2020-07-03, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Du vet vel det at AEH ikke trengte TH sin underskrift for f skilsmisse, dette gr automatisk, tar litt lengre tid uten underskriften men har ingen betydning Dessuten var skilsmissepapirene flere r gamle.

Ang. skrive under p avhr kan jeg ikke uttale meg om, men har neppe betydning for mistanken.
Hva indikerer det at TH har slettet 2 anrop tro?
Tror du at TH har skrevet i dagbkene at han planla eller drepte henne.
Det er vel heller ikke unaturlig at de finner hans blod der, han har tross alt bodd der i mangfoldige r.
Jeg fler at Det er faktisk flere ting som tyder p at det ikke er han.

For eks.alle disse mistenkelige typene som er observert. TH har alibi.Bde barn og ssken tror ikke han er i stand til noe slikt. Ssken sier bare det, de skryter ikke av han.

vre drittsekk er ikke det samme som vre drapsmann.
Synes denne overskriften hentet fra RB sier det som jeg tenker er den strste indikatoren p at TH ikke har noe med dette gjre: "Like sannsynlig som at Tom Hagen skulle meldt seg p Idol for bli kjendis".
Citera
2020-07-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheila01
Tenker tilbake p J*mtl*nd-saken og at han ogs prvde skyggelegge/tkelegge mye. Han hadde tatt med seg is med blod. Tatt med tlf hennes og skapt falske spor.

Jeg tror denne saken er enklere enn vi gjr den til. Enkleste er at TH har dr*ept kona p morgenen i affekt. TEH er til stede, og gir deretter ham et alibi. Kryptokontoen er jeg sikker p at en av de hadde fra fr, antakelig her RU kommer inn. Men alt i relasjon til den er forsk p tkelegging og for skjule hva som er skjedd. Mannen p videoen kan vre TEH som gr fra sitt hjem og til AEH og rigger til osv.

Hvordan forklarer du i sfall at hun snakket med en ansatt p Futurum. Seinere ringer hun snnen, hvem har i sfall brukt AEH sin telefon til ringe til snnen.
Og snnen som visstnok skal vre en mammagutt har gitt faren alibi? Tviler sterkt p dette? Det m da ha vrt igjen en person i Sloraveien som brukte AEH sin telefon til ringe snnen. Hres usannsynlig ut.
Citera
2020-07-03, 13:16
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheila01
Tenker tilbake p J*mtl*nd-saken og at han ogs prvde skyggelegge/tkelegge mye. Han hadde tatt med seg is med blod. Tatt med tlf hennes og skapt falske spor.

Jeg tror denne saken er enklere enn vi gjr den til. Enkleste er at TH har dr*ept kona p morgenen i affekt. TEH er til stede, og gir deretter ham et alibi. Kryptokontoen er jeg sikker p at en av de hadde fra fr, antakelig her RU kommer inn. Men alt i relasjon til den er forsk p tkelegging og for skjule hva som er skjedd. Mannen p videoen kan vre TEH som gr fra sitt hjem og til AEH og rigger til osv.

Synd men sant,men da jeg prver tenke mest sannsynlig og realistisk -s er jeg nrmest deg
i hva svaret kan vre akkurat n.
Jeg tror ikke som deg,at dette var TH som drepte(kvalte) henne i affekt -fordi dette plottet var s godt planlagt i s lang tid,og krevde medhjelper (om ikke annet for bre henne ut,og fjerne henne)
Om TH skulle ha drept henne selv,krever det at snnen var med p det hele pga. lgn om at det virkelig var moren som ringte han og ikke en falsk tlf.
Det krever ogs at hun ble drept,rett etter tlf. samtale med lnnsansvarlig og fr TH dro p jobb.
Da var det utrolig effektivt utfrt fra en amatr! ? Mellom kl 08:56 -09:06 . Eller snnen drepte henne,arrangerte kidnapping?
Da kan det ha skjedd en stund etter,ja til og med etter kl. 10
Er stygt redd snnen er involvert,men meget usikker p om TH er det.
Snnen var mammadalt,s i tilfelle m snnen ha ftt hjerte knust av mamman sin og at rullgardina gikk ned totalt.Bare utsikter til penger tror jeg ikke.En heavy narkoman med stor gjeld,som er desperat?
Denne gten er virkelig vrien finne klare svar p.
Det hadde vrt interessant om noen kjente igjen gange laget p den fyren p overvkningen n sist.

