2020-05-24, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristanna
Noen som vet om det medfrer riktighet at svigersnnen til AEH og TH har forlatt Norge og hva som er rsaken til det?
Oj ikke bra...hvem er han sammen med? Merkelig dra fra landet i disse tider....
Citera
2020-05-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyJohnnyJohnny

Hvis det stemmer, s er det mannen til eldste datter som er involvert i forretningene til TH med diverse roller i fler av firmaene.
Citera
2020-05-24, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Har tenkt p det med opptak jeg ogs men har egentlig sltt det fra meg for du vet aldri hva den i andre enden sier eller spr etter s det fake en telefonsamtale er vel nesten umulig, da er det nrmere anta at det dreier seg om en falsk forklaring.

Vi vet enda ikke hvem telefonsamtalen gikk til, vi antar at det er datteren men trenger jo ikke vre det ogs ssken og svogre/svigerinner regnes som familiemedlemmer.

Hvis det skulle vise seg og vre TH finner jeg det fortsatt underlig at han ville stole p folk utenfra som han ikke kjente, noe som heller til at jeg isteden tror det m vre en som str i gjeld til TH p en eller annen mte som er involvert. TH fremstr som en person som har stlkontroll noe som gjr at hvis han skulle involvere noen i dette ville jeg anta at det var en person som TH har noe p som ikke br komme ut. Jeg tror ikke det frst og fremst er slik at TH har betalt for en slik tjeneste.

Det kan f.eks vre en som har vrt involvert i en konomisk kriminell handling begtt av TH i starten av 1990 tallet og som det vil f konsekvenser for om noe kom ut.
Citera
2020-05-24, 14:56
Bannlyst
Citat:
Noen som vet om det medfrer riktighet at svigersnnen til AEH og TH har forlatt Norge og hva som er rsaken til det?

Det stemmer.
Muligens fordi at forholdet ble veldig anstrengt. Svigersnnen, alts mannen til eldstedatteren, skjnte nok at TH sto bak, og prvde f henne til innse sannheten. Hun var nok manipulert av TH til tro at han var uskyldig osv. Sannheten var nok vanskeligere svelge for henne enn for han.
Antakeligvis ble det en stor konflikt der.
Psykopater som TH er veldig manipuativ, og er fdte skuespilere.
De kan stille seg opp grte s trene renner fordi de blir liksom blir uriktig beskyldt, men i virkeligheten er de skyldig.
De er eksperter i f folk til syntes synd i seg.
Senast redigerad av Orderud. 2020-05-24 kl. 15:00.
Citera
2020-05-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyJohnnyJohnny

Har han dradd for godt eller er det andre grunner. Svigersnnen har et engelsk/amerikansk etternavn s kan jo vre s enkelt som at noen i hans familie er syke.
Citera
2020-05-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 960
Hvis TH hadde nsket saken oppklart kunne han klart det nr som helst.

Money talks!

Er s enkelt som utlyse en dusr p 100 mill for tips som frer til oppklaring.
Uavhengig om vedkommende selv har medvirket eller sttt bak..

Involverte hadde lpt om kapp for melde seg :-)

Dette er det normalt en advokat som hndterer, og pengene settes p en "klientkonto".

Ja det er vel her TH delegger mye for deg selv om han er uskyldig.
Men igjen vi vet ikke om rsaken er sykelig gjerrighet, noe som igjen pner for sprsmlet om hvor langt er en sykelig gjerrig person villig til g for forhindre at formuen reduseres betraktelig.
Citera
2020-05-24, 15:18
Medlem
Citat:

Hvor har du det fra og er det VE du sikter til ?
Citera
2020-05-24, 15:22
Medlem
Slettsnokens avatar
Det kan virke som lagmannsretten i denne saken har vurdert bevisene ut fra prinsippet Utover enhver rimelig og fornuftig tvil i stedet for >50% sannsynlighet.

Politiet greide trolig ikke overbevise retten om at det tilsynelatende sikre alibiet til TH kan ha hatt en plausibel forklaring.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ns-video-alibi

Hullene i tidslinjen tror jeg kan forklares med at TH var hjemme og ordnet stedet og liket av AE som kan ha blitt drept av gift mellom 0916 og 0948. Han slo trolig av mobilen og snek seg hjem i denne tiden.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...l-i-tidslinjen

Selve drapshandlingen tror jeg han ville ha full kontroll p, fordi han ikke stolte p noen andre.

Hvis han hadde en medhjelper, har denne trolig risikert lik straff for drapet og evt. bakenforliggende hemmeligheter som de fryktet AE ville avslre.
Citera
2020-05-24, 15:22
Medlem
Citat:
Hvor har du det fra og er det VE du sikter til ?

Har lest det flere steder i forum/jodel. Ikke sikkert det er noe i det.
Vet ikke hva han heter, men Brow til etternavn.
Citera
2020-05-24, 15:24
Medlem
Citat:
Har lest det flere steder i forum/jodel. Ikke sikkert det er noe i det.
Vet ikke hva han heter, men Brow til etternavn.

Ok, var vel fra canada eller noe han ?
Citera
2020-05-24, 15:36
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ok, var vel fra canada eller noe han ?
Australia. Har hrt at han dro for lenge siden. Det er brudd i ekteskapet visstnok. rsaken kjenner jeg ikke. Det trenger ikke ha noe med kriminalsaken gjre. Jeg har ogs hrt ryktene om at han ikke stttet HHB i at faren er uskyldig, og at det er rsak til bruddet, men det kan vre bare rykter.
Citera
2020-05-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Australia. Har hrt at han dro for lenge siden. Det er brudd i ekteskapet visstnok. rsaken kjenner jeg ikke. Det trenger ikke ha noe med kriminalsaken gjre. Jeg har ogs hrt ryktene om at han ikke stttet HHB i at faren er uskyldig, og at det er rsak til bruddet, men det kan vre bare rykter.

Merkelig at firmaet hans ikke er avviklet da.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in