Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Hvis man vil at politiet faktisk skal tro p det man sier, s lar man dem kryssforhre, og ikke stenger av. Det er jo i en advokats interresse at hans klient skal bli trodd. Jeg skjnner at du vil at man skal tro at politiet ikke har noe p TH, og det tror jeg alle de andre her inne ogs har skjnt.
Jeg vet ikke hvem du er, men tydeligvis en som har stor interresse av at man skal tro at TH er uskyldig. Masse ord, men med liten substans. Liten vekt. Fullt av vinklinger, vridninger, og ting tatt ut av sin sammenheng, og eksempler og sammenlikninger som blir helt tullete. Sammenlikne et narkobeslag med en drapssak i forbindelse med en varetekt.
Vis du tror ett kryssavhr styrker din sak m du ta deg en tur innenfor de fire veggene i ett avhrs rom og rettsal.
S lenge du svarer n gang pr.bevis har du gjort mer en nok for styrke din sak.
Med mindre de har beviser i form av tlf logg, mast, bilder eller hva en det er av deg rundt stedet og
du sier noe annet s nei da er ikke dine ord sterke. Men her er det nok snakk om riktig besvarelser i form av bevis. Da er det undvendig og sitte kryssavhre om samme sprsml da det er bortkastet tid gr p psyken til enkelte s det kan ikke regnes med i en rettsal.
Vis du leser opp p noen forskninger s kanskje du kan se at avhring av samme detaljer om og om igjen som regel gjr avhret svakere da ikke alle har en psyke som er normal.
Finnes uttallige avhr der man har blitt konfrotert med falske anklager og til slutt sier man seg enig i de falske anklagene pga denne personen ikke har en "psyke".
S lenge du har beviser som backer dine ord er det ingen grunn for videre snakking om disse bevise med mindre disse bevise kan tolkes p flere mter.
Jeg sier ikke TH er uskyldig, tvert imot.
Vis du leser mitt innlegg tidligere idag sier jeg meg 100% enig at TH er medskyldig, men at dette er ett bestillings drap fra TH til profesjonelle da AEH viste noe hu truet med avslre rundt TH sitt firma/bekjentskap som hadde lst han inne i 10 r minimum.
Jeg tror bare ikke TH har gjort dette under aggresjon. S dum er han ikke 90% sikkert.
Du m huske dette er en MRD som har vrt mye under press i form av forhandlinger, investeringer dvs som har en psyke som er iskald i form at han ikke reagerer kortsiktig. Dette kan ogs venner av han sttte opp.
Ja han kan selvflgelig blitt/vrt en alkohliker drept hu etter teateret vis han er denne personen som snakket sist med hu 09:14.