2020-09-21, 08:25
Medlem
...
Senast redigerad av Doggerbank 2020-09-21 kl. 08:43.
Citera
2020-09-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Den eiendommen m koste en formue, ser ut til at hun og muligens datter bor der alene

Eiendommen ble overdratt i 2004. Kjpesum 2.0 - 3.0 millioner kroner.
Citera
2020-09-21, 10:28
Medlem
Ordfrer MB i Nesna har hatt verv i lokalpartiet siden midten av 90-tallet. Hvor gamle er opplysningene om MBs ansettelsesforhold i TH eiendom? Det var for en tid tilbake en bruker som stilte sprsml om noen kunne bekrefte at MB fortsatt var lnningsansvarlig. Dette kan ha vrt i august i r. Tror ikke brukeren fikk svar.
Og apropos lnningsansvarlig, vet vi at AEH snakket med lnningsansvarlig i TH eiendom? Elkraft har lokaler i samme omrdet, kan vi utelukke at samtalen var mellom AEH og lnningsansvarlig i Elkraft?
Citera
2020-09-21, 11:53
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk for svar! Snnen ringte til AE kl 9.50.

"P den tiden var ogs snnen ansatt hos faren og jobbet ved Futurum nringspark i Lrenskog." Vet noen av dere hvilke arbeidstider han hadde p Futurum? (Jeg spr fordi jeg tenkte p at hvis bde far og snn var p jobb p Futurum i samme periode som TH og et familiemedlem ringte til hverandre, s var det kanskje et annet familiemedlem enn snnen som TH ringte til og ble oppringt av).

Jeg trodde du kjente saken, jeg? Glemmer du detaljer etterhvert?

Samtalen LH07 snakker om er da AEH ringte til snnen kl 09.14, da han sov. Derav sprsmlet "hva gjorde snnen etterp, sov han videre?" osv.

Snnen prvde ogs ringe AEH igjen 09.50, det har du rett i.

Og det var ikke snnen som var dette "andre familiemedlemmet" som TH snakket med ila. dagen, det var eldste datter som hadde en avtale om mte AEH, som AEH ikke dukket opp til, og da ble hun bekymret og kontaktet TH.
Citera
2020-09-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg trodde du kjente saken, jeg? Glemmer du detaljer etterhvert?

Samtalen LH07 snakker om er da AEH ringte til snnen kl 09.14, da han sov. Derav sprsmlet "hva gjorde snnen etterp, sov han videre?" osv.

Snnen prvde ogs ringe AEH igjen 09.50, det har du rett i.

Og det var ikke snnen som var dette "andre familiemedlemmet" som TH snakket med ila. dagen, det var eldste datter som hadde en avtale om mte AEH, som AEH ikke dukket opp til, og da ble hun bekymret og kontaktet TH.
Takk for informasjon! :-) Det hender at jeg glemmer, men denne gangen var problemet at jeg ikke skrev utfyllende nok da jeg nevnte at snnen ringte 9.50. Jeg vet ikke om han sov videre, men han kan i s fall ikke ha sovet i s lang tid videre ettersom han ringte 9.50 (burde jeg ha skrevet til LH07).

Er eldste datter den samme datteren som AE sendte sms til kl 9.10?
Citera
2020-09-21, 12:05
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Er eldste datter den samme datteren som AE sendte sms til kl 9.10?

Ja, visstnok.
Citera
2020-09-21, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Ja, visstnok.
Takk! Jeg synes at sms-en fra AE kl 9.10 inneholdt mange detaljer, og jeg tenker at nr de uansett (etter planen) skulle mtes s kunne det ha vrt naturlig ikke skrive alle detaljene (som feks detaljer om teaterturen kvelden fr) i sms-en men heller ventet med si det til de mttes.

Hun var tvilende til om hun kom p jobb den dagen (AE sa det i samtale med ansatt) og hun hadde avtale med datteren og avtale med elektrikeren den dagen. Hvorfor sa hun at hun var tvilende til om hun kom p jobb? Hadde det ikke vrt mer naturlig si at hun ikke kom p jobb?

Edit: Det kan kanskje hende at AEs arbeidstid p Futurum den dagen ikke kom i konflikt med avtaler med datter og elektriker.
Citat:
det var eldste datter som hadde en avtale om mte AEH, som AEH ikke dukket opp til, og da ble hun bekymret og kontaktet TH.
Hadde AE avtalt dra til et sted der hun skulle mte datteren?

