Citat:
Ursprungligen postat av
Sheila01
Tenker tilbake p J*mtl*nd-saken og at han ogs prvde skyggelegge/tkelegge mye. Han hadde tatt med seg is med blod. Tatt med tlf hennes og skapt falske spor.
Jeg tror denne saken er enklere enn vi gjr den til. Enkleste er at TH har dr*ept kona p morgenen i affekt. TEH er til stede, og gir deretter ham et alibi. Kryptokontoen er jeg sikker p at en av de hadde fra fr, antakelig her RU kommer inn. Men alt i relasjon til den er forsk p tkelegging og for skjule hva som er skjedd. Mannen p videoen kan vre TEH som gr fra sitt hjem og til AEH og rigger til osv.
Synd men sant,men da jeg prver tenke mest sannsynlig og realistisk -s er jeg nrmest deg
i hva svaret kan vre akkurat n.
Jeg tror ikke som deg,at dette var TH som drepte(kvalte) henne i affekt -fordi dette plottet var s godt planlagt i s lang tid,og krevde medhjelper (om ikke annet for bre henne ut,og fjerne henne)
Om TH skulle ha drept henne selv,krever det at snnen var med p det hele pga. lgn om at det virkelig var moren som ringte han og ikke en falsk tlf.
Det krever ogs at hun ble drept,rett etter tlf. samtale med lnnsansvarlig og fr TH dro p jobb.
Da var det utrolig effektivt utfrt fra en amatr! ? Mellom kl 08:56 -09:06 . Eller snnen drepte henne,arrangerte kidnapping?
Da kan det ha skjedd en stund etter,ja til og med etter kl. 10
Er stygt redd snnen er involvert,men meget usikker p om TH er det.
Snnen var mammadalt,s i tilfelle m snnen ha ftt hjerte knust av mamman sin og at rullgardina gikk ned totalt.Bare utsikter til penger tror jeg ikke.En heavy narkoman med stor gjeld,som er desperat?
Denne gten er virkelig vrien finne klare svar p.
Det hadde vrt interessant om noen kjente igjen gange laget p den fyren p overvkningen n sist.
Hper politiet henger seg opp i at folk har egenartet gange lag.