Citat:
Ursprungligen postat av
Serpient1
Ja er kun mine spekulasjoner rundt saken
Da slik opptreden av politiet kan svekke demmes sak i en domstol bla.. Jeg som alle andre er enig at man burde godta 4 uker varetekt for da blir man enten sjekket ut av saken eller videre vareteksfengslet da det er fare for bevisforspillelse, rmming eller direkte fare for samfunnet..
Samme ssen konomi du har i din rygg, er du vareteksfengslet p drap/medvirkning vil man ikke slippe ut med mindre man har lite grunnlag p siktede. Alts vi m huske at man trenger 91% grunnlag for at en siktet skal bli domfelt og kun sterke mistanker for en vareteksfengsling. Alts de har ikke nok til en vareteksfengsling engang ( det vil hyesterett avgjre snart )
( Ja Holden er vel den beste advokaten du kan ha, etterfulgt av Elden )
De kan foreta slike underskelser rundt bolig, eindommer dvs vis TH hadde latt de gjre det, men han fratok de overvkning pr.telefon pga privatliv bla s de mtte g denne veien..
Men n str vi ovenfor en ny pgripelse, om det er kun sterke mistanker fra politiets side pga denne personen driver med crypto-valuta eller om de har direkte bevis som knytter han til disse bitcoin kontoene/e-post vil tiden vise.
Jeg tenker at vis denne siktede har opprettet disse bitcoin kontoene/e-post s har nok brukt vpn og tails. Vis ikke er han IDIOT og det vil tiden vise. ( ja man er idiot vis man utfrer drap ogs )
Mener du at TH kunne nektet politiet stedsgransking hvis han ikke ble varetektsfengslet? De kunne vel siktet han uten varetektsfengsle han. Jeg har ikke s god greie p dette, men trodde ikke at jeg kunne nekte stedsunderskelser hvis politiet har grunnlag for det.
I sfall er det som du sier dumt bde av politiet og TH selv og ikke bare godta dette for f det ut av verden en gang for alle. Hvis TH er s uskyldig som han sier har han jo ikke noe frykte.
nekte politiet gjre grundige underskelser er jo i seg selv mistenkelig uansett hvor uskyldig man mener man er. Har selv for mangfoldige r siden vrt i en slik situasjon ang. noe annet enn drap, og jeg oppfordret faktisk politiet til gjre grundige underskelser for finne ut av dette.
Men da var heller ikke politiet s keen p og gjre husransakelse, s det dummeste man kan gjre er vel ikke tillate det.