2020-05-05, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Det kan helt enkelt glla business med motpart, som inte har ngot med honom och hans fru. Ngot som om det kom fram s skulle han frlora mycket, fngelse...
Fr att terf pengar tar dom frun?

Russerne?
Citera
2020-05-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpient1
Det er opp til politiet styrke din mistanke om lgn ved ett avhr evt. De kan kun f n sjangse pr.bevis vis du har en god advokat eller at klienten bruker hodet.

Jeg mener at de ikke har hatt nok beviser fremlegge under avhr derfor de har ventet. Eller ventet p videre etterforskning av kriminalteknikerne.

F.eks TH kan nekte svare p ting relatert til firmaet sitt ( merkelig transaksjon ) uten at det vil svekke saken hans med mindre politiet kan fremvise for retten at denne merkelig transaksjonen var til de som drepte AEH. Vis TH svarer p alt av sprsml rundt firma som ikke er privatliv vil det bare styrke hans troverdighet vis Holden kan frembevise at det han sier stemmer.

Du skulle bare vist hvem du diskuterte med

Ordfrer ygard?
Citera
2020-05-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VG
Hvis du ikke stiller til avhr s kommer du ikke inn i rettssalen med mye troverdighet. Det kan hjelpe deg tie om alt bare faller sammen, men i en strre sak som gr uansett s trenger du troverdighet. Det har du overhodet ikke om du har nektet forklare deg.

Ja selvflgelig under denne saken.
Men det er opp til politiet bevise din skyld i det de har arrestert deg for. Har de ikke konkrete bevis som fester deg til sted og gjerning vil du alltid ende med minimal dom som er p 10% sirka utifra fullsatt dom vis du nekter svare under avhr. (nekte mener jeg ved at du sier nei, nei, vet ikke hva du mener rundt bevisene de har p deg)
Men selvflgelig har de tlf mast p ditt tlf.nr til stedet og gjerningen f.eks og du nekter la deg forklare stiller du ikke sterkt i en Sal nei.
Citera
2020-05-05, 19:25
Medlem
Citat:
Skal finne videon s kommer jeg tilbake til deg om min tanke rundt uttalelsen.

Det er ingen kidnapping det kan jeg vre enig i, men heller ett bestillings oppdrag med bortfring og drap som avsluttning. Om hu har blitt drept der eller en annen plass det er ikke godt si, men jeg vil anta hu ikke har blitt drept p det neste stedet politiet har g etter.. Med mindre det er TH som har gjort det selv i affekt.

Da har jeg misforsttt, beklager. Ja, se videoen. Jeg synes det brer preg av at det er noe de ikke sier rett ut der. Affekt utgr nok, selv om det var noe rart med hvordan han omtaler 09.14 samtalen ogs. Den har vrt kilde til mye frustrasjon her inne p forumet.
Citera
2020-05-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VG
Ordfrer ygard?

Hahah grov er du
Citera
2020-05-05, 19:37
Bannlyst
Citat:
Det er opp til politiet styrke din mistanke om lgn ved ett avhr evt. De kan kun f n sjangse pr.bevis vis du har en god advokat eller at klienten bruker hodet.

Jeg mener at de ikke har hatt nok beviser fremlegge under avhr derfor de har ventet. Eller ventet p videre etterforskning av kriminalteknikerne.

F.eks TH kan nekte svare p ting relatert til firmaet sitt ( merkelig transaksjon ) uten at det vil svekke saken hans med mindre politiet kan fremvise for retten at denne merkelig transaksjonen var til de som drepte AEH. Vis TH svarer p alt av sprsml rundt firma som ikke er privatliv vil det bare styrke hans troverdighet vis Holden kan frembevise at det han sier stemmer.

Du skulle bare vist hvem du diskuterte med

Hvis man vil at politiet faktisk skal tro p det man sier, s lar man dem kryssforhre, og ikke stenger av. Det er jo i en advokats interresse at hans klient skal bli trodd. Jeg skjnner at du vil at man skal tro at politiet ikke har noe p TH, og det tror jeg alle de andre her inne ogs har skjnt.
Jeg vet ikke hvem du er, men tydeligvis en som har stor interresse av at man skal tro at TH er uskyldig. Masse ord, men med liten substans. Liten vekt. Fullt av vinklinger, vridninger, og ting tatt ut av sin sammenheng, og eksempler og sammenlikninger som blir helt tullete. Sammenlikne et narkobeslag med en drapssak i forbindelse med en varetekt.
Citera
2020-05-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Da har jeg misforsttt, beklager. Ja, se videoen. Jeg synes det brer preg av at det er noe de ikke sier rett ut der. Affekt utgr nok, selv om det var noe rart med hvordan han omtaler 09.14 samtalen ogs. Den har vrt kilde til mye frustrasjon her inne p forumet.

Denne uttalelsen du tenker p regner jeg med?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...a-forklare-seg

Sett intervjuet en del ganger n.
Jeg oppfatter han som nervs fra start til s og si slutt av intervjuet, s kan vre enig at det er noe han ikke sier rett ut enten i form at de er nervse for at saken ikke skal g slik som de vil eller at han bare er redd for si for mye da de venter p fler pgripelser og de har sterke beviser! Han vil til og med si noe selv men reporteren avbryter han..

