2020-06-01, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tubulla
Tror ingen p noen m undervurdere gamlingens kunnskaper hverken p teknisk, krypto eller historie. Uten sammenligning av sakene forvrig, s har han hentet dette sitatet om hva " hva politiet kommer til gjre, nr de skjnner han er uskyldig.." fra fetteren i Birgitte Tengs saken. Hadde et liknende sitat etter/da han trekte tilstelsen..

Var Svein Holden som videreformidlet uttalelsen.

Spiller p flelser. Kan vekke ubevisste linker, og fre til ubevisste sammenligninger, mellom fetteren i Birgitte Tengssaken og TH. En beviselig uskyldig fetter blir linket opp mot en sterkt mistenkt TH.

Men disse to hrer ikke til i samme klasse, eller samme kategori. En uerfaren og uskyldig unggutt. Forskt linket opp mot en erfaren og iskald kyniker.

Enig med deg. Ikke undervurder TH.

Den digitale analfabeten er s tydelig overspilt. Evne og vilje til villede politiet har han bevist gjennom mange og lange mailer til politiet. Og utholdenhet. N sist, med kritikk av politiet for ikke ha underskt bakhonet grundig nok.
Senast redigerad av kornblomst 2020-06-01 kl. 15:18. Anledning: skrivefeil
Citera
2020-06-01, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Var Svein Holden som videreformidlet uttalelsen.

Spiller p flelser. Kan vekke ubevisste linker, og fre til ubevisste sammenligninger, mellom fetteren i Birgitte Tengssaken og TH. En beviselig uskyldig fetter blir linket opp mot en sterkt mistenkt TH.

Men disse to hrer er ikke i samme klasse, eller samme kategori. En uerfaren og uskyldig unggutt. Forskt linket opp mot en erfaren og iskald kyniker.

Enig med deg. Ikke undervurder TH.

Den digitale analfabeten er s tydelig overspilt. Evne og vilje til villede politiet har han bevist gjennom mange og lange mailer til politiet. Og utholdenhet. N sist, med kritikk av politiet for ikke ha underskt bakhonet grundig nok.

Han er god p spille krenket, tildele skyld, f andre til fle ta de har gjort ham stor urett. Kommer gjerne inn i folks liv nr de er p bunn, srbare mennesker, skaper en lojalitet.
Noen som har sett dokumentaren om Epstein?
Citera
2020-06-01, 15:41
Medlem
Hvorfor er ikke barnebarna til AE p hennes venneliste p FB ?
Citera
2020-06-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa

Tror de vil beskytte seg. Er vel bare 1 av dem som er gammel nok til vre p Facebook uansett.
Citera
2020-06-01, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Tror de vil beskytte seg.

Kanskje, hvis de ha vrt p vennelista tidligere.
Citera
2020-06-01, 15:46
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
https://www.tv2.no/a/11470631/

Hva tenker dere om denne plankebiten? L utenfor trappa nr han kommer hjem fra jobb p forsvinningsdagen.

-Tenker det er rart om TH er s sikker p at politiet ikke har underskt den.
Har ikke politiet tatt den med seg da?
-Lurer p hvordan han kan vre sikker p at plankebiten ikke hrer til p tomta.
Det er mange plankegjerder rundt omkring.
-Og hvorfor skal noen legge igjen plankebit som tilhrer dem selv og dermed kan bli et viktig spor?
Den er lett synlig og den er lett ta med.
Citera
2020-06-01, 16:00
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg synes ikke at TH uttalelser er mistenkelig, det er helt normalt tatt i betraktning til hva som er skjedd. Det er den skyldige som planlegger hva han burde si og ikke si, den uskyldige snakker ut fra levra. Det faller ikke alltid i god jord nr man gjr det, og disse uttalelsene til TH, ble et godt eksempel p det.

Dessuten er det ogs veldig sannsynlig at en 70-ring som TH, ikke ville nsket motta psykriatisk hjelp. Jeg tror de fleste 70-ringer, og srlig menn, har fordommer i forhold til det.

Det finnes mange sider av en sak!

Selvflgelig er det alltid mange sider av en sak,har jeg skrevet noe annet?
Er allikevel ikke enig om disse uttalelsene fra TH. Fr vre enig om vre uenig.
Citera
2020-06-01, 16:01
Medlem
Kommer bakhonet fra trehytta til eldstedatteren ?

https://www.google.com/maps/place/Kj...5!4d10.9584766
Citera
2020-06-01, 16:03
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:

helt naturlig og forstelig! Det er viktig beskytte barna sine.Det minst mistenkelige i denne saken.
Citera
2020-06-01, 16:07
Medlem
Citat:
Kommer bakhonet fra trehytta til eldstedatteren ?

https://www.google.com/maps/place/Kj...5!4d10.9584766

Tja. Hvem vet. Mislikte han svigersnnen s er jo det fullt mulig.

At han hadde stjlet med seg et bakhon derfra. Og la det p trappen p forsvinningsdagen. For kaste mistanke p svigersnnen. Det ville ikke ha forundret meg.
Citera
2020-06-01, 16:08
Medlem
Citat:

At han hadde stjlet med seg et bakhon derfra. Og la det p trappen p forsvinningsdagen. For kaste mistanke p svigersnnen. Det ville ikke ha forundret meg.

Det er noe muffens her.
Citera
2020-06-01, 16:11
Medlem
Citat:

Det at svigersnnen ikke har noen verv hos TH synes jeg er rart. De er i samme bransje. Jeg tipper EJB er en type mann som utfordret TH. Han er alt TH ikke er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in