Hper politiet henger seg opp i at folk har egenartet gange lag.
Senast redigerad av Nyvaaken 2020-07-03 kl. 13:37.
Citera
2020-07-03, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Synes denne overskriften hentet fra RB sier det som jeg tenker er den strste indikatoren p at TH ikke har noe med dette gjre: "Like sannsynlig som at Tom Hagen skulle meldt seg p Idol for bli kjendis".

Flott at det er flere her som stiller sprsmlstegn ved om TH er skyldig.
Men det er kjekt diskutere, det er nr vi kommer til de som mener TH har bestukket folk og betalt for leiemordere jeg fler at det blir for dumt.
Hva ville dere som tror det sagt hvis TH hadde ringt og spurt om du kunne ta deg en tur i Lrenskog, fiske etc mot betaling. For forvirre.

Ingen oppegende mennesker hadde ptatt seg et slikt oppdrag, kanskje noen kriminelle og de hadde nok forsuret resten av livet til TH.
Citera
2020-07-03, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-star
Jeg leste den lange hovedteorien til Legokatt her inne og la merke til at TH tidlogere ble kalt for Rudolf p grunn av den rde nesen. P Face s har TEH et bilde med Rudolf med geviret fullt av blod.

Hvem har kalt TH for Rudolf?
Citera
2020-07-03, 13:21
Medlem
Citat:
Nei kan ikke ha noen sammenheng med det som skjedde for 30 r siden og det br politiet skjnne ogs. Hvorfor vente 30 r med hevne seg.

Och detta med skilsmssopapper som AEH undertecknat, r vl ocks lnge sedan?
Att TH nekar till att de haft skilsmssa p tal aktuellt, kan stmma.
Citera
2020-07-03, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Hoved sprsmlet blir da,om TH sammen med barna laget dette plottet:
-Kan virkelig barn vre villige til utsette sin egen mor,for ddsangst,lidelser og grusomt drap.....
KUN for innhente raske store pengebelp? Eller sikre en stor arv p sikt??
Helt blottet for empati,angst,sorg og medflelse ovenfor AE og T sine egne barnebarn-deres egne barn?
Kunne snnen alene med medhjelper/e klare lage s mye lidelser,p sine nrmeste -KUN for raske store belp?
Pengene kom jo ikke frem raskt da,men planen var jo det.
Eller var TH virkelig i stand til alt dette grusomme alene med 1 el. 2 medhjelpere?
En mann som skyr offentlighetens lys,og tydelig verdsetter friheten kanskje mer enn de fleste?
En kontrollfrik,som foretrekker ha kontrollen p alt selv?

Alt som kompliserer s enormt er at: Den som kom til huset (en GM kan jo ha oppholdt seg i garasjen,eller kjelleren p natten og ventet til rett yeblikk?)
Den personen hadde fullstendig kontroll og oversikt over AE sine private bevegelser denne morgenen,ned til minste detalj.
Som f.eks. *nr avsluttet hun tlf. samtaler - *var aktiv med mobilen-
*nr ryddet hun p kjkken (normalt etter frokost) -
*Vite om avtalen med elektriker Skansen denne dagen!
*Nrmeste nabo var tilfeldig p ferie,som GM visste -
* var helt sikker p at AE ikke gikk ut dra med hunden,enten da hun ringte snn kl. 09:14 eller rett etter den samtalen for hun kunne ikke bli angrepet utendrs!
-*bombesikker p at AE ikke var i tlf.da GM gikk inn angrep! (kunne jo f.eks.ha kommet tlf. fra en venninne -
*nr hun tenkte ta en dusj-
* hvilket rom hun var i til enhver tid (i tidsrommet)
*garanti at ikke elektriker kom p dra- n.b.! Det krevde intern kunnskap om elektrikers rutiner.
*vite om hennes helse
*vite om navnene til hennes yngste datter og mann med mer (siden nevnt i trusselbrevet)
-En skulle nesten tro at GM satt p skulderen hennes for kunne ha kontroll p alt dette.

