Citat:
Ursprungligen postat av
katastrofetanken
dytte noen ned en trapp tyder ikke p planlagt handling.
Det som skurrer med det er at politiet har sett p telefonens bevegelser at AEH sto opp klokka sju. S det ser ut til ha vrt en vanlig morgen og at de ikke 'sov lenge' etter en sen kveld ute. Og sen kveld? Tja, de dro rett etter teaterstykket var ferdig og m vel snn sett ha kommet hjem i god tid fr midnatt.
Jeg tenker fortsatt at hvis TEH passet hunden og var der nr de kom hjem: kanskje det skjedde noe om natta. Kanskje snnen hadde ftt nok av morens smugdrikking. Kanskje en krangel gikk over styr.
En annen mulighet: Hvis hun var full og falt ned trappa for eksempel, kunne det tenkes at de rigga det for ikke tape ansikt? At TH ikke ville at det skulle komme ut at hun var alkoholiker (kanskje pillemisbruker?) og at hjemmet var ustabilt? Eller er det for skt? Kan hun ha hatt merker p kroppen etter mishandling som han ikke ville skulle komme fram? Eller kunne det tenkes at det skjedde p en snn mte at de skjnte de kom til f skylda, typ 'dette ser ut som et mord'? Rarere ting har skjedd tenker jeg da.
Det er mye som er mulig men jeg synes det er rimelig drastisk pst at AEH var alkoholiker som smugdrakk. Vi har bare noen f som hevder kjenne til familien som sier dette.
Jeg har sagt og sier igjen det er sikkert godt mulig at TH er drapsmannen, men.utfra det vi har ftt vite br vi vre forsiktig med forhndsdmme.
Alt er mulig , men hvis AEH falt ned trappen og dde hvorfor skjule det?
Dette er jo mine tanker da, men det m jo uansett vre bedre si sannheten enn prve skjule at AEH var alkoholiker,/pillemisbruker.
Jeg forstr alle dere som har bestemt dere for at TH er gjerningsmannen pga.statistikk tilsier det, men om man gr inn p denne statistikken vil man ogs finne ut at flertallet av oartnerdrao gjelder drap begtt i affekt.
S jeg kjper ikke den teorien. Men er sklart nysgjerrig p hvorfor politiet mener TH er drapsmannen. Ingenting av det som har sevet ut tyder jo p det.
Men det er jo endel vi ikke vet. Det vi vet er at lagmannsretten mente det ikke var skjellig grunn til mistenke TH, selv om politiet er av en annen oppfatning.
Men ville TH gtt i fengsel for ikke tape ansikt?
En annen ting jeg har tenkt p, er det helt umulig la en valp vre alene hjemme i 4 timer? Har selv hatt hund, den var dog halvvoksen da vi fikk den, men kan aldri huske at vi ikke kunne la den vre alene noen timer.