2020-05-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
https://www.tv2.no/nyheter/11449802/

Det har faen meg vrt husbrk og AE har kastet ringen i sinne
Citera
2020-05-14, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
https://www.tv2.no/nyheter/11449802/
Takk for link!
"Inngangsdra var ulst, drmatta skal ha hatt en unaturlig plassering og lysene var p, forklarer han. Tom Hagen har fortalt at han gikk fra rom til rom i huset. I den ene stuen var familiens valp lst inne, men han fant ikke kona."
Citera
2020-05-14, 21:49
Medlem
I flge NRKs opplysninger i kveld hadde TH en avtale med AEH om ringe henne da han kom p jobb.

Mellom klokken 09:10 til 09:15 fanges THs bil opp p et overvkingskamera ved arbeidsplassen.
Mellom klokken 09:14 til 09:16 var det en utgende samtale fra AEHs telefon til et annet familiemedlem.

Da TH ringte AEH fra jobb fikk han ikke svar. Tidspunktet for hans frste anrop er forelpig ikke kjent.
Citera
2020-05-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for link!
"Inngangsdra var ulst, drmatta skal ha hatt en unaturlig plassering og lysene var p, forklarer han. Tom Hagen har fortalt at han gikk fra rom til rom i huset. I den ene stuen var familiens valp lst inne, men han fant ikke kona."
Det sto i VG's artikkel at hunden var lst inne p badet, og n stua?
Citera
2020-05-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
.....n.b. ...Men om det var snn at TH hadde noe p en annen,noe som ville rasert livet til den det gjaldt om det ble avslrt? Om begge hadde en virkelig mrk hemmelighet sammen? Noe AE hadde avslrt?

Denne muligheten virker p meg som en krimhistorie, samtidig er det ikke s mye logikk i dette med mindre teorien om at hun ble kidnappet er riktig.

Alt er mulig samtidig m man tenke at for folk flest er det i utgangspunktet helt urealistiske teorier.

Samtidig er det riktig at lite henger p greip i denne historien, da er jeg tilbake til utgangspunktet, hvem s sitt snitt til tjene p dette.
For den vanlige mann i gata er dette sprsml som er bortimot umulig besvare.
Tenker p Orderud saken og evner og se at ikke alle ser verden som meg. Og det er kanskje viktig se snt utenfra for man vet faktisk ikke hva som kan skje i et menneskesyn, vi vet endel om hva normalen er, men vi vet lite om hva som ikke er fasit.
.
Citera
2020-05-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aniani
T.O. til begge s regnes biologisk materiale som alt som kommer fra kroppen, ogs avfring/urin. Det har vrt diskutert hva slepesporene bestod i, og vrt rykter om blant annet avfring. Derfor kan slepesporene kan godt vre underskt i forbindelse med biologisk materiale, og kan vre av stor relevans. Srlig hvis disse er blandet med blod, eller hvis avfring og urin er avsatt samtidig.
Skal jeg gjenta meg selv, hvorfor str det at det biologiske materiale er et av bevisene som gjr at han er siktet for drap?
Veldig mye biologisk materiale som bsj urin blod osv. betyr ikke at noen er drept? Tolker du ikke det som meg at det biologiske materiale som er funnet m vre noe som viser at hun er drept?

Jeg sier ikke at slepesporet ikke er av avfring blod osv, men jeg sier at jeg tror det er et biologisk materiale som ogs er funnet som de med sikkerhet kan si at hun er drept.
Citera
2020-05-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Igjen, s er dette en gammel artikkel.

Jeg tenker p noe som konkret sier at han hadde med seg trusselbrevet nr han mtte betjentene p stasjonen, og det er av langt nyere dato enn dette. Jeg tror ogs det var enten p en podcast eller et annet videoinnslag, jeg hrer p en mte for meg Milli.

Typ "Da har han med seg et trusselbrev p flere sider"

Fra ny artikkel i dag:

"Da Tom Hagen mtte politiet p den lokale bensinstasjonen hadde han med seg trusselbrevet fra de angivelige kidnapperne. Han skal ha fremsttt sjokkert over innholdet."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-trusselbrevet
Citera
2020-05-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma

N m du slutte produsere s mye feilinformasjon.
VG har aldri skrevet at hunden var innelst p badet.
Citera
2020-05-14, 21:57
Medlem
Citat:
Kanskje den gamle opplysningen om badet var feil.
Citera
2020-05-14, 22:01
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hildemor12345
P TV2 nyhetene kl 21 i kveld ble det sagt at TH hadde funnet gifteringen til kona som AEH alltid hadde p seg i nrheten av brevet fra de antatte kiddnapperne. Har den ringen vrt nevnt fr? Det har ikke jeg ftt med meg i s tilfelle.

Dete var nytt,og har ikke lest noe sted fr! Meget interessant gitt-n tror jeg enda mer p at noen i familien har arrangert dette.Noen som var klar over ekteskaproblemer,og at AE hadde planer om skillsmisse og flytting.Det er veldig sterkt ta av gifteringen,da m det ha noe med sterke flelser gjre mener jeg. Takk for deling Hildemor
Citera
2020-05-14, 22:02
Medlem
Citat:
Skal jeg gjenta meg selv, hvorfor str det at det biologiske materiale er et av bevisene som gjr at han er siktet for drap?
Veldig mye biologisk materiale som bsj urin blod osv. betyr ikke at noen er drept? Tolker du ikke det som meg at det biologiske materiale som er funnet m vre noe som viser at hun er drept?

Jeg sier ikke at slepesporet ikke er av avfring blod osv, men jeg sier at jeg tror det er et biologisk materiale som ogs er funnet som de med sikkerhet kan si at hun er drept.

Det kan vre flere rsaker. Hvis man f.eks. har funnet blodspor langs veggen, gir ikke det i seg selv en sikker indikasjon p drap (man vet ikke fra hvilket tidspunkt de er avsatt, og man vet ikke om personen kan ha overlevd det som frte til bldning). Men de kan gi en sterkere indikasjon p drap kombinert med noe annet, som f.eks. et slepespor bestende av avfring og urin fra samme person. Det er nok en helhetsvurdering, tenker jeg. Hvis det er hjernemasse vet de jo 100% sikkert at hun er dd, og det gjr de ikke, svidt jeg vet.
Citera
2020-05-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det har faen meg vrt husbrk og AE har kastet ringen i sinne
Nyhetsoppleseren p tv2 nyhetene p 21.00 nyhetssendingen snakket om dette, og han sa om gifteringen: "...som hun alltid hadde p seg".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in