2019-06-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Politiet avlyser jakten p de to mennene ved Futurumbygget:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...uturum-mennene

"VG har lagt frem politiets sitater for Hagen-familiens bistandsadvokat Svein Holden, som ikke nsker kommentere saken.
VG kommer tilbake med mer"

N skjer det noe ...

Mrkligt, men anledningen verkar vl vara att de inte kommer lngre med spret?
Inte att de inte r intressanta? Lite dubbla budskap dr. Men det kan ju ocks betyda att de har ett annat spr de tror mer p.

"Politiet er derimot fortsatt interessert i at de to personene skal melde seg, dersom de skulle kjenne seg igjen p bildene som ble offentliggjort kort tid etter forsvinningen ble offentlig kjent."
Citera
2019-06-04, 17:54
Medlem
Monsens avatar
Jeg tror det siste der om at de fortsatt er interessert i dem, er taktisk.

Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Inte att de inte r intressanta? Lite dubbla budskap dr. Men det kan ju ocks betyda att de har ett annat spr de tror mer p.

"Politiet er derimot fortsatt interessert i at de to personene skal melde seg, dersom de skulle kjenne seg igjen p bildene som ble offentliggjort kort tid etter forsvinningen ble offentlig kjent."
Citera
2019-06-04, 17:57
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
En ting til ... at Holden iflg VG ikke vil kommentere utviklingen ... Det sier MYE! Han er deres bistandsadvokat til og med, ikke en forsvarer ...

Viktig poeng.
Citera
2019-06-04, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut

Det er veldig rart at de gr ut med det offentlig, og ikke holder det internt, alts at de legger dette sporet nrmest ddt. Hvorfor har de lekket dette?
Citera
2019-06-04, 19:14
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
Det er veldig rart at de gr ut med det offentlig, og ikke holder det internt, alts at de legger dette sporet nrmest ddt. Hvorfor har de lekket dette?

De vil antagelig indirekte legge press p den/de som de mistenker, uten at de forplikter seg. Jeg ser denne nyheten litt i sammenheng med at de samlet inn skoavtrykk, at de er p jakt etter noen som ikke vil avsette ukjent DNA p brottsplassen.

Hvem vil tjene p at hun er borte? hva kan motivet vre? Motivet for at dette skulle vre en kidnapping svekkes jo mer og mer synes jeg, for det frste ved forlange en s spesiell betaling og s etterhvert ved ikke vise noen srlig interesse for f tak i pengene. Selv om hun skulle ha omkommet i "kidnappernes" varetekt, ville de vel likevel forskt f ut noen penger? Jeg mener har de frst sagt "a" og kidnappet henne, s sier de vel "b" ogs?
Citera
2019-06-04, 19:25
Medlem
Jeg vet ikke men, for meg synes det som om Luemann og Telefonmann-sporet har vrt ddt lenge. At en eller begge kan ha spanet p TH's parkeringsplass, vel, det synes ikke gi noen som helst mening, spesielt ikke etter at det ble kjent at TH dro p jobb ved 9-tiden forsvinningsdagen, 31. okt 2018.

Det er liksom ingenting som henger sammen i denne saken.

Politiets teknikere var p plass p det angivelige stedet allerede samme dag som AEH forsvant. At politiet ikke finner konkrete spor etter angivelige kidnappere, og heller ikke hvordan en bortfring skal ha skjedd, fr meg til tro at det ikke finnes noen fremmede som har bortfrt AEH.

Det er annen forklaring p forsvinningen.
Citera
2019-06-04, 19:30
Bannlyst
Ektemannen har drept kona si og gravd ner kroppen ute p landet motiv penge penge penge.
Citera
2019-06-04, 19:46
Medlem
[quote=Bletchley-Park|67766126]De vil antagelig indirekte legge press p den/de som de mistenker, uten at de forplikter seg. Jeg ser denne nyheten litt i sammenheng med at de samlet inn skoavtrykk, at de er p jakt etter noen som ikke vil avsette ukjent DNA p brottsplassen.

Enig. Virker som de mener at fravr av bevis er bevis. Lurer p hvem som skal avhres, og hva de konfronteres med.
Citera
2019-06-04, 20:19
Medlem
Hva er det her da ?
https://www.180.no/firmavis/39345856410021.htm

Det er vel ting som tyder p at noen som bor eller har bodd i omrdet er over gjennomsnittlig datakyndig, men hvem stod bak dette selskapet ?
Citera
2019-06-04, 20:26
Medlem
Hvis politiet forlater bortfringsteorien, m TH rykke opp som hovedmistenkt.

Det blir da vanskelig se at andre enn TH kan st bak forsvinningen.
Citera
2019-06-04, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Hva er det her da ?
https://www.180.no/firmavis/39345856410021.htm

Det er vel ting som tyder p at noen som bor eller har bodd i omrdet er over gjennomsnittlig datakyndig, men hvem stod bak dette selskapet ?
Svarer p min egen kommentar, en medeier av Games1 som holdt til i sloraveien er en dataekspert som holder til p Sunnmre, hvem andre som var medeier har jeg ikke funnet ut.
Senast redigerad av Sugar-Daddy 2019-06-04 kl. 20:34.
Citera
2019-06-04, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Svarer p min egen kommentar, en medeier av Games1 som holdt til i sloraveien er en dataekspert som holder til p Sunnmre, hvem andre som var medeier har jeg ikke funnet ut.
Ser fra vedkommendes bedrift p FB at han er ekspert p kryptovaluta ogs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in