2020-10-26, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jass, s en mann som har skapt nesten 2 milliarder fra to tomme hender, har gjort ingen ting?
Det er bare s utrolig dumt hre p, hvordan dere tror at dere har detaljkunnskap om hvordan livet til Hagen-familien har vrt.
Hva som var p bordet, i skapet, og hvem som plasserte det der. Hvem som mtte vre stille, og hvem som sa hva. Hvem som var sint, snill og glad. Jsses, s mye innside-informasjon dere har.
Han har kommet til dekket bord hver dag, og kunnet konsentrere seg utelukkende om sin pengemaskin. Her var det snakk om ta seg av tre barn alene. Du er helt utenfor poenget.
Senast redigerad av Ittno 2020-10-26 kl. 08:26.
Citera
2020-10-26, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det er Havhest som har sagt at hun har ftt sin diagnose nevropati etter ha vrt utsatt for psykopat. Jeg tenker at hvis hun har en fysisk sykdom som flge av psykisk mishandel, s har det startet med en psykisk sykdom som har utviklet seg til en fysisk. Ha en videre fin dag, googlelommelege.

D har vi tolkat Havhest olika.
Citera
2020-10-26, 08:25
Medlem
Citat:
Jass, s en mann som har skapt nesten 2 milliarder fra to tomme hender, har gjort ingen ting?
Det er bare s utrolig dumt hre p, hvordan dere tror at dere har detaljkunnskap om hvordan livet til Hagen-familien har vrt.
Hva som var p bordet, i skapet, og hvem som plasserte det der. Hvem som mtte vre stille, og hvem som sa hva. Hvem som var sint, snill og glad. Jsses, s mye innside-informasjon dere har.

Jeg forstr det som at TH har gjort null barnepass, null husarbeid og null kokking og null p hytta. Hvis man ikke er et null s forstr man at TH har gjort null hjemme.
Citera
2020-10-26, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Han har kommet til dekket bord hver dag, og kunnet konsentrere seg utelukkende om sin pengemaskin. Her var det snakk om ta seg av tre barn alene. Du er helt utenfor poenget.
"utelukkende"? Kan du vre sikker p det?
Det skal en kolossal masse innside-informasjon til for kunne hevde det.
Dette er ikke en gjettekonkurranse. Er du sikker p at det ikke bare er noe du tror, fordi du mener at det er umulig for bare ett menneske prestere mer?
Citera
2020-10-26, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg forstr det som at TH har gjort null barnepass, null husarbeid og null kokking og null p hytta. Hvis man ikke er et null s forstr man at TH har gjort null hjemme.
Barn trenger mer enn mat i magen.
Citera
2020-10-26, 08:33
Medlem
Citat:

Fr da virkelig ikke tro det.
Citera
2020-10-26, 08:35
Medlem
Det er et drlig tegn at trden omhandler andre forhold enn aehs skjebne.
Citera
2020-10-26, 08:41
Medlem
Citat:
Ja, de trenger tilstedevrende fedre, ikke sant? DET tror jeg neppe TH var. Uansett hvor mange penger han har opparbeidet seg gir det ingen mening for andre enn TH jobbe dgnet rundt, tjene penger i btter og spann uten tenke p sine nrmeste og deres behov. Er man glad i noen er man da ikke urimelig og kjip! ? Han viste kanskje sin kjrlighet til dem p annen mte, tiden og pengene hans har ingen av dem ftt vil jeg tro.
Citera
2020-10-26, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Ja, de trenger tilstedevrende fedre, ikke sant? DET tror jeg neppe TH var. Uansett hvor mange penger han har opparbeidet seg gir det ingen mening for andre enn TH jobbe dgnet rundt, tjene penger i btter og spann uten tenke p sine nrmeste og deres behov. Er man glad i noen er man da ikke urimelig og kjip! ? Han viste kanskje sin kjrlighet til dem p annen mte, tiden og pengene hans har ingen av dem ftt vil jeg tro.
Hagen-barna hadde det de trengte materielt sett, mye mer enn de fleste, forstelig nok.
Det er ingen logikk i det at deres far skulle se penger over dem, for bevise sin kjrlighet og engasjement.
Jeg har vokst opp med en far som jobbet mye, og det var basic-oppdragelse ha respekt for det. Det var min fars penger, og ingen av oss hadde problemer med at han beholdt pengene sine frem til han dde. Noe annet ville vrt totalt respektlst. Det var hans penger, og han bestemte hva han ville gjre med dem.
TH nsket skape verdier, i form av arbeidsplasser. Han mente at det ikke var ndvendig frotse i luksus.

Til din opplysning, det er ikke egoistisk be barna sine om vre stille, etter en lang dag p jobb og man trenger hvile.
Citera
2020-10-26, 09:09
Medlem
Citat:
Hagen-barna hadde det de trengte materielt sett, mye mer enn de fleste, forstelig nok.
Det er ingen logikk i det at deres far skulle se penger over dem, for bevise sin kjrlighet og engasjement.
Jeg har vokst opp med en far som jobbet mye, og det var basic-oppdragelse ha respekt for det. Det var min fars penger, og ingen av oss hadde problemer med at han beholdt pengene sine frem til han dde. Noe annet ville vrt totalt respektlst. Det var hans penger, og han bestemte hva han ville gjre med dem.
TH nsket skape verdier, i form av arbeidsplasser. Han mente at det ikke var ndvendig frotse i luksus.

Til din opplysning, det er ikke egoistisk be barna sine om vre stille, etter en lang dag p jobb og man trenger hvile.
Herregud! Du lever i en forgangen tid. Far leser avisen og mor vasker opp-trenden er over!!!!!!!! Du M bare du......
Citera
2020-10-26, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Herregud! Du lever i en forgangen tid. Far leser avisen og mor vasker opp-trenden er over!!!!!!!! Du M bare du......
Jeg har vokst opp med en far som hadde aleneansvar for 5 barn (alder 3 til 14 r), samtidig som har hadde full jobb, s jeg vet ikke hva du snakker om.
Citera
2020-10-26, 09:25
Medlem
Dette er tydeligvis blitt det nye kvinneforumet. Kanskje hettemannen med revolvergange (iflg minnie) medvirket litt. Hva vet jeg. En lokal eldre mann som ingen gjenkjente, ikke engang han selv. Ble etterlyst som vitne men har tydeligvis ikke sett noe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in