Citat:
Ursprungligen postat av
MsBulldog
Ja, de trenger tilstedevrende fedre, ikke sant? DET tror jeg neppe TH var. Uansett hvor mange penger han har opparbeidet seg gir det ingen mening for andre enn TH jobbe dgnet rundt, tjene penger i btter og spann uten tenke p sine nrmeste og deres behov. Er man glad i noen er man da ikke urimelig og kjip! ? Han viste kanskje sin kjrlighet til dem p annen mte, tiden og pengene hans har ingen av dem ftt vil jeg tro.
Hagen-barna hadde det de trengte materielt sett, mye mer enn de fleste, forstelig nok.
Det er ingen logikk i det at deres far skulle se penger over dem, for bevise sin kjrlighet og engasjement.
Jeg har vokst opp med en far som jobbet mye, og det var basic-oppdragelse ha respekt for det. Det var min fars penger, og ingen av oss hadde problemer med at han beholdt pengene sine frem til han dde. Noe annet ville vrt totalt respektlst. Det var hans penger, og han bestemte hva han ville gjre med dem.
TH nsket skape verdier, i form av arbeidsplasser. Han mente at det ikke var ndvendig frotse i luksus.
Til din opplysning, det er ikke egoistisk be barna sine om vre stille, etter en lang dag p jobb og man trenger hvile.