Kanskje 9.10-sms-en ogs inneholdt noe lignende som "vi sees som avtalt kl xx p xx"?

Hvis noen andre enn AE skrev den 9.10-sms-en, s kanskje vedkommende ikke visste at AE hadde en avtale med datteren om mtes (og at det eventuelt derfor ikke ble skrevet noe slikt som "vi sees kl xx")?
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-21 kl. 12:44.
Citera
2020-09-21, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
Da jeg leste intervjuet, fikk jeg inntrykk av at LE bare er en som er oppskt av en journalist, muligvis kun fordi hun var lett finne p AES FB side, og de hadde ev skrevet noen pne kommentarer til hverandre. Jeg synes ikke at det hun sier er s veldig kompromitterende? Jeg tror du har rett i at hun ikke er en nr venn. Journalister graver frem intervjuobjekter for f kjtt p beina. Mange andre kan ha takket nei fr henne.
Edit:P den annen side kan hun jo ha hatt en uggen flelse om hvem hun tror er GM. Akkurat det synes jeg er interessant.

Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har du lust att skriva namnet med kamouflage s man kan se p Facebook hennes?
Jag kan tnka mig att det stmmer vad du sger, eftersom AEH inte svarat henne.
Om man sker p navnet hennes, L*v L*ngom (*=i), s ser man at hun har vrt politisk aktiv i pensjon*stpart*et (*=i), men jeg vet ikke om hun er det n lenger. Jeg har ikke gtt s dypt i det, men det kan virke som det har vrt en del konflikter i den forbindelse.
Jeg fikk ikke det inntrykket da jeg s FB-profilen, men det var noe snakk om vikingloven, s jeg ble litt nysgjerrig og fant litt mer.
Personligheten hennes kommer mer frem p Twitter og Instagram, og det ser ut som hun har vrt (og er) en ganske s aktiv dame p alle mter. Litt aggressiv kanskje?
Hvis det er sant at LE var en nr venn av AEH, s kan det vre at vi har undervurdert AEH.
Bare en tanke.
Citera
2020-09-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Vi trenger en innsider, eller en med innsyn i AA registeret til svare p det.
Men - fant websiden til TH eiendom slik den s ut i 2016. Herunder kontaktinfo til de ansatte den gang.

Ansatte i TH eiendom 2016 ( se spoiler)
Citera
2020-09-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Finnes det en kilde? Visste ikke dette og vil gjerne lese mer om hvorfor han ikke ville signere.

Du finner saken p tv2.no

Her er et utdrag:

Hagen reagerer ogs sterkt p en del av avhret som gjelder taxisjfren som hentet ham og kona hjemme 30. oktober, da de skulle p teater. Fra avhret er det notert at Hagen ler mens han forklarer at sjfren ikke var hvit, for det er det ingen av dem som er.

Hagen sier frst at den som har skrevet avhret, har en rasistisk tendens til skrive, men heller ikke dette nsker politiet fjerne. Dermed kommer Hagen med flgende presisjon:

Fornrmede mener at vedkomne som har skrevet avhret har hatt en rasistisk vinkling, men dette har ikke vrt fornrmedes intensjon.
Citera
2020-09-21, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Du finner saken p tv2.no

Her er et utdrag:

Hagen reagerer ogs sterkt p en del av avhret som gjelder taxisjfren som hentet ham og kona hjemme 30. oktober, da de skulle p teater. Fra avhret er det notert at Hagen ler mens han forklarer at sjfren ikke var hvit, for det er det ingen av dem som er.

Hagen sier frst at den som har skrevet avhret, har en rasistisk tendens til skrive, men heller ikke dette nsker politiet fjerne. Dermed kommer Hagen med flgende presisjon:

Fornrmede mener at vedkomne som har skrevet avhret har hatt en rasistisk vinkling, men dette har ikke vrt fornrmedes intensjon.

Virker som en unnskyldning for ikke skrive under. Sannheten om hvorfor han nektet skrive under, er nok en annen.
Citera
2020-09-21, 20:56
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Virker som en unnskyldning for ikke skrive under. Sannheten om hvorfor han nektet skrive under, er nok en annen.

rart han ikke greide gi andre ekspempler p rasistisk typemetode i avhret.
hvem klager ikke over taxisjafrene i oslo egentli, dette er jo helt normalt imo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in