Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Hvis politiet har rett, nr de mener at AEH ble kvalt og bortfrt naken. S tror jeg at politiet har funnet biologiske spor, dvs blod, evt hudavskrap, p beltet til AEHs morgenkpe.
Jeg tror ikke det er avfring de har funnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Helt rlig vet vi at det var rester av avfring eller er dette et rykte som har oppsttt her.
Nei, vi vet ikke sikkert hva de biologiske sporene er. Men det kan selvsagt vre avfring, for det kan jo forklare hvorfor politiet mener hun ble bortfrt naken.
Jeg har sitert meg selv over. Jeg tenker at det kan vre en sannsynlig teori p hva de biologiske sporene kan vre. At hun ble overfalt p badet, kun ifrt morgenkpe, og at politiet har funnet spor av enten blod eller hudavskrap (Evt begge deler) p morgenkpe-beltet. Morgenkpen og andre lse gjenstander (rot etter kamp), kan vre en del av slepesporene.
Jeg er ellers enig med deg i mye av det du skriver idag. Det er jammen ikke godt si hva som har skjedd, og TH kan godt tenkes vre en veldig usympatisk person, men det er et langt steg fra det til bli en drapsmann. Jeg stiller meg ogs tvilende til det at han kunne ftt hjelp med handlingen. Det er ogs slik at mange mener at det er usannsynlig at noen ville skade en kvinne p 70 r for penger, hvorfor mener man da at noen ville hjulpet TH med et partnerdrap? Det er ikke logisk!
Det er ogs veldig lite sannsynlig at barna ville planlagt en slik handling mot sin mor. Barna har klart seg uten penger fra sin far hittil. Hvorfor skulle de da hjelpe sin far med dekke over drapet p sin mor? Barn (voksne dessuten) gjr heller ikke hva som helst for penger, srlig ikke mot sin mor.