til tider har opplevd motsigende.
Falske rykter har likevel som oftest ett snev av sannhet i seg, men ryktene kan for alt jeg vet ogs vre sanne, uten at TH er GM av den grunn. Det ville i sfall blitt en veldig skamfull situasjon for TH og familien.
Hvis GM kjenner TH og familien, s var det kanskje nettopp det som gav nring til "ideen", om at sladder kunne brukes som pressmiddel. Om dette er en familie som alltid har hatt behov for dekke over ting mer enn andre, at familien, eller noen i familien lett fler seg skamfull, og GM visste dette.
Jeg mener at jeg kan huske at TH har blitt fremstilt slik flere ganger her i trden - beskyldt for ha en slik skamfull holdning pga sin barndom.

Kombinasjonen med bruke flashback for pvirke har et uverdig preg slik jeg ser det, og derfor fremstr det ikke troverdig i mine yne.
Det er ikke min mening mistenkliggjr enhver som har belyst det jeg peker p, men det er alts minst to brukere som jeg spesielt har lagt merke til og stusset p.

Norge er et demokratisk land, og snn sett reagerer jeg alltid og blir litt mistenkelig, nr avstemninger blir enstemmig.
Det er jo penbart at de fleste i trden tror at TH er GM, og dette er jo ikke p grunnlag av teknisk og taktisk bevisning. Hovedsaklig er konklusjonen bygget p rykter og tro.
Senast redigerad av Havhest 2020-02-22 kl. 21:05.
Citera
2020-02-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Det kalles hjernekapasitet.

Hvor nrt str du TH, har du jobbet eller jobber for han ? Eller er du en underleverandr ?
Citera
2020-02-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg spekulerer om evt GM har pvirket trden.

Opprinnelig skrev jeg:

Det er ikke lov spekulere om hvem hver enkelt bruker er, derfor vil jeg ikke nevne navn.
Som jeg sa, jeg vet ikke hvordan det evt henger sammen. Det er bare "noe" jeg tidlig la merke til, og syntes var mistenkelig.
Srlig siden samme personer pstod vre bekjente med offeret eller har felles venner.

Hvis man leser trden i sin helhet, s vil man oppdage at minst to brukere (evt flere) har vrt svrt opptatt av at TH skulle betale lsepengene. Det var en slags innstendig bnn...
Det var jo litt spesielt siden eksperter gir motsatte rd, frst og fremst for ivareta offeret, fordi de mener at det ker risikoen for at offeret blir drept etterp.

Personene har ogs spredd rykter, som jeg til tider har opplevd motsigende.
Falske rykter har likevel som oftest ett snev av sannhet i seg, men ryktene kan for alt jeg vet ogs vre sanne, uten at TH er GM av den grunn. Det ville i sfall blitt en veldig skamfull situasjon for TH og familien.
Hvis GM kjenner TH og familien, s var det kanskje nettopp det som gav nring til "ideen", om at sladder kunne brukes som pressmiddel. Om dette er en familie som alltid har hatt behov for dekke over ting mer enn andre, at familien, eller noen i familien lett fler seg skamfull, og GM visste dette.
Jeg mener at jeg kan huske at TH har blitt fremstilt slik flere ganger her i trden - beskyldt for ha en slik skamfull holdning pga sin barndom.

Kombinasjonen med bruke flashback for pvirke har et uverdig preg slik jeg ser det, og derfor fremstr det ikke troverdig i mine yne.
Det er ikke min mening mistenkliggjr enhver som har belyst det jeg peker p, men det er alts minst to brukere som jeg spesielt har lagt merke til og stusset p.

Norge er et demokratisk land, og snn sett reagerer jeg alltid og blir litt mistenkelig, nr avstemninger blir enstemmig.
Det er jo penbart at de fleste i trden tror at TH er GM, og dette er jo ikke p grunnlag av teknisk og taktisk bevisning. Hovedsaklig er konklusjonen bygget p rykter og tro.
Jeg forstr. Takk for at du forklarte om dette! :-)
Citera
2020-02-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hvor nrt str du TH, har du jobbet eller jobber for han ? Eller er du en underleverandr ?

Jeg er bare en veldig god menneskekjenner.
Citera
2020-02-22, 21:10
Medlem
Citat:
Du kjenner han uten kjenne han?
Citera
2020-02-22, 21:12
Medlem
Citat:
Du kjenner han uten kjenne han?

Dumme sprsml svarer jeg ikke, som nevnt tidligere.
Citera
2020-02-22, 21:14
Medlem
Citat:

Tror jeg m le, hvis du tror at du er en menneskekjenner s m du innse at dine evner ikke strekker til.

Hvis du tror at andre tenker og gjr det samme som deg s er du p ville veier.
Citera
2020-02-22, 21:16
Medlem
Citat:
Tror jeg m le, hvis du tror at du er en menneskekjenner s m du innse at dine evner ikke strekker til.

Hvis du tror at andre tenker og gjr det samme som deg s er du p ville veier.

N er det vel nettopp det gode menneskekjennere ikke gjr Det er svrt f som tenker og gjr som meg, og det vet jeg inderlig godt.
Citera
2020-02-22, 21:51
Medlem
I hvor mange r kan de etterforske forbrytelsen som ble gjort mot AEH?

Citat:
SVERIGES STRSTE DRAPSGTE
Drapet p Sveriges statsminister Olof Palme rystet en hel nasjon. Etterforskningen har pgtt i nesten 35 r og blitt historiens mest omfattende drapsetterforskning.
https://www.vg.no/spesial/c/stories/...content=row-10
Citera
2020-02-22, 21:53
Medlem
Citat:
Flaks https://gfx.nrk.no/u-qqCigwJd9fRE-It...iOvl6JeMxlFtPQ
Takk for link :-) Men jeg kan ikke pne linker dessverre (fr ikke lov). Hva er det om i den artikkelen?
Senast redigerad av POlROT 2020-02-22 kl. 21:57.
Citera
2020-02-22, 22:02
Medlem
Citat:
Takk for link :-) Men jeg kan ikke pne linker dessverre (fr ikke lov). Hva er det om i den artikkelen?

Det er et bilde av Max Mekker om det sier deg noe.
Citera
2020-02-22, 22:21
Medlem
Citat:
I hvor mange r kan de etterforske forbrytelsen som ble gjort mot AEH?
Eller Helena Andersson, siden 1992.
Hun har aldri blitt funnet.

Det finnes en trd p Flashback.

Og Isdalskvinnen, saken er fra 1970, s saken er sikkert foreldet, men det jobbes fremdeles med saken.

Om den saken finnes det ogs en trd her p Flashback.

Edit:
Och Kalle XII frsts!
https://www.dagbladet.no/kultur/karl...-egne/65466230
Citat:
I 280 r har ekspertene strides om det var nordmennene som skjt sin fiende eller var det svenskene som skjt sin egen konge under trefningen p Fredriksten 30. november 1718.
Senast redigerad av Havhest 2020-02-22 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in