Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Det sprs hvilken side man ser det fra kanskje - derfor m man ikke glemme ta en tur over p andre siden ogs.
Jeg er ikke i familie med hverken AEH eller TH, heller ikke noen andre som tilhrer familien. Jeg er ikke en bekjent av dem, og jeg har heller ikke tilknytning til nromrdet, eller andre steder som har blitt nevnt i saken.
Du tar alts helt feil - og vi vet ogs at 2 av 3 dommere i Eidsivating lagmannsrett er uenig med deg.
Hvis jeg hadde trodd at noen i familien min hadde blitt drept av et annet medlem av familien, s hadde jeg sagt det jeg visste.
Det er ikke hyggelig f navnet sitt tilgriset - det er direkte skadelig p det nivet vi snakker om her. Men det fr vre grenser, hvilket griseri man selv smrer seg inn med, etter min mening!
Jeg kan ikke kjpes for penger, og jeg fr ikke n eneste krone for det jeg skriver her.
Jeg ser det ikke som usannsynlig at han har tatt barna med seg til utlandet - bort fra forhndsdmmingen som familien i sin helhet blir utsatt for.
Det ville i sfall jeg gjort, hvis jeg hadde muligheten.
Du legger litt til side at tingretten sa at han
burde sitte i varetekt.
Det er jo ikke slik at lagmannsrettens avgjrelse er mere riktig enn tingrettens, men man har bare ftt en ny sjanse. Noen ganger dmmer lagmannsretten strengere enn tingretten og noen ganger mildere.
Nr de gikk til retten for f varetekt, s var det bare for f han i varetekt og ikke dmt, og da ga de minst mulig informasjon, men nok til at de fikk han satt i varetekt. Det var en hemmelig etterforskning m du ikke glemme. Etterforskningen er jo langt fra ferdig, og de har jo ikke kommet med alt de skal komme med. Det gjenstr flere avhr og arrestasjoner.
Du hadde felt TH hvis han var faren din, er det det du sier? Jeg tror barna beskytter han, at de vet mer enn de vil ut med. Og grunnen til det er at de ikke vil se sin far sitte rotne i fengsel. Det er jo trossalt sin egen far. Og s har vi dette med penger og tilgriset etternavn. Det er jo rart at de nrmeste venninnene forteller noe helt annet enn barna. TH har blitt anmeldt tidligere for grove alvorlige trusler. Noen her har tilogmed hevdet at det er snakk om misunnelse nr venner vitner om det de gjr, og jeg ser ikke hva man skulle vre misunnelig p han for. Har har jo ikke basseng i hagen, Bugatti stende i innkjrselen osv. Han er riktignok styrtrik, men lever fatteslig.