Han sier ogs dette med bevis "forstyrrelse" noen ganger som de tror ja TH kan delegge beviser, men igjen hva slaks beviser kan dette vre ja.. Det kan vre at TH bare ikke vil vise hvor skittent han har opperert rundt firmaet sitt ( ELKRAFT AS ) eller at han virkelig har drept AEH i sitt eget hjem under affekt.
S til slutt nevner han at de vil lse saken s familien vil ha en plass g til. Det er jo alltid i form av en grav med personen liggende p graven..

Jeg mener hans ord og kroppsprk under enkelte sprsml iforhold til andre sprsml under dette intervjuet utgr at de ikke er s sikre som de trodde engang de var, eller at de er sikre p finne AEH lik uten direkte tilknytning til TH. Det kan tolkes i flere retninger med ye som ser uten g mer utdypende p spekulasjoner rundt hans metode p besvarelsene i forhold til sprsmlene.

Den 09:14 samtalen er ett godt sprsml ja, hvem var denne til? Vis den virkelig var til TH s stiller han ikke sterkt mest sannsynlig nei, men var det til en annen s hm.

Men igjen hvorfor har kun VG vrt tilstede under dette intervjuet? Den eneste avisen som var tilstede under pgripelsen? Det er ett sprsmlstegn sprr du meg.

N er hele saken ett stort sprsmls tegn ogs da
Citera
2020-05-05, 20:12
Medlem
Citat:
Denne uttalelsen du tenker p regner jeg med?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...a-forklare-seg

Sett intervjuet en del ganger n.
Jeg oppfatter han som nervs fra start til s og si slutt av intervjuet, s kan vre enig at det er noe han ikke sier rett ut enten i form at de er nervse for at saken ikke skal g slik som de vil eller at han bare er redd for si for mye da de venter p fler pgripelser og de har sterke beviser! Han vil til og med si noe selv men reporteren avbryter han..

Han sier ogs dette med bevis "forstyrrelse" noen ganger som de tror ja TH kan delegge beviser, men igjen hva slaks beviser kan dette vre ja.. Det kan vre at TH bare ikke vil vise hvor skittent han har opperert rundt firmaet sitt ( ELKRAFT AS ) eller at han virkelig har drept AEH i sitt eget hjem under affekt.
S til slutt nevner han at de vil lse saken s familien vil ha en plass g til. Det er jo alltid i form av en grav med personen liggende p graven..

Jeg mener hans ord og kroppsprk under enkelte sprsml iforhold til andre sprsml under dette intervjuet utgr at de ikke er s sikre som de trodde engang de var, eller at de er sikre p finne AEH lik uten direkte tilknytning til TH. Det kan tolkes i flere retninger med ye som ser uten g mer utdypende p spekulasjoner rundt hans metode p besvarelsene i forhold til sprsmlene.

Den 09:14 samtalen er ett godt sprsml ja, hvem var denne til? Vis den virkelig var til TH s stiller han ikke sterkt mest sannsynlig nei, men var det til en annen s hm.

Men igjen hvorfor har kun VG vrt tilstede under dette intervjuet? Den eneste avisen som var tilstede under pgripelsen? Det er ett sprsmlstegn sprr du meg.

N er hele saken ett stort sprsmls tegn ogs da

Da leser vi intervjuet forskjellig. Lite gjre med det.
Nr det gjelder 09.14, s er den viktig for TH. Uten den har han ikke alibi.
Citera
2020-05-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvis man vil at politiet faktisk skal tro p det man sier, s lar man dem kryssforhre, og ikke stenger av. Det er jo i en advokats interresse at hans klient skal bli trodd. Jeg skjnner at du vil at man skal tro at politiet ikke har noe p TH, og det tror jeg alle de andre her inne ogs har skjnt.
Jeg vet ikke hvem du er, men tydeligvis en som har stor interresse av at man skal tro at TH er uskyldig. Masse ord, men med liten substans. Liten vekt. Fullt av vinklinger, vridninger, og ting tatt ut av sin sammenheng, og eksempler og sammenlikninger som blir helt tullete. Sammenlikne et narkobeslag med en drapssak i forbindelse med en varetekt.

Vis du tror ett kryssavhr styrker din sak m du ta deg en tur innenfor de fire veggene i ett avhrs rom og rettsal.
S lenge du svarer n gang pr.bevis har du gjort mer en nok for styrke din sak.

Med mindre de har beviser i form av tlf logg, mast, bilder eller hva en det er av deg rundt stedet og du sier noe annet s nei da er ikke dine ord sterke. Men her er det nok snakk om riktig besvarelser i form av bevis. Da er det undvendig og sitte kryssavhre om samme sprsml da det er bortkastet tid gr p psyken til enkelte s det kan ikke regnes med i en rettsal.

Vis du leser opp p noen forskninger s kanskje du kan se at avhring av samme detaljer om og om igjen som regel gjr avhret svakere da ikke alle har en psyke som er normal.
Finnes uttallige avhr der man har blitt konfrotert med falske anklager og til slutt sier man seg enig i de falske anklagene pga denne personen ikke har en "psyke".

