Citat:
Jeg spekulerer om evt GM har pvirket trden.Opprinnelig skrev jeg:
Citat:
Det er ikke lov spekulere om hvem hver enkelt bruker er, derfor vil jeg ikke nevne navn.
Jeg har lenge hatt flelsen av at GM/flertall er her i trden.
Det merkes at spenningen er stor n fr VG evt publiserer sin fredagsartikkel.
Jeg forstr bare ikke hvordan alt henger sammen?
Kan ryktespredning vre et pressmiddel mot TH slik at han betaler?
Det har foregtt intense diskusjoner her om hvor vidt TH burde betale lsesummen, og konklusjonen var at om ikke s brydde han seg ikke om AE. Pressmiddel?
Det har vrt diskusjoner hvorfor han ikke har ulover dusr. Pressmiddel?
Nedsnakkingen av TH og familien, inkl AE, har vrt intens. Pressmiddel?
Hm...noe muffens her...
Det merkes at spenningen er stor n fr VG evt publiserer sin fredagsartikkel.
Jeg forstr bare ikke hvordan alt henger sammen?
Kan ryktespredning vre et pressmiddel mot TH slik at han betaler?
Det har foregtt intense diskusjoner her om hvor vidt TH burde betale lsesummen, og konklusjonen var at om ikke s brydde han seg ikke om AE. Pressmiddel?
Det har vrt diskusjoner hvorfor han ikke har ulover dusr. Pressmiddel?
Nedsnakkingen av TH og familien, inkl AE, har vrt intens. Pressmiddel?
Hm...noe muffens her...
Som jeg sa, jeg vet ikke hvordan det evt henger sammen. Det er bare "noe" jeg tidlig la merke til, og syntes var mistenkelig.
Srlig siden samme personer pstod vre bekjente med offeret eller har felles venner.
Hvis man leser trden i sin helhet, s vil man oppdage at minst to veldig manipulerende personer/brukere (evt flere) har vrt svrt opptatt av at TH skulle betale lsepengene. Det var en slags innstendig bnn...
Det var jo litt spesielt siden eksperter gir motsatte rd, frst og fremst for ivareta offeret, fordi de mener at det ker risikoen for at offeret blir drept etterp.
Personene har ogs spredd rykter, som jeg til tider har opplevd motsigende.
Falske rykter har likevel som oftest ett snev av sannhet i seg, men ryktene kan for alt jeg vet ogs vre sanne, uten at TH er GM av den grunn. Det ville i sfall blitt en veldig skamfull situasjon for TH og familien.
Hvis GM kjenner TH og familien, s var det kanskje nettopp det som gav nring til "ideen", om at sladder kunne brukes som pressmiddel. Om dette er en familie som alltid har hatt behov for dekke over ting mer enn andre, at familien, eller noen i familien lett fler seg skamfull, og GM visste dette.
Jeg mener at jeg kan huske at TH har blitt fremstilt slik flere ganger her i trden - beskyldt for ha en slik skamfull holdning pga sin barndom.
Kombinasjonen med bruke flashback for pvirke har et uverdig preg slik jeg ser det, og derfor fremstr det ikke troverdig i mine yne.
Det er ikke min mening mistenkliggjr enhver som har belyst det jeg peker p, men det er alts minst to brukere som jeg spesielt har lagt merke til og stusset p.
Norge er et demokratisk land, og snn sett reagerer jeg alltid og blir litt mistenkelig, nr avstemninger blir enstemmig.
Det er jo penbart at de fleste i trden tror at TH er GM, og dette er jo ikke p grunnlag av teknisk og taktisk bevisning. Hovedsaklig er konklusjonen bygget p rykter og tro.
Senast redigerad av Havhest 2020-02-22 kl. 21:05.
Senast redigerad av Havhest 2020-02-22 kl. 21:05.