2020-05-31, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Enig. Det sier veldig mye om snnen nr han i den alvorlige situasjonen der hele Norge lurer p hva som er skjedd med moren, velger linke til et bilde som "don't kill a mocking bird" som omhandler bla.a et drap p halloween. Personen som er fornrmet heter faktisk Tom! Robinson - s i denne filmen er det ogs en "Tom" som er fornrmet. Man fr inntrykk av at snnen er fan av det mrke. Hvem vil assosiere seg med s mange voldselementer i form av bde navn p profiler og bilder som denne slvlate idioten? https://no.wikipedia.org/wiki/Drep_i...sangfugl_(film)

Har ocks sett den dr FB -profilen ... Om jag varit barn i familjen hade jag rensat allt som sticker ut fr att f vara ifred. Om man haft s konstiga intressen.
Undrar om han r tonring ...
Citera
2020-05-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Tannkremteorien er en veldig bra teori!
Ja, det mtte vrt noe som virket fort.

Men jeg tenker at det kanskje blir vanskelig skjule spor av giften p badet etterp.
Citera
2020-05-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Enig. Det sier veldig mye om snnen nr han i den alvorlige situasjonen der hele Norge lurer p hva som er skjedd med moren, velger linke til et bilde som "don't kill a mocking bird" som omhandler bla.a et drap p halloween. Personen som er fornrmet heter faktisk Tom! Robinson - s i denne filmen er det ogs en "Tom" som er fornrmet. Man fr inntrykk av at snnen er fan av det mrke. Hvem vil assosiere seg med s mange voldselementer i form av bde navn p profiler og bilder som denne slvlate idioten? https://no.wikipedia.org/wiki/Drep_i...sangfugl_(film)

Ja etter hva jeg s p klipp fra youtube fra den filmen, s er det et overfall som skjer p Halloween.
S at det bildet med "to kill a mockingbird" ble lagt ut i januar (10 mneder fr det politiet mener er drap p Halloween i Sloraveien), er litt spesielt. Det synes jeg det m vre lov si. Visste ikke at fornrmede i den historien ogs het Tom.
Citera
2020-05-31, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det var vel ikke heeelt det jeg spurte om. Jeg spurte om hva du syntes og hva du tror. Jeg tolker det som at du ikke vil svare p mitt sprsml, og jeg forstr jo hvorfor du ikke vil svare.

Joda, jeg har svart fr ogs.
Hundrevis av kloke folk har prvd tenke ut hvordan TH, kan ha gjort dette, og jeg mener at Sletsnoken er den eneste som har en teori som gr opp med det vi vet n om alibi og tekniske bevis.
TH har gjort det selv, det tror jeg ogs stemmer best med hans personprofil, og han har forgiftet henne med gift som verken smaker eller lukter, og som virker fort.
Der er natrium- eller kaliumcyanid det mest sannsynlige.
I flge Sletsnoken var han i Kina rett fr hun forsvant. Der kan ha kjpt dette, slik at ingen har spor om dette.
Han dro hjemmefra idet hun ringte jobben, vel vitende om at hun kom til spise brdskiva, drikke kaffen, pusse tennene eller ta medisinene sine i lpet av kort tid. Da han kom hjem, mellomlagret han liket fr han mtte politiet p bensinstasjonen.
Senere, uten at politiet har ftt det med seg, har han srget for at AEH ble til ingenting i et syrebad. Her kreves det et sikkert sted, lufting og mye mer.
Men det lser han, som tross alt er eiendomskonge.
Jeg tror ikke alle ryktene som gr om ham er viktige og mange av dem tviler jeg ogs p, fordi dette drapet er nitidig planlagt. Til sist er det sprsml om motiv. Her mener jeg at det knapt finnes ett eneste motiv, bortsett fra dette: TH er en mann hvis logiske sans gikk fullstendig i stykker da AEH fikk ham til forst at hun ville skilles.
Hvis det ikke er som over, m jeg ha nye fakta fr jeg skifter mening.
Og hvis det ikke kommer nye fakta, er det andre som har gjort det, uten at han er innblandet.
Senast redigerad av Sandemose 2020-05-31 kl. 22:47.
Citera
2020-05-31, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, det mtte vrt noe som virket fort.

Men jeg tenker at det kanskje blir vanskelig skjule spor av giften p badet etterp.
Det har du rett i. Gift-tannkrem mtte byttes ut med en gammel tube (fordi en splitter ny tube ville vrt pfallende og mistenkelig). Tannbrste og vaskeservant og munnskylleglass og gulv mtte nok vaskes godt ogs.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Anna Elisabeth Westerlund hjalp politiet i Bergen oppklare 20 saker p 80 - tallet.

https://www.nrk.no/kultur/westerlund...ning-1.6931889

Her kan du selv hre hvor synsk hun er. De prver seg frem og stiller sprsml etter de har stotret frem noen selvflgeligheter som at det er grnt i skogen, litt vann ...
https://www.youtube.com/watch?v=keTBpy1UxhQ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har ocks sett den dr FB -profilen ... Om jag varit barn i familjen hade jag rensat allt som sticker ut fr att f vara ifred. Om man haft s konstiga intressen.
Undrar om han r tonring ...

Det er mye som virker spesielt i denne situasjonen p hans profil. Men utifra det jeg har ftt hre av noen tett p snnen s skal han ha slitt med litt diverse til tider. Senest n for kort tiden siden fikk jeg hre han var til behandling.
Citera
2020-05-31, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabarbra
Det er mye som virker spesielt i denne situasjonen p hans profil. Men utifra det jeg har ftt hre av noen tett p snnen s skal han ha slitt med litt diverse til tider. Senest n for kort tiden siden fikk jeg hre han var til behandling.

Trist hre. nsker han alt godt. Hadde jeg vrt han hadde jeg slettet mye fra fb profilen, s slipper han masse undvendig pes tenker jeg.
Citera
2020-05-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabarbra

Du menar sjuk (frstod inte riktigt)?
Citera
2020-05-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Trist hre. nsker han alt godt. Hadde jeg vrt han hadde jeg slettet mye fra fb profilen, s slipper han masse undvendig pes tenker jeg.

Ja, veldig trist. Og om han ikke har noe med dette gjre og han i tillegg ikke er helt seg selv s er ikke det som ligger der helt i favr han i denne saken.. Man ser jo det ogs p reaksjoner som kommer her i forumet.
Citera
2020-05-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Tannkremteorien er en veldig bra teori!

Citera
2020-05-31, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Politiet har funnet ut at han har slettet dem.
Ja, han kom vel p etter en stund at anropene er lagret i basestasjonen.
Telefonen sletter vel de eldste oppringningene frst, og jeg tviler p at telefonen var s gammel at det bare var plass til 10 oppringninger i loggen, for det var vel ikke en Nokia 1611 han hadde, som er 25 r gammel?
Ja, han har sagt at det var avtalen, men finnes det noen som kan bekrefte dette?
Det er vel ingen som kan bekrefte det, hvis AE ikke noterte det skriftlig et sted eller nevnte det for noen.

Min bestefar har en 10-12 r gammel telefon, og hvis han ringer til samme telefonnummer flere ganger i lpet av en dag, s forsvinner alle anropene til dette nummeret fra listen bortsett fra det siste anropet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in