S lenge du har beviser som backer dine ord er det ingen grunn for videre snakking om disse bevise med mindre disse bevise kan tolkes p flere mter.

Jeg sier ikke TH er uskyldig, tvert imot.
Vis du leser mitt innlegg tidligere idag sier jeg meg 100% enig at TH er medskyldig, men at dette er ett bestillings drap fra TH til profesjonelle da AEH viste noe hu truet med avslre rundt TH sitt firma/bekjentskap som hadde lst han inne i 10 r minimum.

Jeg tror bare ikke TH har gjort dette under aggresjon. S dum er han ikke 90% sikkert.
Du m huske dette er en MRD som har vrt mye under press i form av forhandlinger, investeringer dvs som har en psyke som er iskald i form at han ikke reagerer kortsiktig. Dette kan ogs venner av han sttte opp.
Ja han kan selvflgelig blitt/vrt en alkohliker drept hu etter teateret vis han er denne personen som snakket sist med hu 09:14.
Citera
2020-05-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Da leser vi intervjuet forskjellig. Lite gjre med det.
Nr det gjelder 09.14, s er den viktig for TH. Uten den har han ikke alibi.

Ja det som er. Og irriterer meg at det frst ble uttalt at det var TH som hadde denne tlf samtalen med AEH 09:14 (alts siste livstegn).. S ble den endret til nr familie..

Vis det var TH som hadde sist kontakt med hu kan han ha drept hu over natta ja, det er 1+1 nesten vel.. Men igjen det vil kriminal teknikernes spor fra boligen tilsi.

Ingen kan drepe noen under affekt ikke legge igjen spor med mindre det er blitt brukt bedvende middel eller direkte gift for s videre frakting av kroppen. Blod, dna dvs vil alltid legges igjen. Selvom du dreper hu i badekaret mens hu tar seg ett bad. ( ja han kan ha drukna kona si.... )

Spennende at de har funnet bio materiale fra AEH der ogs, det kan da sies at hu har blitt sltt med stump til dden. Som igjen tilsier at dette ikke er profesjonelle.
Det kan ogs vre at hu har ett pent sr ( hu er trossalt 70 r ) som hu har skiftet p og det har dryppet bio materiale.
Senast redigerad av Serpient1 2020-05-05 kl. 20:30.
Citera
2020-05-05, 20:33
Medlem
Er dette en for voksen oppgave for Holden? Tror dette blir meget tft framover. Virker litt usikker i media. Men ser vel dette som en god mulighet for profilering.
Citera
2020-05-05, 20:35
Medlem
Citat:
Vis du tror ett kryssavhr styrker din sak m du ta deg en tur innenfor de fire veggene i ett avhrs rom og rettsal.
S lenge du svarer n gang pr.bevis har du gjort mer en nok for styrke din sak.

Med mindre de har beviser i form av tlf logg, mast, bilder eller hva en det er av deg rundt stedet og du sier noe annet s nei da er ikke dine ord sterke. Men her er det nok snakk om riktig besvarelser i form av bevis. Da er det undvendig og sitte kryssavhre om samme sprsml da det er bortkastet tid gr p psyken til enkelte s det kan ikke regnes med i en rettsal.

Vis du leser opp p noen forskninger s kanskje du kan se at avhring av samme detaljer om og om igjen som regel gjr avhret svakere da ikke alle har en psyke som er normal.
Finnes uttallige avhr der man har blitt konfrotert med falske anklager og til slutt sier man seg enig i de falske anklagene pga denne personen ikke har en "psyke".

S lenge du har beviser som backer dine ord er det ingen grunn for videre snakking om disse bevise med mindre disse bevise kan tolkes p flere mter.

Jeg sier ikke TH er uskyldig, tvert imot.
Vis du leser mitt innlegg tidligere idag sier jeg meg 100% enig at TH er medskyldig, men at dette er ett bestillings drap fra TH til profesjonelle da AEH viste noe hu truet med avslre rundt TH sitt firma/bekjentskap som hadde lst han inne i 10 r minimum.

Jeg tror bare ikke TH har gjort dette under aggresjon. S dum er han ikke 90% sikkert.
Du m huske dette er en MRD som har vrt mye under press i form av forhandlinger, investeringer dvs som har en psyke som er iskald i form at han ikke reagerer kortsiktig. Dette kan ogs venner av han sttte opp.
Ja han kan selvflgelig blitt/vrt en alkohliker drept hu etter teateret vis han er denne personen som snakket sist med hu 09:14.
Jeg kan ikke tenke meg at hun ville truet mannen sin, han eide alt, han hadde kontroll over alt, over henne og sin egen business, hun har bare jattet med i alle r, tatt seg av hund og heim og barn i hovedsak og null innsyn i hans ev hemmelige eller dirty businessopplegg. Hun har nsket seg ut av ekteskapet lenge og til slutt turte ytre dette hyt, hans ego tlte ikke det. Dette er den vanligste rsaken til partnerdrap og derav den mest logiske rsaken til at TH drepte AEH. Same old story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in