Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Jada, det var kommunikasjon, men iflg politiet s godt som null kommunikasjon fram til de endret hypotese til drap.
Alt er mulig, planlagt/affekt, dd/levende, pkledt/naken, med/uten medhjelpere etc. Ingen er dmt s vi kan bare spekulere alle mann.
1. Jeg velger enn s lenge forholde meg til det etterforskningsledelsen
kommuniserer; planlagt forbrytelse, AE dde hjemme, fraktet vekk med bil, flere gjerningspersoner i kikkerten, to navngitte siktet.
2. Jeg har ingen grunn til mene at politiet er hverken korrupte
3. eller gjr en drlig jobb i denne saken - for meg lyder det MER som konspirasjonsteori enn at politiet er p sporet av noe.
4. Den dagen det kommer andre signaler, s vil jeg delta i debatten p bakgrunn av ev nye opplysninger.
1. Jeg forholder meg ogs til dette.
2. Jeg har ikke nevnt at politiet driver med korrupsjon. Det har jeg ikke lest at noen andre i trden mener heller.
3. Det at politiet ikke klarer lse saken, betyr ikke at de gjr en drlig jobb.
Det kan likevel diskuteres hvordan pressens rolle har vrt i saken.
Det er ingen grunn til tro at politiet ikke kan gjre feil, de er tross alt bare mennesker, og det m vi akseptere - men da er det ogs viktig at politiet kan innse sine feil, og det er en tff velse.
4. Forelpig er det bare TH og familien som blir eksponert, og det kan vre pga etterforskningsmessige rsaker.
Vi fr se hvordan denne saken utvikler seg.