Citat:
Ursprungligen postat av
Orderud.
Det var vel ikke heeelt det jeg spurte om. Jeg spurte om hva du syntes og hva du tror. Jeg tolker det som at du ikke vil svare p mitt sprsml, og jeg forstr jo hvorfor du ikke vil svare.
Joda, jeg har svart fr ogs.
Hundrevis av kloke folk har prvd tenke ut hvordan TH, kan ha gjort dette, og jeg mener at Sletsnoken er den eneste som har en teori som gr opp med det vi vet n om alibi og tekniske bevis.
TH har gjort det selv, det tror jeg ogs stemmer best med hans personprofil, og han har forgiftet henne med gift som verken smaker eller lukter, og som virker fort.
Der er natrium- eller kaliumcyanid det mest sannsynlige.
I flge Sletsnoken var han i Kina rett fr hun forsvant. Der kan ha kjpt dette, slik at ingen har spor om dette.
Han dro hjemmefra idet hun ringte jobben, vel vitende om at hun kom til spise brdskiva, drikke kaffen, pusse tennene eller ta medisinene sine i lpet av kort tid. Da han kom hjem, mellomlagret han liket fr han mtte politiet p bensinstasjonen.
Senere, uten at politiet har ftt det med seg, har han srget for at AEH ble til ingenting i et syrebad. Her kreves det et sikkert sted, lufting og mye mer.
Men det lser han, som tross alt er eiendomskonge.
Jeg tror ikke alle ryktene som gr om ham er viktige og mange av dem tviler jeg ogs p, fordi dette drapet er nitidig planlagt. Til sist er det sprsml om motiv. Her mener jeg at det knapt finnes ett eneste motiv, bortsett fra dette: TH er en mann hvis logiske sans gikk fullstendig i stykker da AEH fikk ham til forst at hun ville skilles.
Hvis det ikke er som over, m jeg ha nye fakta fr jeg skifter mening.
Og hvis det ikke kommer nye fakta, er det andre som har gjort det, uten at han er innblandet.