2020-05-28, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Men jeg mener fortsatt at politiet gr for langt nr de omtaler TH som lite samarbeidsvillig. Vi kjenner alle folk som er s usympatisk og tverr at de i liten grad bidrar det gjr de ikke ndvendigvis til drapsmann.

Han er vrang som en unge, og det skjnner politiet. Dette var ndvendig, n kommer han i avhr!
Citera
2020-05-28, 18:51
Medlem
Krimpodden Kampen om sannheten.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...erenskog-saken

Bekreftelsesfellen og tunellsyn omtales bl.a. Viktig!
Citera
2020-05-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Han er vrang som en unge, og det skjnner politiet. Dette var ndvendig, n kommer han i avhr!

Har han p noe tidspunkt motsatt seg avhr?
Citera
2020-05-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT

Det viktigste er at politiet drives av bekreftede fakta og ikke fantasier.
Citera
2020-05-28, 19:01
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Ja, og det som sies er at Politiet er meget beviste p hvordan tunnelsyn kan forekomme, og at dette IKKE er en faktor i hvorfor de har siktet TH for drap, eller medvirkning til drap.
Citera
2020-05-28, 19:02
Medlem
Citat:

Riktig men husk at selv om dette er en rik mann virker han ha mangelfulle ferdigheter p det sosiale plan.
Jeg skjnner s klart at politiet reagerer, men ogs politiet burde vre kjent med at noen mennesker ikke mestrer sosiale settinger.

Jeg begynner i det minste og forst hvorfor han selv ikke str frem og ber for sin kone. Dette er noe som har forundret meg hele tiden, men p tide innse at ikke alle er som meg hvis jeg skulle komme i en slik setting.

Mannen er ganske enkelt sosial analfabet, eller man kan kalle det en gammel gretten gubbe
Men man kan ikke uten videre konkludere med at han er en drapsmann av den grunn

Ikke for undervurdere politiet men jeg skulle gjerne visst hvem som avhrer han, om de bruker riktige virkemidler for f han til tilst ( gitt han er skyldig)

Jeg tror man m tr varsomt fordi om TH skulle vre skyldig.er det siste han trenger forutinntatte folk som avhrer han.
Citera
2020-05-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, og det som sies er at Politiet er meget beviste p hvordan tunnelsyn kan forekomme, og at dette IKKE er en faktor i hvorfor de har siktet TH for drap, eller medvirkning til drap.

Jeg synes ogs dette kom bra fram her. At familien str samlet bak barna i troen p at TH er uskyldig er feil. Det er ikke hva jeg har hrt i alle fall.
Citera
2020-05-28, 19:05
Medlem
Citat:
Hva med bekreftelsesfellen?
Citera
2020-05-28, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hvis politiet har rett, nr de mener at AEH ble kvalt og bortfrt naken. S tror jeg at politiet har funnet biologiske spor, dvs blod, evt hudavskrap, p beltet til AEHs morgenkpe.
Jeg tror ikke det er avfring de har funnet.

Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Helt rlig vet vi at det var rester av avfring eller er dette et rykte som har oppsttt her.
Nei, vi vet ikke sikkert hva de biologiske sporene er. Men det kan selvsagt vre avfring, for det kan jo forklare hvorfor politiet mener hun ble bortfrt naken.
Jeg har sitert meg selv over. Jeg tenker at det kan vre en sannsynlig teori p hva de biologiske sporene kan vre. At hun ble overfalt p badet, kun ifrt morgenkpe, og at politiet har funnet spor av enten blod eller hudavskrap (Evt begge deler) p morgenkpe-beltet. Morgenkpen og andre lse gjenstander (rot etter kamp), kan vre en del av slepesporene.

Jeg er ellers enig med deg i mye av det du skriver idag. Det er jammen ikke godt si hva som har skjedd, og TH kan godt tenkes vre en veldig usympatisk person, men det er et langt steg fra det til bli en drapsmann. Jeg stiller meg ogs tvilende til det at han kunne ftt hjelp med handlingen. Det er ogs slik at mange mener at det er usannsynlig at noen ville skade en kvinne p 70 r for penger, hvorfor mener man da at noen ville hjulpet TH med et partnerdrap? Det er ikke logisk!
Det er ogs veldig lite sannsynlig at barna ville planlagt en slik handling mot sin mor. Barna har klart seg uten penger fra sin far hittil. Hvorfor skulle de da hjelpe sin far med dekke over drapet p sin mor? Barn (voksne dessuten) gjr heller ikke hva som helst for penger, srlig ikke mot sin mor.
Senast redigerad av Havhest 2020-05-28 kl. 19:15.
Citera
2020-05-28, 19:07
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Enhver seris debattant med selvinnsikt tar hyde for dette.
Citera
2020-05-28, 19:09
Medlem
Citat:

Citat:
Citat:

Citat:
Enhver seris debattant med selvinnsikt tar hyde for dette.
Du snakker om debattanter. Jeg snakker om politiet, og mitt svar var ogs til et innlegg der du skriver om nettopp politiet.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-28 kl. 19:13.
Citera
2020-05-28, 19:10
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg synes ogs dette kom bra fram her. At familien str samlet bak barna i troen p at TH er uskyldig er feil. Det er ikke hva jeg har hrt i alle fall.

Av erfaring s vet jeg at man ofte ikke har noe annet, reellt valg, enn stille seg bak familien.

Er det noen her som har sett dokumentaren om Gregory Villemin...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in