Nei, for hvis GM har spurt noen om hjelp i lpet av natta, kan det ikke ha skjedd over telefon. Den samtalen hadde i s fall vrt svrt vanskelig bortforklare.
Tenker du i s fall at det ikke var et planlagt drap, men at hun dde under andre omstendigheter?
Ja det har du rett i. Men det er jo risikabelt sprre om hjelp til slike ting, for man vet jo aldri hvilket svar man fr eller om vedkommende gr rett til politiet nr han fr foresprselen om hjelpe til?
GM har selvsagt ikke banket p dra om natta og spurt om hjelp, dette er planlagt.
GM har selvsagt ikke banket p dra om natta og spurt om hjelp, dette er planlagt.
Det hres jo mer sannsynlig ut at det var planlagt. Men hvordan starter man en slik planleggings-samtale? GM og medhjelperen mtte ha hatt et spesielt bnd fra fr av da i s fall tenker jeg. Kanskje de allerede hadde noen felles hemmeligheter som de skjulte sammen?
Det hres jo mer sannsynlig ut at det var planlagt. Men hvordan starter man en slik planleggings-samtale? GM og medhjelperen mtte ha hatt et spesielt bnd fra fr av da i s fall tenker jeg. Kanskje de allerede hadde noen felles hemmeligheter som de skjulte sammen?
Kanskje naboen hadde et grevlinghi som du foreslo?
Hvis politiet holder ye med alle GMs bevegelser (ved bruk av droner el.l.), har de ogs mulighet til flge med p nettene uten at GM merker at de flger med?
Jeg tenker p hvis GM finner p flytte liket.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!