2020-05-08, 11:55
Medlem
Ny her, og m ha det inn med teskje:
Mener dere det er RU eller MPU som er pgrepet? RU pgrepet p sin brors adresse i F*glerudv?
Citera
2020-05-08, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Hvis jeg kjenner politiet rett har de endevendt hele huset s det er nok ikke beboelig p en god stund uansett vil jeg tro. Politiet er ikke kjent for rydde etter seg, men det kommer vel et vaskebyr eller lignende om noen dager og pynter p det.

Citera
2020-05-08, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Unnskyld oss, vi er miljskadet, man blir slaktet i Norge hvis man poster navn eller "spekulerer"......

Hehe. Nu r vi dock i "Sverige" och hr r det lov att spekulera samt att du r anonym s litt kan dere slappe av
Citera
2020-05-08, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charnelle
Dette fr meg til tenke at kanskje disse brdrene(?) er Futurum-mennene... Den ene litt mer kompakt og den andre tynnere.
Ganske smart!
Citera
2020-05-08, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLH89
Ny her, og m ha det inn med teskje:
Mener dere det er RU eller MPU som er pgrepet? RU pgrepet p sin brors adresse i F*glerudv?

Ja
Citera
2020-05-08, 12:01
Medlem
Citat:
Dette fr meg til tenke at kanskje disse brdrene(?) er Futurum-mennene... Den ene litt mer kompakt og den andre tynnere.

Men hvorfor er da bare en av dem pgrepet?

Edit: Kanskje de hadde tenkt til pgripe begge, men at det ikke lot seg gjre av ulike rsaker p nvrende tidspunkt, og derfor n mtte pgripe kun RU pga. lslatelsen av TH
Citera
2020-05-08, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpient1
Ja er kun mine spekulasjoner rundt saken Da slik opptreden av politiet kan svekke demmes sak i en domstol bla.. Jeg som alle andre er enig at man burde godta 4 uker varetekt for da blir man enten sjekket ut av saken eller videre vareteksfengslet da det er fare for bevisforspillelse, rmming eller direkte fare for samfunnet..
Samme ssen konomi du har i din rygg, er du vareteksfengslet p drap/medvirkning vil man ikke slippe ut med mindre man har lite grunnlag p siktede. Alts vi m huske at man trenger 91% grunnlag for at en siktet skal bli domfelt og kun sterke mistanker for en vareteksfengsling. Alts de har ikke nok til en vareteksfengsling engang ( det vil hyesterett avgjre snart )
( Ja Holden er vel den beste advokaten du kan ha, etterfulgt av Elden )

De kan foreta slike underskelser rundt bolig, eindommer dvs vis TH hadde latt de gjre det, men han fratok de overvkning pr.telefon pga privatliv bla s de mtte g denne veien..

Men n str vi ovenfor en ny pgripelse, om det er kun sterke mistanker fra politiets side pga denne personen driver med crypto-valuta eller om de har direkte bevis som knytter han til disse bitcoin kontoene/e-post vil tiden vise.

Jeg tenker at vis denne siktede har opprettet disse bitcoin kontoene/e-post s har nok brukt vpn og tails. Vis ikke er han IDIOT og det vil tiden vise. ( ja man er idiot vis man utfrer drap ogs )

Mener du at TH kunne nektet politiet stedsgransking hvis han ikke ble varetektsfengslet? De kunne vel siktet han uten varetektsfengsle han. Jeg har ikke s god greie p dette, men trodde ikke at jeg kunne nekte stedsunderskelser hvis politiet har grunnlag for det.

I sfall er det som du sier dumt bde av politiet og TH selv og ikke bare godta dette for f det ut av verden en gang for alle. Hvis TH er s uskyldig som han sier har han jo ikke noe frykte.

nekte politiet gjre grundige underskelser er jo i seg selv mistenkelig uansett hvor uskyldig man mener man er. Har selv for mangfoldige r siden vrt i en slik situasjon ang. noe annet enn drap, og jeg oppfordret faktisk politiet til gjre grundige underskelser for finne ut av dette.

Men da var heller ikke politiet s keen p og gjre husransakelse, s det dummeste man kan gjre er vel ikke tillate det.
Citera
2020-05-08, 12:02
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Disse Futurum-mennene, som ikke har noe med saken gjre, mener du?

TH var ogs veldig opptatt av disse...

Og de som fremdeles er velig ivrige p tro at det er en kidnapping liker ogs Futurum-mennene...
Citera
2020-05-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
RU, har han bodd i Drbak? Der kommer vel denne andre "vennen" til TH fra ogs?

Det er riktig. Jeg tror Drbak er et sentralt sted i denne saken, ogs med tanke p at Winger s noe der...Har forskt finne bilder av den andre vennen til TH p nettet, men det finnes ikke et eneste bilde av ham. Bortsett fra ha en hyprofilert kone..merkelig.
Citera
2020-05-08, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Det er riktig. Jeg tror Drbak er et sentralt sted i denne saken, ogs med tanke p at Winger s noe der...Har forskt finne bilder av den andre vennen til TH p nettet, men det finnes ikke et eneste bilde av ham. Bortsett fra ha en hyprofilert kone..merkelig.

Tror ikke han andre har noe med dette gjre. en venn som ville hjelpe TH bare. N gjenstr det se om politiet har noe p denne RB.
Citera
2020-05-08, 12:05
Medlem
Ser at RU har skifter profilbilde p Facebook 2 ganger 31.okt 2018...
Citera
2020-05-08, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strovtog
Ser at RU har skifter profilbilde p Facebook 2 ganger 31.okt 2018...

Det la jeg ogs merke til. OG han har beholdt et av dem. Ikke oppdatert siden den gang. Ingen venner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in