Citat:
Ursprungligen postat av
Hunterrr
Riktig det. Bra vi har deg som har oversikten POIROT:-)
Takk! :-)
Citat:
Ursprungligen postat av
Hunterrr
Det er et mysterium med den ryggende bilen, for klarer ikke se logikken, s jeg synes vi trenger litt mer info om den. Jeg mener vet du om den kom ned igjen p de videobildene? Eller om den bare ble borte da den forsvant bak trrne oppover der? Jeg vet du har en tenkelig hypotese om at noen ble satt av, men da skulle jo den bli sett p vei ned igjen? S vi kan vel kanskje g ut i fra at den faktisk rygget opp den 140 meter lange gangveien?
S tenker jeg at hvis noen ble satt av der s ville det vel vre spor i terrenget av at noen hadde gtt mot huset og mot baksiden av garasjene der?
Jeg er enig i at vi trenger vite mer om den bilens bevegelser. Hvis den ryggende bilen har med forbrytelsen gjre, tenker jeg at:
1) GM kom ut av den bilen (som ble kjrt av en annen person) ved parkeringen og at GM gikk gjennom terrenget p den stien mot Hagens hus. Og at sjfren rygget opp gangveien og kjrte videre en annen vei. (Og ev kom tilbake etter ha vrt ved boligblokken (slik som Minnimus skisserte p et kart).
eller 2) GM rygget bilen opp gangveien og videre inn gjennom innkjrselen til Hagens hus og bilen ble parkert der og GM begikk forbrytelsen eller hentet AE som allerede var blitt drept.
eller 3) Liket var allerede plassert i bilen fr bilen rygget opp gangveien. (Det hadde vrt interessant vite i hvor lang tid den bilen hadde sttt parkert fr den rygget).
eller 4) Den ryggende bilen kjrte opp til Hagens hus, bilen ble parkert i garasjen, sjfren hentet en annen bil i garasjen som inneholdt AEs lik, og sjfren kjrte videre med sistnevnte bil til et sted der liket ble skjult.
eller 5) Ryggende bil var et planlagt skuespill for f det til se ut som om at forbrytelsen mot AE skjedde i et bestemt tidsvindu.