Jeg tro minst 1 GM,allerede var gjemt der p natten-hrte det meste,og slo til i rett yeblikk.
Hvem dette var er jo et stort mysterium,men bombe sikkert-En som naturlig skaffet seg all denne personlige oversikten for disse timene.
S skal den samme personen ha et skikkelig sterkt motiv (noe som ga sterke flelser)
Overvking? Som ble fjernet samtidig med AEH. Det ble tidligere nevnt fotspor rundt omkring i huset, senere er det nevnt kun 9 fotspor etter sproxsko. Kan tidligere nevnte fotspor vre uidentifiserte fotspor, noen som har fjernet overvkingsutstyr?
Citera
2020-07-03, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av univers123

Taler definitivt for affekt-drap
Citera
2020-07-03, 13:28
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
gi seg sjl alibi og grunn til dra hjem tidligere fra jobb en han normalt gjorde...
Misstnktsmt ringe tte ganger hjem. Hres helt genialt ut!!
Citera
2020-07-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Det har du rett i. De fleste som har bygd seg opp slik her til lands har ftt god hjelp (politisk som konomisk), gtt noen snarveier, og ikke minst vrt villige til ta stor risiko, hverrtfall i starten.
Med det norske skattesystemet er det svrt vanskelig komme ovenp konomisk om man flger alle regler.

Likevel mener jeg det er stor forskjell p planlegge investeringer, i forhold til planlegge drepe sin kone gjennom 50 r. Det hadde vrt langt smartere gi henne en dytt p fjelltur enn drepe henne hjemme, med alt styret det medfrer.
Ja, det har jeg tenkt en del p ogs. Men jeg har etter hvert landet p at han ikke klarte forutse omfanget saken i virkeligheten fikk. Han kan ha tenkt at saken ville fade ut straks kidnapperne ble tause, siden han selv hadde vanntett alibi. Dessuten ikke sikkert de reiste s mye p tur... han mtte finne et bakenforliggende motiv, nemlig sin gedigne pengebinge. Dermed to fluer i en smekk... Effektivt og genialt... nesten...
Citera
2020-07-03, 13:31
Medlem
Citat:
Flott at det er flere her som stiller sprsmlstegn ved om TH er skyldig.
Men det er kjekt diskutere, det er nr vi kommer til de som mener TH har bestukket folk og betalt for leiemordere jeg fler at det blir for dumt.
Hva ville dere som tror det sagt hvis TH hadde ringt og spurt om du kunne ta deg en tur i Lrenskog, fiske etc mot betaling. For forvirre.

Ingen oppegende mennesker hadde ptatt seg et slikt oppdrag, kanskje noen kriminelle og de hadde nok forsuret resten av livet til TH.
Har aldri trodd det kan vre han som har gjort dette, har skrevet noen innlegg om hvorfor jeg mener det. Hvordan "holde styr" p alle som mtte vre involvert og hva disse har gjort, uten ikke bli avslrt gjennom de mange avhrene han har vrt gjennom? At noen "lpegutter" hadde tatt p seg et oppdrag som "fiskere" eller annet, mot litt betaling, synes jeg ikke er usannsynlig. Men igjen, hvis det var p "oppdrag" fra TH, mye ha kontroll p, spesielt for en kontrollfreak. Derfor ulogisk.
Citera
2020-07-03, 13:32
Medlem
Telefonen p bordet.
Tror ikke jeg kjenner til noen som er s rigide at de har hver sin side av et bord. Og at telefonen ligger p feil side av bordet fremheves som en detalj 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in