2020-07-22, 13:02
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Fint for deg det, men for avslutte dette s er vell det gjennposte et utrolig langt innlegg spam samme hvordan innholdet i utgangspunktet er...

Ps, jo det tog faktisk lang tid lese...

Litt merkelig at du ikke nsker at informasjon skal komme frem
Jeg kommer ikke til slutte
Citera
2020-07-22, 13:08
Medlem
Legokatts avatar
Om AEH vil hjem skal de vite at ting vil ordne seg. I retten kan AEH og de voksne barna pberope ndverge - ektepakt kan settes mot utpressing - AEH vil bli tilkjent riktig andel av formuen ved skilsmisse - samt passet p og stttet.

TH kan ogs bli dmt - betale erstatning - det vil bli rettferdighet og AEH og familien (uten TH) kan leve videre igjen - denne saken m vre en stor byrde for sem slik den str n - ogs for barnebarn
Citera
2020-07-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Om AEH vil hjem skal de vite at ting vil ordne seg. I retten kan AEH og de voksne barna pberope ndverge - ektepakt kan settes mot utpressing - AEH vil bli tilkjent riktig andel av formuen ved skilsmisse - samt passet p og stttet.

TH kan ogs bli dmt - betale erstatning - det vil bli rettferdighet og AEH og familien (uten TH) kan leve videre igjen - denne saken m vre en stor byrde for sem slik den str n - ogs for barnebarn

Varfr tror du s stenhrt p att barnen har hjlpt AEH att komma bort? Var gmmer hon sig d? D mste hon leva vidare utan identitet och kan varken g till tandlkare eller doktor. Fast jag fr ge dig lite berm fr din goda fantasi.
Citera
2020-07-22, 13:28
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Litt merkelig at du ikke nsker at informasjon skal komme frem
Jeg kommer ikke til slutte

For avslutte dette engang for alle...
1, jeg synes det er helt topp att folk ikke tenker likt og ikke minst har forskjellige teorier...

2, jeg har aldri prvd nekte noen poste noe her eller andre steder...

3, du ba om kommentarer p det du skrev, jeg svarte med min mening utfra hva jeg husket p sparket av hva som har kommet frem...

4, jeg har hele tiden villet ha s mye informasjon om denne saken som mulig frem i lyset, ogs om andre ting og saker gjelder dette, derfor har jeg flere ganger lakt ut linker her til ting som ikke ndvendigvis sttter mine teorier...

Ikke minst s er jeg helt klar p att jeg ville blitt glad om det har hendt noe mye bedre en det jeg tror, helt klart att en teori som innebrer at AEH lever og har det bra der hun er, som i mange av teoriene dine er noe jeg nsker, men att det er mulig utfra hva som vi hvet er jeg ikke enig i og det legger jeg heller ikke sjul p...
S skriv svar,innlegg og teorier s mye du vill der du vill, ikke sikkert jeg vill bruke s mye energi p det du poster fremover men jeg kan ikke og vill ikke nekte noen skrive noe her
Citera
2020-07-22, 13:31
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Varfr tror du s stenhrt p att barnen har hjlpt AEH att komma bort? Var gmmer hon sig d? D mste hon leva vidare utan identitet och kan varken g till tandlkare eller doktor. Fast jag fr ge dig lite berm fr din goda fantasi.
Eneste logiske svar basert p kritisk informasjon
Hvor AEH er n kan jeg ikke svare p - ingen kan heller si hvor et lik er

Et brorskap mellom prester er basert p tillit. "Kidnappere" har blant annet nevnt at de skulle benytte en "fersk norsk avis" med bilde av AEH - litt spesielt
Citera
2020-07-22, 13:51
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
FP..
S hva du skrev
Det beste er om AEH kommer tilbake
De kan pberope seg ndverge selv om det har gtt lang tid
De vil f en god advokat som ordner alt - de vil bli stttet
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-22 kl. 14:07.
Citera
2020-07-22, 14:05
Medlem
Citat:
Eneste logiske svar basert p kritisk informasjon
Hvor AEH er n kan jeg ikke svare p - ingen kan heller si hvor et lik er

Et brorskap mellom prester er basert p tillit. "Kidnappere" har blant annet nevnt at de skulle benytte en "fersk norsk avis" med bilde av AEH - litt spesielt

Enig, litt spesielt at de skulle klare benytte en "fersk norsk avis" fra ei bortgjemt sydhavsy uten tilknytning til omverdenen.
Citera
2020-07-22, 14:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
S hva du skrev
De kan pberope seg ndverge

Ja jeg skrev p feil sted bare, s skulle jeg fltte det men kom noe i vegen her, s rakk bare fjerne ikke legga det inn igjen p rett plass...
Men her er det jeg skrev s ogs andre kan se sammenhengen :
" Ps, tviler p att norsk rett vill godta att noen pberoper seg ndverge over flere r, utrolig hvor langt en kan g for et yeblikk men over en periode p snart 2r ratt mere
det tviler jeg er mulig ta med som annet en rent formildende... "
Citera
2020-07-22, 14:14
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Enig, litt spesielt at de skulle klare benytte en "fersk norsk avis" fra ei bortgjemt sydhavsy uten tilknytning til omverdenen.
Akkurat dette kan tyde p at hun ikke er i Australia
Men i Norge er sted
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-22 kl. 14:19.
Citera
2020-07-22, 14:21
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ja jeg skrev p feil sted bare, s skulle jeg fltte det men kom noe i vegen her, s rakk bare fjerne ikke legga det inn igjen p rett plass...
Men her er det jeg skrev s ogs andre kan se sammenhengen :
" Ps, tviler p att norsk rett vill godta att noen pberoper seg ndverge over flere r, utrolig hvor langt en kan g for et yeblikk men over en periode p snart 2r ratt mere
det tviler jeg er mulig ta med som annet en rent formildende... "
Gode advokater finnes det mange av
Citera
2020-07-22, 14:23
Medlem
Citat:
S hva du skrev
De kan pberope seg ndverge selv om det har gtt lang tid

Om AE r i livet och inte hlls fngen finns det vl inget som hindrar henne frn att nr som helst dyka upp och leverera en historia om att hon blivit verfallen av maskerade mn och bortfrd frn hemmet, samt drefter hllits inlst p oknd plats? Ingen anledning att nmna att hon sjlv eller hennes barn legat bakom frsvinnandet!
Citera
2020-07-22, 14:43
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Om AE r i livet och inte hlls fngen finns det vl inget som hindrar henne frn att nr som helst dyka upp och leverera en historia om att hon blivit verfallen av maskerade mn och bortfrd frn hemmet, samt drefter hllits inlst p oknd plats? Ingen anledning att nmna att hon sjlv eller hennes barn legat bakom frsvinnandet!
At AEH kommer tilbake er det beste - uansett hvordan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in